Jatkosoppari viittaa siihen, että nyt on annettu ymmärtää, että paikka olisi 12 hyökkääjän joukossa eikä enää Lekissä.
- Oma junnu,
- tapparalainen pelaajapolku,
- hyvä syksy 2017–18-kaudella,
- tehnyt ihan ok pisteitä pl. Liiga.
Mun mielestäni näitä pelaajia tarvitaan ja näitä tarvii kokeilla. Sitä en tiedä, voiko “ahnautta” oppia, mutta tästäkin ketjusta löytyy viitteitä, että Levtchiltä voisi ehkä mahdollisesti löytyä tarvittavaa raivoa. Eikä sitä munaakaan niin paljoa tarvii, jos muut ominaisuudet toimii tarpeeksi hyvin.
Levtchillä on edellytyksiä nousta jonkinlaiseksi late bloomeriksi kun kehityskäyrä hieman vielä jyrkkenee. Positiivista on se että pelitaidot on oikeinkin hyvällä tasolla mutta töitä on vielä tehtävänä mm. fysiikkapuolella jotta saa taidot hyödynnettyä myös Liiga-temmossa. Henkisten ja fyysisten ominaisuuksien kehittäminen tässä vaiheessa on kuitenkin helpompaa kuin taitojen.
Mielestäni tämä oli hyvä jatkopahvi omalle junnulle ja nyt vain annetaan
reilu näytön paikka. Fysiikkaa lisää, niin eiköhän Antonista saada kunnon
liigapelaaja.
Levtchin pitäisi päästä taululle pikku hiljaa. Aika paljon on kuitenkin päässyt jo liigassa pelaamaan, eikä ensimmäistäkään maalia ole vielä tullut.
Vähän on fiilis, että Levtchi on aina peleissä pelannut safetyä, vaikka varmaan olisi pitänyt rohkeasti pelata omaa peliä, ja sitä kautta ehkä parin onnistumisen jälkeen vakiinnuttaa pelipaikkaa. Toki on ymmärrettävää, että ei nyt kauheasti virheitäkään haluaisi tehdä, kun Liigaan on nostettu. Vähän kaksipiippuinen juttu, pelaajan kannalta toki pitäisi pelata rohkeasti.
Jos on saanut terävyyttä ja voimaa lisää, niin voisiko tässä olla ensi kauden yllättäjä. Taidot on kunnossa. Olisi sinänsä iso bonus, koska kulkee vähän varjoissa ja odotuksia ei juurikaan ole. Tai ainakaan tällä palstalla ei ole.
Olisiko mahdollista että viime kausi menny voiman kehittämisessä pelaamisen kustannuksella?
Hyviä pointteja yllä. On hyvä myös muistaa, ettei Tappara varmasti huvikseen roikottaisi Levtchiä mukana. Huhuja oli mm. Pelicansiin lähdöstä. Kuitenkin pelaaja ja seura halunnut jatkaa yhdessä. Jotain pojassa pakostikin nähdään.
Kai se mahdollista on, mutta minä en asiaan osaa sanoa mitään. Vain oman näkemyksen mukaan on vähän heiveröinen ollut ja ei kovin terävä luistelija.
Helppoa tietä ei valinnut, kun Tapparasta koittaa saada pelipaikkaa. Kertoo sinänsä ihan hyvää.
Anton tappeli viimekaudella terveysongelmien kanssa.
Ihan satavarma en oo, mutta käsittääkseni liitty kilpirauhasiin.
Jos näin, niin aika ymmärrettävää, jos ei saa parastaan irti.
Itse olen ehkä muusta palstasta poiketen pitänyt Levtchin ”kattoa” korkeammalla kuin esim. Luodon.
Krisse Kuuselan ketjuun @Desperado kopsannut netistä jutun, jossa Kuusela kehuu Levtchiä. Olisi todella hieno nähdä pojan läpimurto alkavalla kaudella. Kapteeni Kuuselan mukaan on pelurin vikaa. Tappara tehnyt toistaiseksi Levtchin kanssa maltilla hienoa työtä, jonka kruunu olisi kiva nähdä Tapparassa.
Mode-edit: lisäsin lainauksen jälkikäteen.
Tässähän on parasta että Levtchillä itselläänkin on maltti riittänyt, eikä hän lähtenyt hakemaan peliaikaa jostain pienemmästä seurasta.
30 matsia liigaa, 8 matsia CHL ja tusina harjoituspelejä = 0+3.
Jossain mättää, jos verrataan vaikka Luotoon.
Syksyn peleissä olen seurannut kyseisen herran otteita. Vauhtia riittää, mutta kyllä siitä tekemisestä puuttuu jotain. Voimaa, tekniikkaa? Matka on pitkä ensimmäiseen maaliin ja vielä pidempi kärkiketjuihin.
Vertailuna esimerkiksi Moilanen maalasi heti toisessa pelissään.
Toivottavasti Levtchi nyt näpäyttää mua ja rankoo Ipaa vastaan perjantaina
Samoilla linjoilla…Levtckille olisi voinut tehdä tälle kaudelle jo maisemanvaihto hyvää…Isossa roolissa mestiksessä tai pienemmässä liiga seurassa…Elorinne teki aikanaan juuri näin, kävi kasvamassa mestiksessä ja palasi valmiimpana pelaajana takaisin, kun oli vuosi takana isossa roolissa mestiksessä…
Levtchillä alkaa mielestäni olla vahvoja Kaksosen ajan viboja pelissään. Hiukan on eteenpäin menty viime kaudesta, mutta sellainen särmä puuttuu edelleen pelistä. Sanotaan vaikka silleen et aika munatonta pelaamista. Jokin “pelimies” siellä paidan alla taitaa olla, mutta uskallusta ja röyhkeyttä puuttuu. Siksi varmaan maalitilikin nollilla.
Kyllä mun silmään Levchi on neloskentän laidassa paikkansa ihan ansainnut.
Täytyy vielä katsoa jonkun verran noita liigapelejä ja sitten vasta
analysoida kunnolla.
Omasta mielestäni Levchin peli on kyllä aivan erinäköistä kuin viimekaudella, joten
jotain on tapahtunut.
Ehkä sellaista röyhkeyttä ja voimaa tilanteissa viellä tarvittaisiin, mutta katsotaan
rauhassa kuinka äijän käy. Jos ei toimi, niin siinä on sitten hyvä kokeilla
rotaatiossa muita nuoria pelaajia.
Nyt jo Janne Ojanen Liigan videopätkällä kehottaa seuraamaan Levtchiä. Ainakaan ei usko poikaan lopu, kun ensin Kuusela ja sitten Ojanen. Seuraan kyllä tarkalla silmällä, lupauksia antanut taas aiempaa enemmän, kiva nähdä mihin Liigassa riittää.