Mustakin tää kaveri pelaa tällä hetkellä hyvin. IMO paljon potentiaalia ja alkanut pikkuhiljaa lunastaan odotuksia. Pisteet puuttuu, mut tolla tekemisellä alkaa kohta tapahtua…ehkä jo ennen kun JMJ tulee takasin
Tälle kaverille on jostain syystä erityisen paljon tullut toivottua onnistumisia, sama jo viime kaudella. Ehkä nimi vaan miellyttää korvaa tai jotain muuta yhtä järkevää, mutta on omien kasvattien onnistuminen vielä jotenkin spesiaalisti hienoa. Toivottavasti tästä se hänen kohdallaan toden teolla lähtee!
Anton on ollut ehdottomasti yksi parhaista pelaajista näissä ”huonoissa” peleissä. Jostain ilmestyi uskallusta kuin taikaiskusta ja se on poikinut vain hyviä asioita. Taitoa riittää liigaan ihan tarpeeksi, se pitää vain uskaltaa ulosmitata.
Tismalleen samaa mieltä. Peli on mennyt valtavasti eteenpäin viime vuodesta ja yhä edelleen viimeisimmissä peleissä. Rohkeutta on löytynyt yhä enemmän ja enemmän, mutta myös sopivaa malttia. On antanut pari upeaa syöttöä ja täydellisessä maailmassa pisteitä voisi olla pari enemmänkin, mutta joukkueenlaajuinen viimestelytahmeus on pitänyt pistesaldon 0+1:ssä. On ahkera luisteleen ja tekee töitä parhaansa mukaan.
Ainut, niin kulmakähinöissä näkyy nuori ikä ja ns. raakilemaisuus.
Tänään kuultua herran lähipiiristä, että on vaihtamassa maisemaa tämän kauden jälkeen kun sopimuskin on katkolla. Liian vaikeaa murtautua pelaavaan miehistöön, mikä on kyllä totta.
Yllättävän vähän muuten Levtchi pelannut tuolla Lekissä(Jaa no, paljonkohan mestistä on edes pelattu).
En tiedä sitten mahtaisiko olla kuitenkaan viellä ihan Liigan tasolle valmis pelaaja noin pitkässä juoksussa. Varmasti
kannattaisi käydä kiertämässä muuallakin, sillä ensikaudella tulee varmasti olemaan
yhtä vaikea mahtua Tapparan pelaavaan kokoonpanoon. Taisi Luoto viedä pelipaikan…
Edit: Tänään taisi sitten tehdä kaksi byyriä…
En kyllä ymmärrä, miksi Jukka roikuttaa Levtchiä kokoonpanossa. Mielummin katselisin samalla paikalla, vaikkapa Alasta. Anton on mielestäni jotenkin jo nähty kortti. Kaverilla on ikää toki vasta 22 vuotta, mutta ei ole mielestäni Liigan puolella ottanut mitään mainittavia steppejä eteenpäin. Aina kun kaverin peliä katselee, niin se on sitä samaa fleguilua.
Toki tämähän on vain poikkeustilanne, jos Jasu ja Karjalainen olisivat terveinä Levtchi tuskin pelaisi.
Omaa kohta varmaan ennätyksen pelattujen pelien määrässä ilman maalia. Juuri sellainen rajatapaus, että mestiksessä ok, mutta liigassa ei riitä.
Ihan noin eliteprospects-scouttauksen perusteella Anton vaikuttaa semmoiselta kaverilta, joka uuden sarjatason vaatimukset ymmärrettyään pystyy hetken kuluttua heittämään isoja tuloslukuja pöytään. Voi tietysti olla, että Mestiksestä ylöspäin seinä tulee vastaan. Ilmeisesti on lähdössä muualle ensi kaudella, mikä lienee viisasta kun Tapparassa tuloksentekoon riittävät minuutit ovat kiven alla.
Kyllä Levtchi minun mielestäni viime vuodesta on kehittynyt paljon. Joitakin pisteitä ja maaleja pystyisi varmaan tekemään isommalla peliajalla. Varmaan järkevää lähteä ensi vuonna hakemaan sitä isompaa roolia muualta. Onhan hän tietysti vanhempikin, mutta mielestäni edellä selvästi esim. Mäkistä tällä hetkellä. Siitä syystä ymmärrän Jukan peluutusta.
Mä en tiedä, mitä mä sanoisin tästä jantterista. Tuli tosi hyvin syksyllä sisään, mutta sitten jäi rotaation ulkopuolelle syystä jota en muista. Sen jälkeen palaaminen sille tasolle on ollut hankalampaa, eikä pelejäkään ole siunaantunut kuin sieltä ja täältä. Tuossa ylempänä kritisoitiin fleguilusta, minkä kyllä allekirjoitan.
Mutta nyt Pelicansia vastaan oli hyvällä, jopa ahnaalla tatsilla liikkeellä. Kahdeksan minuutin peliaikaan mahtui mm. kaksi aika killerisyöttöä Teemu Nurmelle, syötönkatkosta puolittaisen läpiajon poikanen ja “rouhintaa”. Ja jäähy melko naurettavissa olosuhteissa, mutta kertoo taisteluasenteesta. Oli meinaan uran avausjäähy Liigassa.
Uskoisin, että voisi ihan hyvin tehdä +20 syöttöä paremmalla vastuulla ja isommassa roolissa. Siihen päälle 1,5 maalia per 10 syöttöä. Toki mihin hintaan, en osaa sanoa.
En tiedä hermostuiko Levtchi jostain, kun täysin tavoistaan poiketen meni tosiaan useampaan tilanteeseen kropalla. Arkuus ja pelin ulkopuolella hiiviskely loistivat poissaolollaan.
Hyvä esitys tähän saumaan kun ukkoja puuttuu. Näytti liigapelaajalta, eikä alasarjojen taitoniekalta. Tarkkaillaan tilannetta.
Toivottavasti jatkossakin menee hermot, hyvin pelasi tänään. Kevättä varten olisi tärkeää saada hyviä pelejä näille leveyspelaajille. (Mikäli ei ole loukkaantumisia)
Ihan hyvin pelasi eilisen matsin, mutta kyllähän tuosta tietynlainen
voiman puute liigatasolle vielä Antonin pelistä näkyy.
Ilmeisesti jatkaa uraansa ensikaudella Saipassa…näin olen nyt kuullut ja
en yhtään ihmeenä pitäisi, sillä onhan Tanuksen Jonski pelannut siellä
hyvän kauden, kun on saanut peliaikaa.
Samaa mieltä, voimanpuutetta ja kontaktien väistelyä poikkeuksena Pelikaanipeli.
Lahjakkuutta ja nimenomaan pelisilmää löytyy, itse satsaisin Antoniin ennenkuin Luotoon.
Antoni rikkoo kohta ennätyksiä maalittomien pelien määrässä. Luoto on kyllä paljon edellä.
Anton on sellanen välimallin tapaus juuri nyt. Mestiksen huippua, mutta Liigaan ei ihan riitä. Hieman liikaa kiekot karkailee ka kaarrokset tuppaa viemään pois pelin ytimestä. Tulee vähän mieleen Jonatan Tanus, joka sittemmin on onnistunut hyvin SaiPassa.
Jos kumpaakin em. vertaa Otto Rauhalaan ja siihen kuinka Rauhala pelaa jokaisen vaihtonsa jokaisen tilanteen, niin ero on kuin yöllä ja päivällä.
Luodollakin on puutteensa, ja ne on valitettavan suuria. Onneksi molemmat ovat kohta katsomossa.
Levtchille siis kahden vuoden jatkosopimus Tapparaan. Musta perusteltu ja passeli jatko, joskin epäilin, että jatkoa ei nähdä. Mestiksessä ihan hyviä tehoja, ja viime vuosina [mutu] Mestis-tehot on kantaneet nuorilla pelaajilla ihan hyvin Liigan puolellekin.
Tällä hetkellä rosterikin on sellaisessa formaatissa, että Levtchille voisi aueta ihan aito mahdollisuus jo tulevana kautena. Riippuen, miten joukkuetta roolitetaan. Levtchiä en rouhiin laittaisi. Kesällä pitäisi hankkia vähän voimaa.
Itse en nähnyt tälle mitään perusteita. Toivottavasti olen väärässä, mutta paljon pitää kesällä tapahtua että minun sieluuni tämä pelaaja pääsee. Voiman lisäksi toivon jotain munaa tohon hänen pelaamiseen.