Areena: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Tämä oli kyllä täysi floppi. Eikö näillä vehkeillä pysty tekeen muuta kuin piirtään viivaa?

5 tykkäystä

Juu ei enää saanut avaamatonta 0.5l vesipulloa tuoda.

Oletin että se video olisi alku uudelle alkushowlle, mutta sehän loppui koko homma siihen :joy: eikös tätä mainostettu, että nyt on NHL-tason showt ja vehkeet ja lopputulos on tämä.

11 tykkäystä

Ikävä sanoa, mutta Alkushow on heikentynyt joka vuosi. Nimenomaan runkosarjassa.

13 tykkäystä

Oliko “Luulaja!” -huudot vielä entisellään?

Tämän vuoden Tappara on Temusta. Nyt jään odottamaan että fanituotteiden laatua tuodaan alas.

5 tykkäystä

Ei onneksi. Se olikin ainoa parannus alkushowssa. Tai “showssa”, koska mun mielestä tämä oli aika keskeneräinen sellainen.

4 tykkäystä

Joo, se oli nolo. Samoin Ilveksen Thunder-huudatus.

Ilveksen Thunder huudatus toimii helvetin hyvin. Siellä yleisö osas ottaa sen omakseen.

Tämän illan alkushowta en… Ilmeisesti onneksi vielä nähnyt

2 tykkäystä

No joo, mutta inhoan kaikkea vihreäkeltaista, joten tuokin tuntuu jotenkin yksinkertaisen junttimaiselta. Se tapparalaiselle suotakoon.

Mietin vaan sitä henkilöä joka on koko kesän saanut miettiä minkälainen spektaakkeli on uusi alkushow ja lopputuloksena on yksi oranssi ja yksi sininen viiva kiertämässä kaukaloa sekä Tapparan logo keskiympyrässä :smile: Video oli kyllä tyylikäs.

17 tykkäystä

Tuota volaa ihmettelin kanssa.

Toki pörssisähkö on kallista, joten varmaan sen takia hyvä tykitellä vähän maltillisemmin (juu juu, ei se varmaan sähkönkulutukseen vaikuta), mutta käytävillä kyllä sinakin täällä Yes Box Pallinaamassa musa raikaa kuin viimeistä päivää.

1 tykkäys

Onko Tapparan alkushow’sta vastaava työntekijä käynyt opintomatkalla Jenkeissä tai katsonut YouTubesta miten maailmalla alkushow’sta ja tarjolla olevasta tekniikasta otetaan kaikki irti?

En ole vielä nähnyt tätä uusinta, mutta kaksi edellistä on ollut lieviä pettymyksiä, kun on ensin hehkutettu mahdollisuudet taivaisiin. Mistä johtuu, että koko potentiaalia ei osata ottaa irti? Eikö Suomesta löydy tietotaitoa vai onko hinnat niin katossa?

Joo. Luulin käveleväni Nokia Areenalle Tappara-Saipa -matsiin vuonna 2024 mutta päädyinkin ilmeisesti 1990-luvun alun lama-Suomeen. Elämä on ihmeellistä.

8 tykkäystä

Tuohan kuulostaa hyvältä viime vuoden 90 teema matsin alkushow oli mahtava, joten odotan innolla tätä uutta showta.

1 tykkäys

Se kun tässä uudessa videossa pikkupoika sanoo lopuksi ”Live is life”, niin miksei sisääntulobiisi lähde suoraan heti siitä?
Tollanen useiden sekuntien tyhjä hiljaisuus on niin omituinen tohon kohtaan.
Video itsessään oli hieno ja korosti yhteisöllisyyttä, mutta olis hienoa jos joku vuosi alkushowsta tulis sellanen fiilis, että nyt tullaan luukuista isosti ja kohta rytisee……

12 tykkäystä

Joo, nyt oli vielä jotain ääniongelmaa, ja tuo joukkueen sisään spiikkaus jäi hiljaiseksi ja pätki. Siihen sitten nuo savutuhnut entisten liekkien ja räjähdysten sijaan ja sen jälkeen jotain porukkaa kömpi jäälle sieltä porteista.

Oli antiteesi näyttävälle sisääntulolle ja antikliimaksi yhtaikaa.

5 tykkäystä

Ihan olen telkkarin varassa, mutta taas ne Tapparan logot valuu alaspäin. Miksi ne ei voisi ennemmin nostaa hypeä ja nousta ylöspäin? Tästä olen maininnut monesti. Ehkä se oon vaan minä, joka näin tuumailee? :woman_shrugging:t2:

4 tykkäystä

Tuo Yes Boxin äänentaso on semmoinen, että siitä keskustellaan tasaisin väliajoin. Omaa pelien seuraa ei ole koskaan häirinnyt. Ja olemme siellä joka erätauolla.

2 tykkäystä

Alkushow tuntui jotenkin keskeneräiseltä eikä tolla kyllä mitään tunnelmaa nosteta @Migozz mukaillen,miten tuntuu että näissä menään vaan huonompaan vaikka sen luulisi juuri kehittyvän eteenpäin

1 tykkäys