Ihan tosissaan sanoin niin. Ihan vain jo senkin takia että meidän kotipeleissä nuo liput ei heilu kun niin moni on sitä vastaan. Jos sekään ei anna tarpeeksi syytä kommentoida sitä että perjantaina tuo näytti mielestäni hyvältä, mutta samalla kotipeleissä mikään ei muutu niin asia selvä. Ei oo minulle mikään ongelma jos et mun puheita voi ottaa tosissasi en minä siinä mitään menetä. Jokainen joka perjantaista mielensä pahoitti niin voi varmasti vaatia Ilvekseltä rahojaan takaisin ja katsoa mitä he siihen vastaavat, he kun on ottelun järjestäjä niin heidän säännöillä mennään. Eikä heidän isännöimissään peleissä ainakaan itselle ole mitään syytä miellyttää väkeä samalla tavalla kun kotipeleissä jossa varmuudella koko päädyssä on vain omia kannattajia. Keskustelu sinällään tämän kokoasian ympärillä pyörii vain kehää ja siksi sanoin tuon ettei tarvitse kommentoida ettei liput tuo mitään jne jne. Kun se vain aloittaa saman ympyrän uudestaan
Edit: ja lisätään tohon pukeutumiseen sen verran, että Tapparalla on sen verran vähässä hienot vaatteet jota käyttää että tuo pukeutuminen niihin on sen takia hiukan haastavaa.
Koko ajan on ollut juttu et ei niitä isoimpia heiluteta. Mistä revitte nää tietonne😂 keskikokoisia lippuja saa heiluttaa ja isot yli 2x2 liput heiluu tauoilla. Ei olla mistään luovuttu.
Ja katsojat tykkää kun ne näkee pelin. Kumpi sitten onkaan tärkeämpää että ihminen joka maksaa pelin näkemisestä näkee pelin vai että ihmisen tekemä mekaaninen härveli pääsee heilumaan mihin ihminen sen on tehnyt.
En tiedä kun en seuraa teidän toimintaa, joku teistä vain täällä kirjoitti siihen sävyyn että olisi luovuttu mistä päättelin. Silti tällaiselle valtavirtakuluttajalle hiukan ihmetyttää kun on mainostettu miten liput saa liehua ja silti on rajoitteita. Mutta ihan sama mulle mitä kukakin heiluttaa kunhan se ei ole keskisormi. Paikkani osaan valita sen mukaan mitä haluan nähdä.
No tämä on ollut käsittääkseni sovittu et isoimmatvei heilu pelin ollessa käynnissä muuten saa aika vapaasti heiluttaa mitä tykkää. Plus kukaan ei jaksa heiluttaa sitä isointa 20 minuuttia putkeen:joy: vaikka saisikin.
Eikö tuohon vääntämiseen lippujen heiluttelusta nyt jo saataisi loppua ! Sitä on nyt pari vuotta täällä vatvottu viikosta toiseen ja samat asiat moneen kertaan !!!
Mun arvaus on, että kaikki muut oli innoissaan että olipa kivan näköstä eikä haitannut yhtään pelin katsomista ja lähes putinmaisin kannatusluvuin haluttaisiin että ihan joka puolella lippu heiluisi koko ajan, mutta heiluttajat itte on sitä mieltä että liian raskasta, ei kyllä huvita yhtään viuhtoa kun pitäisi pystyä peliäkin seuraamaan. Mut se on tosiaan vaan arvaus täällä käydyn keskustelun pohjalta.
Tappara toteutti kauden ensimmäisen paikallisottelun jälkeen asiakaskyselyn, jossa kysyttiin mielipidettä ensimmäisen paikallisottelun kannatuslippukokeilusta. Kyselyn perusteella Tappara on tehnyt päätöksen jatkaa linjaustaan, jossa kannatuslippujen heilutus pelin aikana on kielletty.
Aktiivikannattajien yksimielisellä päätöksellä Osasto 41 jättäytyy ryhmänä pois seuraavasta Tapparan isännöimästä paikallisottelusta. Tammikuun vieraspaikalliseen on jo tehty järjestelyitä, jotka mahdollistavat aktiivikannattajien osallistumisen. Näistä järjestelyistä tiedotamme lisää myöhemmin.