Siltä se tuntuikin. Hiukset lepatti siinä tuulessa. Me ollaan kaikki kuusituhatta huomenna nuhassa.
En ollu näköjään ainoa ketä häiritsi se alkushown äänenvoimakkuus, ne pommit viimestään meni yli… Itsekkin pelästy joo mut noita pieniä mukuloita hallissa paljon ni saatto olla heille ehkä vähän turhan rajut pamaukset:grimacing: Ehkä ens kerralla vähän hillitymmin
Juuri näin itsekin ajattelin ja siksi annoin kehuja tuolloin kun luulin ettei tätä olisi tapahtunut kuin tuon yhden kerran artistivieraan vuoksi. Nyt on edelleenkin melko sekava fiilis alkushowsta kun DJ:n osuus onkin ilmeisen vakio.
Mikäs sinulla on ihmisten kehitysideat lytätä?
Kyllä minusta vedetään vihkoon monessa asiassa ja maksavana kausikorttilaisena uskon mielipiteeni olevan suotu ja kehitysideoiden olevan arvokkaita tulevaisuutta ajatellen.
Aina ei myöskään pysty kaikkia miellyttämään tiedän sen🤷.
Alku on nykyään hämmentävä kokemus, idea on lievästi sanottuna hukassa. Eihän toi intro - show pelin alkua estä mutta eläisin ilmankin ja odotin enemmän, juonta ja tarinankerrontaa.
Hyvältä se savu vaan näyttää ainakin omiin silmiin.
Toi DJ on varmaan hyvä Hämeenkadun opiskelija diskoissa mutta minusta pitäisi ensi kauteen hommata uusi DJ Tapparan ottelutapahtumaan.
Biisivalinnat sen intro showssa niin ei kyllä oikein nosta tunnelmaa ja taas kerran jää aika sekava kuva.
Sitä olenkin miettinyt, että miksi pudotuspelien aikana Tapparan markkinoinnin Teema on ollut " Kaupungin parhaat bileet Nokia Areenalla"… aluksi luulin, että liittyvän Käärijän vierailuun, mutta olisiko taustalla jokin mietitty teema DJ -esityksineen ja oheistapahtumineen.
Minua ei haittaa DJ:n korostettu rooli - tuo vain sopivssti annosteltuna eloa tapahtumaan (varsinkin kun näyttäisi osaavan asiansa - eli perinteisen levynpyörittelyn) kasvottoman välibiisien soittelun/playlistien sijaan. Volyymit onkin sitten toinen juttu - en muista koskaan olleen noin lujalla, kuin alussa oli…
Mielestäni ensimmäisen KooKoo -pelin aikana oli hieman maltillisemmat räjähteet - astetta vähempikin toki riittäisi. Nyt pullautettiin varmaan Areenan juuri asennettujen viirien painosta Hakametsän tyyliin notkumaan alkanut katto takaisin vanhaan asemaansa…
Eikös tämä DJ ole valittu useampaan kertaan Suomen parhaaksi? Itse en vaihtaisi Ilveksen vastaavaan mistään hinnasta.
Itse itselleni vastaten, eilisessä pelissä C8 katsomossa, tällä kertaa ehdin jo alkushowhun paikalle.
Niinkuin täällä on jo kirjoteltu, ainoa mikä eilen tuli aivan liian lujaa, oli alussa DJ:n soittama musiikki. Aivan tolkuttoman lujalla. Sitten äänentaso putosi niihin alkuvideoihin ja pelaajaesittelyihin. Pommit tulivat lujaa, mutta ne saakin tulla lujaa.
Edelliseen viestiin laitoin että toisen erän alun show’n musa tuli liian lujaa, niin eilen ei ollut niin, volumetasot olivat muuten eilen hyvät.
2 viestiä siirrettiin ketjuun: Areena: Oheispalvelut
Alkushow ei oikein sytytä minua. Dj:n nippeleiden vispaus herättää enemmänkin myötähäpeää. Parasta antia oli vieruskaverin alkushow, kun pamaus tuli. Oli lähellä ettei pudonnut tuolilta.
Sanoi minulle, että säikähdin per……sti ja samalla tuli toinen paukku. Varoitin että vielä paukku kolmannen kerran kun pelaajat tulevat kentälle. Vieruskaveri oli tyytyväinen vinkistä.
Naureskeltiin pitkän aikaa noille sätkimisille. Kyllä isokin kaveri liikahtaa räväkästi tarvittaessa.
Aihe taisi olla Tapparan ottelutapahtuma, eikä mulkkujen mittailu kuka milläkin keikalla on käynyt?
Tästä DJ:n roolista olen erittäin vahvasti eri mieltä. Kun hakemalla hakee niin löydän tästä vain sellaisen positiivisen asian että DJ saa kasvot koska nyt valitettavasti on osa Tapparayhteisöä.
Lähtisitkö itse kauteen 2012 joukkueella ja pelikirjalla, tai 2001-2002?
3 Times Finnish National DJ Champion 2012-2002-2001
Ilveksien pelissä en ole käynyt mutta mitä TV:n välityksellä olen niistä musaa kuullut, niin vaihtaisin heidän kanssaan DJ:tä ihan koska vaan ja laittaisin vielä setelirahaa välirahana heidän suuntaansa.
Ehkä mä olen jo liikaa old schoolia, mutta minä käyn katsomassa pelejä kiekon takia. Ymmärrän nämä sivutuotteet ja osin jopa pidänkin niistä (esim. tää urkuri). Mutta jos Tapparan ottelutapahtumaa mainostetaan kaupungin parhaina bileinä, niin ollaan mun mielestä hiukan hakoteillä.
En mä halua, että ottelutapahtumassa on joku ikääntynyt dj soittamassa jotain sekavaa potpurria saati sitä, että hänen soitantansa tai kaikki muukin musiikki mitä soitetaan on niin kovalla, että veri valuu korvista.
Ymmärrän esim. Van Halenin keikoilla käyneenä, että siellä tuli just niin kovaa kuin kamoista lähti. Mutta eri tapahtuma. Tässä on minusta kyseessä koko perheen tapahtuma ja se, että lapset joutuvat tulemaan kuulosuojaimet korvilla paikalle, on ihan sairasta.
Jos ei halliin mukamas muuten saada tunnelma kuin niin, että volyymit on niin kovalla, että videokuutiokin tärisee, on ehkä ohjelmakapellimestarien syytä katsoa peiliin. Mulle riittää jo Sinioranssien huuto tunnelman luontiin.
Toki onhan tuo Ilvekselle soittava DJ Juissi ainakin itselleni hyvin tuttu Tampereelta - muutamassakin alla mainitussa yökerhossa tullut käytyä opiskeluaikoina
Vakiotiskijukka
mm. Smiling Sun, Panther Club, Cabare Oscar, Senssiklubi, Emmanuel, Manhattan,
L.A. Garage, NiteTrain
Lähde: Kohokodat fi
Mutta ei siitä sen enempää, kun ei ole tämän ketjun asiaa…
Negan lisäksi myös posia.
Kuution erätaukohaastatteluista iso plussa.
Jos aika ja mahkut riittää niin katselisin toisenkin haastattelun kuutiolta erätauolla.
Epäilen että ei olla vaihtamassa, DJ SAMPL:han oli Ilveksen peleissä ennen DJ Juissia soittamassa.
https://www.ilves.com/sami-pitkanen-dj-koppiin-leaders-league-jatkaa/
Hyvä haku ja historiapläjäys, kiitos.
Omia ajatuksia kahdesta ensimmäisestä pudotuspelistä.
DJ on varmasti mukava jätkä ja ihan jees hommassaan, mutta herättää pientä myötähäpeää alkushowssa. Vähän ujoa ja väljähtynyttä meininkiä, jonka kruunaa hieman epäsynkassa tanssivat tanssitytöt. Sparkling Starseille muuten kyllä isosti posia!
Pommeja säikähdin itsekin kahteen kertaan ja luulen että varsinkin ikäihmisillä saattaa ottaa pumpusta tuollainen. Niiden savu jää pitkään leijailemaan halliin, enkä näe sitäkään hyvänä asiana.
Pelaajaesittely oli runkosarjassa huomattavasti vetävämpi ja nostatti fiilistä. Nyt se vaan ikään kuin jäi taustalle pyörimään.
Muuten kyllä viihdyn otteluissa erittäin hyvin. Musiikin volat ei ainakaan yläkatsomossa häirinneet.
Täällä joku kehuikin sitä jäähän piirrettävää Kanada-maljaa ja siitä olen samaa mieltä. Ehkä enemmänkin kannattaisi tehdä tuollaisia yksinkertaisia heijastuksia joissa on iso kontrasti. Videot ja valokuvat näkyvät kyllä luvattoman huonosti. Johtunee mainoksista ja muusta valosaasteesta (?).
Itse en pidä tosta lähes diskotunnelmasta. Ehkä väärä sana kuvailemaan. Enemmän sellasta voimamusaa rockhenkistä. Noh ite 60-luvun alun tuote joten tuskin jäävi sanoon mitään.
Ne kaikki Nightwish ym sopivasti melankoliset ja tuhdit sisääntulot oli kyllä paljon herkempiä.