Aina voi mennä katsomaan laadukasta alkushowta vaikka Lappeenrantaan
et tämän tasoista löydä tästä liigasta joten nyt ehkä kannattaa kaivautua sieltä yltiö negaatiosta pois
Viesti siirrettiin ketjuun: Areena: Seisomakatsomot toistaiseksi istumakäytössä
Voittajat panostaa aina hyvää loppushowhun. Viimekädessä lopputulos ratkaisee sen millä mielellä hallista poistutaan.
Vielä kun vertaat vaikka Kooveeseen, niin näyttää yhä paremmalta. Järkevä vertailukohta Suomessa on vaikka Jokerit ja itse asiassa pitäisi pystyä vielä parempaan, kun halli ja laitteet on modernimpia.
No eikö paras vertailu olis Ilvekseen? Miten Tapparan show pärjää Ilvekseen nähden?
Edelleen ihmettelen kovasti tuota dj:n soittamaa musiikkia hallissa. Sinne kerättiin yhteen peliin soittolistaa kannattajilta, niin miksi sitä ei hyödynnetä enempää? Nyt tuo musiikki on palannut taas pikkuhiljaa sellaiksi vaahtobileissä soitettavaan melusaasteeseen. Musiikki hallissa on iso osa itse ottelutapahtumaa, jopa tunnelman luojana. Nykyinen musiikki on luvalla sanoen karmeaa. Mikäli dj nuo päättää yksinään, niin sitten hyvin nopeasti dj vaihtoon.
Tehkää nyt hyvänen aika tuolle asialle jotain.
Varmaan jossain vaiheessa näin käykin. Tamperelaisille laitteet on uudet kun taas Jokerit on käyttänyt niitä vuosia. Ehkä hallin henkilökunta oppii pikku hiljaa käyttämään niitä. Mikä mielestäsi hallissa on hyvää vai onko kaikki paskaa?
Siitä plussaa, että uusinnat on nopeasti näkyvillä ja uusintatyypillä tuntuu olevan nopeat hoksottimet
muutenkin erätauolla voi katsella pelin highlightteja HD-laadulla kuutiolta, kun ne pyörii siinä kokoajan ![]()
Tämä nyt on semmoinen ikuisuusasia, että jos ei omaa mielimusiikkia soiteta niin sitten musiikki on paskaa.
No jos kerätään soittolista mikä miellyttää peleissä kävijöitä, niin ei puhuta nyt siitä mitä minä olen mieltä, vaan vähän isomman joukon mielipiteestä. Mutta saat toki olla mitä mieltä haluat.
Kysyin sitä, että miksi soittolista on heitetty kokonaan romukoppaan?
Sanotaanko nyt näin että tuollaista se musiikki on nykyään…
Mielestäni kaameaa kuraa oli lähes toistuvat “kättä yhteen” tms. huudahdukset. Oliko sitten tuo sitä Voronkovaa vai mitä, mutta pois nuo ja heti! Ja toinen asia, ei nuo dance camit yms. toimi Suomessa.
Epäilen, että hallimusiikin suhteen mennään aika pitkälti Sparkling Starsin ehdoilla. Eli sen pitää olla tanssittavaa. Ei se toki estäisi soittamasta väliin jotain rockimpaa, esimerkiksi erätauoilla.
Vähän erikoinen perustelu tuo. Äkkiseltään kun luulisi, että osaavien tanssiryhmien pitäisi pystyä tanssimaan usean eri genren mukaan, eikä pelkästään trance-bilemusiikin tahtiin.
Omasta mielestäni heidän esityksensä ei muistuta tanssia lainkaan, mutta se taas on offtopic.
Sitähän kysyttiin täällä. Kuinka kattavasti palstan käyttäjät edustavat peleissä kävijöitä?
Ei pärjää mitenkää.Varsinkin ilveksen Sisääntulo on aika helkutin hieno
Onko sinun mielestäsi hallissa soitettava musiikki hyvää? Voisiko se olla monipuolisempaa?
Mä kuuntelen musiikkia ihan laidasta laitaan pois lukien erilaiset äärilaidat, joten kyllä mulle hallin musiikki maistuu.
Tylsempää olisi, jos soitettaisiin ainoastaan jotain klassista rockia, Sandstormia ja Metallicaa.
Tätähän minä en tarkoittanut. Nythän nuo puuttuu lähes kokonaan. Eli monipuolisemmin musiikkia eikä vain jatkuvaa jumputusta.
Kyl ne esim. Jokereiden pelissä ihan jees on toimineet.
Kokoajan halutaan lisää jaenemmän showta, mutta sitten dancekameja jne ei kuitenkaan saisi olla? Mitä sitten?