Areena: Kannustuslippujen käyttö Tapparan otteluissa

Jaksoivat lukea kolme ensimmäistä sanaa ja sen jälkeen keskittyminen herpaantui.

5 tykkäystä

Voi ei, kaikkia kohdeltiin samalla tavalla, yök.:wink:

?
Nyt en saanut kiinni. Tai siis oletettavasti sinä et saanut kiinni kontekstista ja kommentistani.

Minä saan aina kiinni. Tämmöinen harvakseltaan meemejä ymmärtävä kaveri voi joskus tarttua aiempaan kommenttiin.

Semmoinen löyhä oletus ettei ajatus muutu ajan saatossa? Joskus kyllä muuttuu itsellänikin.

Olisi mielestäni outoa, jos täällä jääkiekkoaiheisella foorumilla ei jauhettaisi paikallisvastustajan faniryhmästä, ja heidän ajankohtaisesta päätöksestään joka koskee Tapparan kotipeliä. Täällä kun on tapana keskustella runsassanaisesti ja avoimin mielin muidenkin seurojen, myös Ilveksen, tekemisistä. Toisin kuin eräällä toisella foorumilla.

Mielestäni hyvä päätös heiltä - tuo turvallisemman tapahtuman Tappara-kannattajille.

3 tykkäystä

Joo osastolla pienimmät liput on yli 1x1 koska teidän sääntöjen mukaan ei saa heilua niin parasta olla tulematta paikalle.

2 tykkäystä

Nyt tuli osalle porukasta kenties vähän kekkuli fiilis? Liehutetaanko lippuja enemmän tai vähemmän ei määritä tätä hienoa kannattamista.

Muistetaan nyt tärkeä juttu, ollaan kaikki Tapparan kannattajia, jokainen oman tavan mukaan.

No jos pienimmät on noin 1,5x1,5 luokkaa

Kyl 2x2 liput heiluu Ilveksen pelissä. Isommat on yli tuon jotka on bandiksen alaosassa. Eli Ilveksellä ei kaksi lippua Liehu kuin pelikatkoilla. Muuten ~95% lipuista kaikkia on sallittu heiluttaa. Joten tuo on aika rajaava käytäntö mikä Tapparalla on. Ja varmasti niitä kahta isointakin heilutettaisiin mut kuka jaksaa heiluttaa 5-6 neliön lippua 20 minuuttia​:joy::joy:

Siis lipuissa standardi koot on about 1,5x1,5, 1,5x2 2x2, 2x3, 3x3 jne ja joskus 1x1 lippuja. entisten stadin kingien liput on 1,5x2 samoin eteläpäädyn. Et usein noi ommellut on pienimmällään juuri tuota 1,5x1,5 tai 1,5x2 rippuuen designista

1x1 ei ole yhtäkuin 2m2. 2m2 on noin 1,4x1,4. Uskon että nuo osaston 1,5x1,5 liput kyllä saisi liehua pelin ollessa käynnissä. Tuskin niitä lippuja kukaan tulee mittaan ja laskemaan pinta-aloja.

Olisi mukava kuulla naapuriseuran kanta tähän lippuasiaan.
Arvostaako joukkue enemmän sitä että kannattajat seisovat nimenomaan joukkueensa tukena olosuhteista huolimatta (koska se kai on ykkösprioriteetti aktiivikannattajilla) vai sitä että kotijoukkueen toimesta ja asiakaskyselyn puitteissa on päätetty kieltää isojen heilutuslippujen käyttö ottelun ollessa käynnissä ja siitä kiukustuneena jäädään ennemmin kotiin mököttämään ja jätetään se kannattajan tärkein toteuttamatta?

Tässä nähdään mikä on selvästi tärkeämpää osasto41:lle. Oman joukkueen tukeminen jää kakkoseksi, koska ei saa perustellusti käyttää isoja lippuja pelin aikana.

Kausi toisensa jälkeen nuo tuntuvat tekevänsä itsestään ja ryhmästään isomman kuin seura. Ja se on melko ala-arvoista näin niinku omasta mielestäni.

20 tykkäystä

1,41x1,41 saisi olla, eli nuo voisi voisi mennäkin.

Siis pakko on kyllä myöntää, että kiukuttelevat lapsiparat41 voisi sopia paremmin Ilveksen kannattajille. Voihan nyyhkäys kun eivät voi liehuttaa kerrostalon kokoisia lippujaan pelin ollessa käynnissä. Siis ihan oikeasti, onko meillä muka joku ongelma kannustaa vaikka liput eivät heilu? Ei mun tietääkseni.

6 tykkäystä

Saahan nuo olla pois jos haluavat.

Ehkäpä paras ratkaisu olisi Sinioranssienkin jäädä Ilveksen kotipeleistä pois.

2 tykkäystä

Ei ole poissaolo keneltäkään muulta pois kuin heiltä itseltään.

2 tykkäystä

Ögh, miksi?

Pikkusieluista lasten pätemistä.

Minä minä ja minä kehtaan

Hyvä jos häirikkö v-huutelijat jää pois

6 tykkäystä

Erikoista että kysely tehtiin ottelusta jossa vain Osastolla oli liput käytössä.

1 tykkäys

Joka jatkossa voinee laulaa, että “Cause We are The We are The We are The Kids

1 tykkäys