Areena: Ilveksen ottelutapahtuma ja yleisömäärät

Olipa aikamoinen toi Ilveksen “alkushow”. Ensin maaleja ja katsomotunnelmia hiukan kiusallisen pitkään. Sitten kohokohta: sekava supersankarilyhytelokuva, josta ei jäänyt mitään muuta käteen kuin yksi Mouhijärvi-läppä. Sitten ö-ö-ö-ööö-ö-Ilves pari kertaa. Sitten joukkue jäällä liekkien ja vihreiden välkkyvalojen saattamana.

8 tykkäystä

En tätä tiennyt. :folded_hands:t2:

Ei taaskaan Maamme laulua?!

Sanaton.

2 tykkäystä

Sentään jotain Ilves tekee paremmin kuin me.

Finaaleissa enintään voin ymmärtää maamme laulun. CHL tietysti erikseen kun on kansainvälinen sarja.

5 tykkäystä

Yleisöä: 7830

Eli ei tullut edes vanha Hakametsä (8044 ennen remppoja) täyteen.

2 tykkäystä

Olin ensimmäistä kertaa Ilveksen kotimatsissa paikan päällä. Ottelutapahtumasta ehkä jotain tarkempia vertailupointteja Tapparan vastaavaan huomenna, mutta sanonpa vaan, että jos Ipan kotipeleistä jää aina näin hyvä mieli, saatan mennä toistekin!

4 tykkäystä

Ei tietenkään. Se oli Ilveksen peli

8 tykkäystä

Leaders League eli Ilveksen tanssiryhmä lopetti toimintansa tähän kauteen.

3 tykkäystä

Ei ehkä rosteri, mutta sen läheltä. Ilveksen tanssiryhmä lopettaa. Saa siirtää, mutten parempaakaan kohtaa keksinyt.

https://www.instagram.com/p/DX92atcDE9t/?igsh=MXFieTZ4d2RvN2pldQ==

6 tykkäystä

Oho. Taitaa Ilves olla kukukuurilla ja nyt säästetään ihan kaikesta. :thinking:

Toivottavasti lopettavat omasta tahdostaan, eivätkä minkään ulos savustamisen takia. Ilvesfoorumilla voi vähän lukea rivien välistä, että Osaston narsistit ovat tyytyväisiä kun lopettavat. Veiväthän tanssijat huomiota tapahtuman pääesiintyjältä, eli Osastolta.

25 tykkäystä