Oltiin pari tuntia ysäribileissä, mutta aika vaisuksi jäi tunnelmat. Ysäriltä saisi soitettua hittejä useamman illan verran, mutta nyt tuli aika paljon ihan perus ysäri-dancea. Toki ne tuttua huttua on, mutta ehkä hittikavalkadi jätettiin sitten loppuiltaan.
Niinpä. Onko silloin Kiakkoradio jäähallimusan ytimessä vai täysin väärässä mainoksessaan? Vai soitetaanko jääkiekkotapahtumissa nykyään vaan ”vääränlaista” musiikkia?
Tää särähti omaan korvaan kyllä myös.
Ayy, Macaria, Macaria, Macarena
Put the choppa on a nigga, turn 'em to a sprinter (ye)
Bitches on my dick, tell 'em, give me one minute
Ayy, Macarena (ayy)
Ayy, Macaria, Macaria, Macarena
Bitches on my stick, but my name ain’t Harry Potter (no)
She lick it up, make it disappear like “Ta-da”
She asks for some dollars, not a bitch, gettin’ nada (yeah)
Tätä keskustelua lukiessa voitaneen siis sanoa, että Tuottaja Jääskeläinen ei oikein ajanut asiaansa. Soittikos viime vuoden matsissa Airaksinen musaa myös matsin aikana, vai oliko vaan DJ:nä loppubileissä? Airaksinen olisi ensi vuodelle taas kova nimi tähän teemaan.
Mitenkähän tekijänoikeusasiat menee hallimusiikkien osalta? Olen ollut aistivinani, että monista tutuista biiseistä soitetaan jotain remix/uudelleen tuotettuja versioita. Voiko vaikuttaa asiaan?
Joskus muuten maailmalla järjestettiin iso äänestys mikä oli 90-luvun the biisi. Siinä haettiin tietysti suosiota, sekä kulttuurillisesti parhaiten vuosikymmentä kuvaavaa raitaa. Palkinnon voitti Ugly Kid Joen versio kappaleesta Cats in the cradle.
Tuota @ozzi 'n mainitsemaa mainostusta olen itsekin huvittuneena kuunnellut.
Tähän kysymykseen saat yhtä monta erilaista vastausta kun on vastaajaakin.
Vastaajien ikä määrittelee myös vastauksen suuntaa.
Itse kuuntelisin paaaljon mielummin Kiakkoradion “jäähallimusaa”.
Eilinen 90s night oli kyllä aivan turha. Ainoa erikoisuus ja hauska oli Konnan, Savin ja Camperin kuvat 90 luvulta.
Kuka toi seppä oli joka piti olla dj?
Ei paljon vaadi että soittaa Red Hot Chili Peppers ja reissumies ja aurinkolasit päällä.
Kannattaisiko pitää nyt vähän aikaa ihan normi liigaotteluita…
Airaksinen oli viime vuonna ennen peliä aulassa ja pelin jälkeen Eventumin iltabileissä. Pelin hoiti DJ Sampl.
Marienhoff oli hyvä haku, samoin Mikin osio, mutta teemaa olisin itsekin kaivannut asteen lisää. Itse ajattelin tosin, että vähäiset pelikatkot saattoi vaikuttaa siihen omalta osaltaan. Kun vertaa 80-peliin niin tää tuntui valjummalta, tuo 80-peli oli loistava.
Itse jäin vähän valitettavasti odottamaan Meet and Greet tapahtumaa ysäri mestaruus kaudelta. Ai niin sellaista ei olekaan no olisiko ollut hyvä ottaa 1992 kevään joukkue kun onhan se ikään kuin mestaruus kun ei tiputtu ja voitettiin karsinnat.
Sitten vähän vakavammin ysäri teema oli tosi hyvin esillä alkulämmöissä ja ennen pelin alkua sitten laantui mielestäni ihan täysin. Ehkä eniten sen takia että soitettiin jotain uusia versioita vanhoista biiseistä. Hienoa heittäytymistä Jääskeläiseltä oli ne jamittelut siinä ennen ottelua ja oikeat ysäri biisit.
Nämähän eivät tainneet edes olla aitoja vaan jotain automaattisia kuvamuokkauksia FaceApp tyylisesti.
Normi liigaottelussa tuolla olisi ollut 5000 ihmistä paikan päällä.
Mitäs mieltä muut olisivat ideasta, että tietyissä peleissä esim paikallispelit tai vastustajan isompi fanimatka Areenalle niin soitettaisiin myös vastustajan maalilaulu? Toki Hunajata on poissuljettu sen karmeuden vuoksi…
Mielestäni tällä voisi nostaa tunnelmaa ja samalla arvostaa vastustajaa ja Tappara voisi olla esimerkki fanikulttuurin kehittämisestä hyvin pienellä teolla. Toki itselläkin on ajatuksia puolesta ja vastaan mutta mielestäni keskustelua tästä voisi käydä.
No sanotaan nyt lyhyesti vaan vastaus: ei ikimaailmassa.
Tätähän Hakametsässä Tapparan ja Ilveksen osalta paikallispeleissä aikoinaan tehtiinkin, että soitettiin molempien maalilaulut riippumatta illan isännästä.
Kokeiltu on ja en kaipaa😁
Areenamusiikki selkeästi eroaa jäähallimusiikista.
Tapparallahan on jo varmaan Liigan paras “vastustajan maalilaulu”, mitä sitä suotta vaihtamaan.
Pysyköön Daft punk - Get Lucky vastustajien maalilauluna.
Juu voin sanoa että Tapparan peleissä välillä hyvinkin tutuksi käynyt ilmiö eli vähäiset pelikatkot todellakin vaikutti myös tämän ottelun tapahtumalliseen sisältöön Varsinkin kun on Liigan pakollisia elementtejä, maksettuja mainoksia jne. niin välillä sen ns. muun ohjelman osuus jää valitettavan pieneksi. Mutta itse olen tyytyväinen eilisen kokonaisuuteen, varsinkin kun tietää kuinka iso työ tämänkin ottelutapahtuman eteen on isolla ryhmällä taustalla tehty.
Hiukan näytti siltä että meinasi tulla kiire päästä kaikista katsomoon tarkoitetuista palkinnoista eroon.