Olipa aikamoinen toi Ilveksen “alkushow”. Ensin maaleja ja katsomotunnelmia hiukan kiusallisen pitkään. Sitten kohokohta: sekava supersankarilyhytelokuva, josta ei jäänyt mitään muuta käteen kuin yksi Mouhijärvi-läppä. Sitten ö-ö-ö-ööö-ö-Ilves pari kertaa. Sitten joukkue jäällä liekkien ja vihreiden välkkyvalojen saattamana.
En tätä tiennyt. ![]()
Sentään jotain Ilves tekee paremmin kuin me.
Finaaleissa enintään voin ymmärtää maamme laulun. CHL tietysti erikseen kun on kansainvälinen sarja.
Yleisöä: 7830
Eli ei tullut edes vanha Hakametsä (8044 ennen remppoja) täyteen.
Olin ensimmäistä kertaa Ilveksen kotimatsissa paikan päällä. Ottelutapahtumasta ehkä jotain tarkempia vertailupointteja Tapparan vastaavaan huomenna, mutta sanonpa vaan, että jos Ipan kotipeleistä jää aina näin hyvä mieli, saatan mennä toistekin!
Ei tietenkään. Se oli Ilveksen peli
Leaders League eli Ilveksen tanssiryhmä lopetti toimintansa tähän kauteen.
Ei ehkä rosteri, mutta sen läheltä. Ilveksen tanssiryhmä lopettaa. Saa siirtää, mutten parempaakaan kohtaa keksinyt.
https://www.instagram.com/p/DX92atcDE9t/?igsh=MXFieTZ4d2RvN2pldQ==
Oho. Taitaa Ilves olla kukukuurilla ja nyt säästetään ihan kaikesta. ![]()
Toivottavasti lopettavat omasta tahdostaan, eivätkä minkään ulos savustamisen takia. Ilvesfoorumilla voi vähän lukea rivien välistä, että Osaston narsistit ovat tyytyväisiä kun lopettavat. Veiväthän tanssijat huomiota tapahtuman pääesiintyjältä, eli Osastolta.