Areena: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Kiitos Tapparalle, että saatiin tulla megamatkalle teidän kotiin. Lipun hinnoittelusta isot plussat. Sen takia varmasti monet uudetkin tulivat matkalle ja saatiin iso määrä osallistujia.

Nyt mennään kuitenkin itse ottelutapahtumaan Ässien kannattajan kannalta, joka oli megamatkalla mukana. Aloitetaan vaikka sisäänpääsystä. Sisäänpääsy onnistui erinomaisesti vaikka paljon ihmisiä oli paikalla. Ei tarvinnut montaa kymmentä minuuttia odottaa, että pääsi jo lämpimään halliin. Kiitokset järkkäreille nopeasta ja asiallisesta toiminnasta sisäänkäynnillä. Jos mietitään muuten järkkäreiden toimintaa niin iso onnistuminen ehdottomasti. Mitä olen Osaston puolelta kuullut, niin kokemukset olivat päinvastaisia. Kaikki toimi kulkueesta katsomoon asti ja katsomosta takaisin busseille.

Kioskeilla ja baareissa homma toimi oman kokemuksen mukaan edelleen nopeasti ja sujuvasti vaikka jonoa oli. Kiitos myös tarjouksista, joita sai ilmeisesti megamatka lipulla. En saanut ikinä tietää niitä, mutta kiitos kuitenkin.

Nyt päästään siihen “koko kansaa kohisuttaneeseen” Tapparan otteluiden uuteen vierasfanikatsomon sijaintiin. Olin ennen matkaa tosi skeptinen asian suhteen, että meidät sijoitetaan “jonnekin piippuhyllylle”. Lopulta minulle paljastui tapparan tekemä suuri onnistuminen ainakin minun mielestä. Vierasfanien katsomo on toki toisella kerroksella, mutta se ei tosiaan ole mielestäni liian kaukana. Sieltä ylhäältä pystyi tosi hyvin seuraamaan ottelua ja sai paljon paremman kuvan ottelusta. Ylhäältä pystyi jopa erottamaan hyvät ja huonot pelaajat, toisin kuin alhaalta päädystä. Nautin ensimmäistä kertaa nokia arenan fanimatkoilla kunnolla pelistä itsestään, kun näki pelin vihdoin. On myös hieno tapa, että meillä ei heiluteta lippuja pelin ollessa käynnissä, niin näkee pelinkin. Tiivistyksenä, tosi hyvä ratkaisu tapparalta siirtää fanikatsomo ylös minun mielestäni.

@haamu Meillä ei ollut minkään moisia ongelmia siinä, että tappara yrittäisi estää fanitoimintaa tai, että olisi huonot katsomo puitteet. Päinvastoin.

Loppusanat: Kiitos Tappara, Tapparan yhteisö, Tapparan työntekijät ja Tapparafanit hienosta vieraskokemuksesta. Hieno reissu, Vaikka pisteet jäivät tampereelle.

Ps: Modet voi siirtää toiseen ketjuun jos ei sovi tänne. En ollut varma mihin pistän.

126 tykkäystä