Annetaan: Lippuja Tappara-Växjö-peliin 23.11.2021

Onko lippuja yksi vai kaksi? Mä olisin kovin mielissäni kahdesta lipusta jos joltakin löytyy :blush:

Edit: saatu liput :blush:

Kaks lippua saa tuolla koodilla :slight_smile: Pistän sulle viestiä :+1:

2 tykkäystä

Kiitos tuhannesti! :blush:

1 tykkäys

Nyt kävi niin, että minulla on töitä tämän pelin aikaan illalla. Olisi siis tarjolla kaksi lippu peliin, sain täältä koodin ja lunastin liput. Eli pistetään eteenpäin. Jos tarvitset liput, laita viesti, niin pistän pdf-liput sinulle sähköpostiin.

e. tai kai ne täälläkin pystyy liitteenä laittamaan.

E2. Nämä liput menivät eteenpäin!

3 tykkäystä

Myös minulla on liput tuohon matsiin. Pistäkäähän viestiä, niin saadaan joku istumaan paikalle.

Edit: eli siis kaksi lippua kuten muillakin. Koodilla saa lunastaa.

Edit 2: Liput menivät.

5 tykkäystä

Täältä löytyy myös koodi 2 lipulle jos on tarvetta. Koodin saa yv:nä
E. Nämä meni

5 tykkäystä

Mulle kelpais pari lippua :blush:

1 tykkäys

Iso Iso kiitos sinulle! :+1::blush:
Täytyy mennä emännän kans kattoon.

1 tykkäys

Eräässä maalaiskomediassa naishenkilö totesi, että ei tässä huushollissa olla menty kattoon aikoihin… :stuck_out_tongue:

1 tykkäys

Jääkiekkovalmennuksesta johtuen en valitettavasti pysty olemaan poikani kanssa samaan aikaan kahdessa paikassa vaikka mieli tekisi yrittää.

Näin ollen mielellämme meidän kaksi lippua lahjoitamme halukkaalle ääntä ja tunnelman luomista vastaan. :+1:

Liput saa suoraan sähköpostiin. Katsomo on A1 vasen.

2 tykkäystä

@kukko liput ovat sähköpostissasi. :+1: Hyvää peliä!

4 tykkäystä

Täällä olisi kaksi lippua B2-katsomosta tarjolla. Laita yv jos kiinnostaa.
Liput lähetetty, eli ei enää saatavilla.

3 tykkäystä

Jos jostain löytyy vielä kaksi lippua ylimääräisenä ,ottaisin mielelläni.arvostan chl-pelit todella korkealle ja olisi hieno nähdä kunnon taisto livenä!tiedä nyt menikö tämä oikeaan paikkaan kun eka kerta kirjoittelen täällä✌

3 tykkäystä

Täältä voisi pari lippua irrota, palaan illalla tähän.

3 tykkäystä

Onko mitään mahiksia saada tikettejä :v: nimimerkillä:kärsimätön :innocent:

Itseasiassa mullakin olisi kahden lipun koodi sitä tarvitsevalle! Yhteyttä voi ottaa vaikka privaviestillä!

Edit: Nää män!

Parit liput kelpaisi kovasti… itseasiassa kolmekin menisi jos ylimääräisiä on.

Laitoin postia.

2 tykkäystä

Onko kenelläkään vielä tarve lipuille? Itse en pääsekään paikalle, joten kahden lipun koodi on saatavissa minulta.

LIPUT ANNETTU

Pistä tänne tulemaan. Menen poikani kanssa tai sitten poikani kaverinsa kanssa katsomaan peliä. Laitanko YV:tä?

1 tykkäys