Areena: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Näköjään tuosta joku noheva laittanut intternettiin videon ja vieläpä 4k.

7 tykkäystä

Peltolan paidan jäädytystäkin olis hyvä hypettää ja mainostaa näissä kotipeleissä

7 tykkäystä

Ihan hyvältä tuo äkkiseltään näytti, kuution videosta ja äänistä nyt vaikea saada selvää. Mutta videoa useampi jo kehui, joten luotetaan siihen.

Jos tuon kolmeen vaiheeseen jakaa, niin viimeinen vaihe, eli jäälle tulo näyttää suht samalta kun ennenkin.

Olis hauska ymmärtää, että minkälaista ison maailman meininkiä osa oikein odottaa.

3 tykkäystä

3D-projektioita, koska meillä pitäisi olla samat vehkeet kuin änäri-halleissa.

5 tykkäystä

Tarkoitat jäähän? Mainokset pilaa verrattuna änäri-halleihin.

2 tykkäystä

Tarkoitan nimenomaan jäähän. On siellä änärissäkin viivat ja muut jäässä, mutta ei ne niissä videoissa näy mitä sieltä on YouTubessa olemassa.

1 tykkäys

Koska se show alkaa? En löytänyt tästä videolta sellaista🤨

4 tykkäystä

Aivan hyvältähän tuo näyttää, mitä täällä taas ruikutetaan?

5 tykkäystä

Ai mikä tuossa näyttää hienolta? Tuohan on niinkuin suoraan Hakametsästä plus ledikaukalo.

9 tykkäystä

En kyllä ymmärrä yhtään tätä negaa alkushowsta.

Itsellä meni kylmät väreet tuon videon aikana ja minä katsoin tuon Youtubesta.

7 tykkäystä

Sen uuden osuuden värimaisema oli ihan kohdallaan ja siinä kerrottiin yhteisöllistä tarinaa. Muutenhan tuossa käytettiin aika paljon viime kauden matskua.

1 tykkäys

Oletko katsonut YouTubesta änäri-jengien alku-videoita ja meillä pitäisi olla samat vehkeet?

3 tykkäystä

Miksi meidän pitäisi apinoida änärijengejä sen sijaan, että tehdään omalla tyylillä?

4 tykkäystä

Siksi, että ne on aivan helvetin paljon parempia.

17 tykkäystä

Alkushown pitäis nostattaa tunnelmaa ja saada yleisö mukaan, tämä ei sitä tee.

3 tykkäystä

Makuasioita. Eiköhän alkushow mene taas uusiksi pleijjareihin, joten saat kärsiä siihen asti.

1 tykkäys

Ei mun tartte, tulen katsomoon, kun “alkushow” on ohi.

2 tykkäystä

Ei tuo uusi alkushow ainakaan minua saa halliin kirmaamaan, eikä tainnut saada kovin montaa muutakaan tänään.

1 tykkäys

En ole ja ne ei kovin paljoa kiinnosta. Varmaan valot vilkkuu jne.

Mielestäni tässä Tapparan alkushowssa on hyvä tunnelma musiikkeineen ja videoineen.

3 tykkäystä

Meneekö joku oikeasti alkushown takia peliin?

12 tykkäystä