Tästä tuli mieleen dokumentti Red Penguins, Pittsburgh Penguinsien yritys luoda Venäjälle jääkiekkojoukkue. Sielä oli jäällä kerhuja, strippareita ja katsomossa jaettiin ilmasta olutta.
Paitatykki tosiaan on hyvä, toivottavasti siitä ei luovuta! Sen lisäksi erityisesti lapsia kiinnostaa emojisysteemi, tanssikamera ja teslahuudatus. Tanssikamerasta tykkään kyllä itsekin. Pointtina kuitenkin, että meillä ei aina lapsia jaksa pelkkä peli kiinnostaa ja he odottavat aina innoissaan näitä pelikatkojuttuja ja jaksavat niiden voimalla.
Kuten tuossa @Visiiri aiemmin totesi, niin oon samaa mieltä siitä, että esim. tanssikamerassa, jos ihmiset ovat selkeästi kiusaantuneita, niin pitäis lopettaa heidän kuvaaminen nopeammin. Samalla myös löytyisi kuviin enemmän sellaisia jotka ovat innokkaita siihen hommaan. Kivaa kuitenkin, että vähän yritetään houkutella heittäytyyn, välillä jotkut innostuukin. ![]()
Se on nykyään paljon huonompi kuin silloin kuin se alkoi. Tykittäjät olivat käytännössä luistelutaidottomia niin heidän toikkarointinsa jäällä oli oikein viihdyttävää seurattavaa.
Minkähän takia ne aina vetää sitä samaa pulkkaa. Olishan tossa luovuudelle sijaa ja vähä jotain erilaista joka kerta. Jos maalivahditki keksii jos mitä temppuja, ni kyllä tommonen porukka vois myös hyvin jotain uudistusta kehitellä.
Tästä posia; mielestäni viime aikoina on kamera siirtynyt nopeasti seuraavaan jos kohde ei ole vaikuttanut halukkaalta tanssimaan ja on jo lähtökohtaisetsi haettu sieltä niitä valmiiksi jammailevia.
Kivaa katseltavaa kun porukka on fiiliksellä mukana, mutta kyllä aina vähän pelottaa että ei kai vaan päädy itse kuviin. Minä kun en tanssia osaa.
Itse olen yllättynyt, että Dance Cam on saanut ns. pitoa. Ei todellakaan olisi oma juttu, mutta moni innostuu. Enemmän kuitenkin sellainen PE-LA pelien homma - arkisin voisi tanssittaa lähinnä lapsia.
Dan camin voisi myös keskittää sinne anniskelukatsomon suuntaan. Siellä voi (ja ei siis mitään faktaa tälle) olla vähän menevämpää aikuissorttia kuin keskimäärin hallissa
Jos haluut Teslan vklopuks ajoon,nii heilu katsomossa ja pidä suu auki nii avaimet on sun.
Tässä Tesla-kilpailussa mua on aina huvittanut se miten “kovimmalle kannustajalle” luvataan viikonlopuksi Teslaa käyttöön, en saa tuosta suoraa kurkkua rääkymisestä kannustamista mitenkään. Toki perheen pienimmät näyttävät pitävän ja joku kuutiolta ohjattu kannustushuutokin olisi melko väsynyt juttu. Kerran myös tuo voittaja avasi suunsa vasta kun kamera kohdistui häneen eli ei taida olla olennaista että tekee yhtään mitään siellä. ![]()
Tuo Tesla-kilpailu on itselleni aivan nollasisältöä:
- Huutaminen huutamisen vuoksi ei tunnu kovin kannustamiselta
- Voittajaksi valikoituu hallista yksi ihminen, todennäköisyys osua on siis hyvin pieni
- En halua Teslaa viikonlopuksi koska minulla ei ole mahdollisuutta ladata sitä kotona
Ilmeisesti siitä väki kuitenkin tykkää joten näillä mennään.
Pitää muistaa, että lopultahan tuo on maksettu mainos.
Ei helvetissä. ![]()
Se on tosiaan Teslan mainos, mutta nykymuodossa ei ole järkevää jatkaa samaa enää ensi kaudelle. Uudistua pitää tai kääntyy itseään vastaan.
Dance cam toimii ihan joka puolella maailmaa, niin myös täällä, mutta vaatii ohjaajalta paljon pelisilmää ketä kuvaa.
Paitatykin ampujat olisi saanut vaihtaa luovempiin jo ajat sitten. Ampuvat paidat joka kerta lähes samoihin paikkoihin ja tuo pulkka alkaa olla aika nähty. Lisäksi paitoja voisi ampua 2-3 kertaisen määrän, sillä aikaa on ihan tarpeeksi mainoskatkolla, eivätkä paidat maksa juuri mitään. Itse tykki on lapsille todellakin mieleen, leikkivät paitatykkiä kotonakin, kun sen kerran ovat nähneet.
Tarkennus. XBilin mainos.
Täällä oon kritisoinu alkushowta niin nyt on pakko antaa posia. Tänään oli hyvä alkushow ![]()
DJ hype pois ja tilalle kannattajien arvostus -video. Kertaheitolla hyväksi.
Pakko kompata kun olen kritisoinutkin kovaa, iso askel oikeaan suuntaan. Hyvä video vieläpä.
Olihan tuo Tapola + Rauhala duon puheet suoraan tunnerekisterin hyvälle puolen. Arvostan että tämmöisellä lähdettiin liikenteeseen, kaiken dj humpan jälkeen.
Helvetin hyvin hoidettu homma. Kymppi+
Alkusohw oli aivan järjettömän surkea aluksi. Onneksi sitä on paranneltu. Tänään oli parempi, kuin poffeissa tällä kaudella kertaakaan.
Parannettavaa silti on mielestäni ja tämä näyttää hyvälle, että ihmisten palaute otetaan vastaan showta muuttaen (vaikka muutama nimimerkki sitä kiisti).
Muuttaminen ei lopulta iso juttu ja mahtavaa, että Tappara ottaa huomioon palautevyöryä suht nopeasti.