Varmaan olisi halunnut jatkaa ulkomailla vielä isomman tilipussin toivossa. Hienoa kuitenkin, että kotimaisessa liigassa se oli Tappara johon halusi palata.
Minkähän takia mistään muualta ulkomailta ei tullu tarjouksia? Kuitenkin pisteiden valossa katsottuna ihan hyvä kausi takana.
Vai tuliko tarjouksia, mutta oli niin heikkoja ettei kannata edes harkita?
Sveitsiin, Ruotsiin ja KHL:n on kova kilpailu ja Juntti on siinä rajoilla saako tarjouksia näistä liigoista. Nyt ei ilmeisesti tullut ja muihin maihin ei kannata mennä jäähdyttelemään.
“Kapakoissa tulee kauden aikana harvemmin käytyä, mutta treffeillä voisi käydä joskus, Erkinjuntti sanoo.”
#AntilleVaimo
Se kenellä naimaikäisiä tyttäröitä, niin nouskoon nyt tai vaijetkoon iäksi. Voitas tehdä ihan liike #antillevaimo
-urheilullinen
-äveriäs
-maailmanmies
-helevetin komea sukunimi
Heh. Eiköhän Antille ihan jo tuolla lauseella löydy tarjontaa. Veikkaisin muutenkin, että ongelma ei ole tarjonnan määrä. Ja saahan ihminen olla ronkelikin.
Jos vähän vakavammin puhutaan niin itse en ihan hirveästi pidä siitä, että ihmisten seurustelusuhteita puidaan palstoilla, vaikka toki pientä huumoria saakin elämässä olla.
Suhteet on vähän semmosia yksityisasioita. ![]()
Toisaalta Antti on julkisuuden henkilö ja toi itse tuon asian esille, että olisi toiveita treffeistä.
Kyllä - ja Antti varmasti saa tuon perusteella henkilökohtaisia treffitarjouksia. Mielipiteeni ei silti muutu siitä, että kaikilla on oikeus olla seurustelematta tai seurustella eikä muiden tarvitse asiaa pöyhiä.
Ehkä se on sellainen jäänne omasta elämästä, kun pitkään on viihtynyt sinkkuna ja en rehellisesti ole kovin aktiivisesti edes yrittänyt treffiseuraa tai elämänkumppania löytää - niin se ärsyttää itseäni, kun ihmiset asiaa tonkivat ja utelevat. Meitä on niin erilaisia - itselleni tuo tonkiminen ja utelu on raskasta, koska se ei minusta ole kenenkään muun ongelma / huolenaihe / asia kuin minun ihan omani. Voi olla, että juuri oma kokemukseni estää minua suhtautumasta tähän kovin rationaalisesti.
Se on sivuseikka kuitenkin. Toivon, että Antille löytyy sopiva elämänkumppani (huom. elämänkumppani) ja juuri sellainen, jonka Antti itse haluaa. ![]()
Yksityiselämän puinti lienee täällä ihan tarpeetonta. Mennään peli edellä eteenpäin…
Ei täällä kukaan ole sen koommin Antin yksityiselämää puinut. Kommentoitu vaan tuota Antin itse esiin tuomaa toivetta treffiseurasta.
Asia nyt ei sinänsä hirveästi kiinnosta. Toivottavasti löytää rakkauden. ![]()
Kyllä näinä aikoina on arveluttavaa olettaa että hän hakee nimenomaan naisseuraa ![]()
Mielestäni kommentointi pelaajan yksityiselämästä on vähän niin ja näin. Kommentointi liittyen pelaajan julkisuuteen antamiin kommentteihin on ok. @Messi @peterra
No, joo, ennen kuin täällä käsiä laitetaan mihinkään asentoon, niin voisi vaikka katsoa tämän kauden tulokset ainakin tonne jouluun asti - eli vasta sitten kohtaavatko niin sanotusti tarpeet ja tarjonta😬
Teen nyt sillä tavalla ilkeästi, että laitan Juntin kohdalla odotusrimani korkealle: Noin 40 pinnaa ja johtajuutta kentällä. Eli 32 vuotiaana sellainen uran paras kausi.
Hän on tällä kertaa kokenut pelaaja joka siirtyi takaisin Tapparaan kärkirooliin. Odotukset sen mukaan.
Mites EJ on aloittanut pelit Tapparassa?
Katselin tänään ekaa kertaa tämän kauden Tapparan otteita, mutta kerkesin vain kolmannen erän katsomaan, enkä huomannut Junttia kentällä. Pelasko kolmannessa erässä ollenkaan, vai olinko vaan puusilmä?
Storhamar pelin kolmannessa erässä Tappara siirtyi pelaamaan kolmella ketjulla. Erkinjunttia ei näkynyt kentällä enää sen jälkeen kolmannessa erässä eikä jatkoajalla, mutta rankkarin kävi laukomassa. En huomannut pelasiko Antti Trinec pelin kolmannen erän alkuosassa vai oliko koko erän sivussa
Toivottavasti ei ole tän kauden Zaporsky.
No no no, he is Zaborsky
Kirjoitan nyt näin ja jouluna sitten päinvastoin
.
Onpas ollut hauska seurata taas ”junttia”, kun ukko saa kunnon hyrrän päälle. Siltä kun ei kiekkoa saa pois millään rikkomatta. Eilenkin joku HPK edustaja repi juntin painiotteella kanveesiin, mutta tuomarit katsoi sen olevan ok.
Tämä mies tulee järjestämään meille paljon ylivoimaa.