Ja tosiaan, vastassa on julkisesti tyhjennysmyynnit aloittanut Sport. Enpä itsekään Sport-peliä valitse Tapparan peleistä joihin päätän mennä. Vaikea on otteluohjelma lipunmyynnin kannalta kyllä.
Muistin heidän kertoneen tuon olleen 6500
Onhan tuo ihan mahdoton määrä, varmasti jää monella kausikorttilaisellakin pelejä välistä, kun niitä on 2kpl joka viikko tarjolla. Arenan muut varaukset näitä kummallisia ryppäitä kait aiheuttaa ja niistä kärsivät vuorollaan niin Ilves kuin Tapparakin.
Aivan varmasti jää pelejä välistä. Ennen joulua oli meillä kotipeli ke ja pe. Ni on se tiuha väli. Itse vaikka olen kausarilainen jäi tuossa ke peli välistä ja tällä viikolla maanantain Hpk peli. Tammikuu menee aika kivasti muuten ku peli on joko pe tai la kotona.
Nyt voi olla täysin omaan silmään perustuvaa, mutta mielestäni Ilveksen ottelutapahtuma on paljon visuaalisempi kuin esim. meillä. Siellä siis näkyy lähes jokaisella seuran paitaa tai värejä päällä. Se näyttää juuri visuaalisesti hienolta, vaikka rumat värit ovatkin.
Meillä vähän siellä sun täällä pelipaitaa päällä ja oma kannattaryhmä ei edes käytä seuran värejä. Mutta ei nyt kommentoida muiden pukeutumista, mutta ei se nyt ainakaan visuaalisesti kovin hienolta tuo nykyinen näytä.
Onko tämä havainto useammasta kotipelistä?
Eli mukana myös runkosarjan havaintoja?
Juu no en nyt tietenkään jokaisessa Ipan kotimatsissa ole ollut, mutta niissä muutamissa mitä tulee kauden aikana käytyä ja lisäksi perustan havaintoni somessa törmäämiini postauksiin ja kun telkusta peliä katselen.
Juu, ihmiset pelipaidassa on nätimpiä kuin tummat penkit. Siellä oli sellainen 4000 tummaa penkkiä vähemmän eilen.
Kyllä Tapparallakin todella paljon on pelipaitoja otteluissa.
Noilla toisillakaan ei kyllä kannattajat pukeudu pelipaitoihin tai keltavihreään vaan mustaan, joten toista kohtaasi kommentistasi en ymmärrä.
Jättikös Ilveksen laadukas kuuluttaja Hintsanen, vai mikä lienee, kuuluttamatta Tapparan kaksi viimeistä maalia? Ei taida kuulua Kääriäisen tapoihin ![]()
Amatöörimäistä touhua jos näin. Ei tosin yllätä tuossa leirissä.
Joo, ja ainakaan lähetyksiin ei sen mumina yleensä muutenkaan kuulu kunnolla, jos vierasjoukkue tekee. Onneks meillä on ihan aikuinen mies kuuluttamassa.
“Pikkuisen” olisi vielä ammattitaidossa parannettavaa. Luulisi, että “ammattiylpeyttyä” olisi edes sen verran, että pystyisi vähintäänkin mumisemaan mikkiin vastustajan maalintekijän .
Tässä on toki häviävän pieni mahdollisuus, että Hintsanen lähti himaan 4-1 maalin jälkeen muiden tavoin? Se tekee kuluttamisesta hieman haastavaa
Ei tarttunut mikkiin nyt
On kyllä niin epäammattimainen organisaatio että ei mitään järkee. Postaillaan someen Tapparaa halveksivia kuvia, kuuluttaja “unohtaa” tehdä työnsä, fanit vielä kirsikkana kakun päälle. Onneks Tappara-yhteisössä on järkevää porukkaa.
Jos näin oli niin tuo on kyllä kaiken huippu ![]()
Kyllä jokin standardi pitäisi pystyä tekemisessä pitämään menee tulokset miten tahansa.
Kyllä ne kuulutettiin ihan normaalisti. Toimitsijathan ovat Liigalla töissä ja heitä sitoo aika tarkat toimintatavat mitä pitää toteuttaa.
Ilveksen ottelutapahtuma on aika riisuttu eikä siellä ole juuri mitään. Kaiken kruunaa ”alkushow” jossa pääosassa tietenkin Tappara.
Iltapulussa oli asiallinen kommentti: “Ilveksellä Suomen kalleimmat liput, molempiin otteluihin ilmeisesti myyty eräkohtaisia lippuja. Tänään omat fanit ulos, ensimmäiset oli tainnut ostaa lipun vain ekaan erään ja loput lähti 2.wrän jälkeen.”
Ei nyt kotio, mutta pressiin meni vissii valmistautumaan
Mutta kyllä minä ainakin kuulin kuulutukset ainakin Oivan maalista