Areena: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Turhanpäiväisillä arvontahuudatuksilla voisi heittää vesilintua heti. Jos suurin lähtevä ääni on buuaus, niin ei ne vain toimi.

6 tykkäystä

Ei oikeen tunnu lähtevän hirveen monimutkasiin.

Mutta asiaan. Olis kommeeta jos meidän joukkue näyttäs ensimmäisenä Suomessa nhl:n krakenin tapasen alkushown ensimmäisenä. Taitaa vaan olla senluokan hintalappu niillä vehkeillä ettei tarvi hetkeen miettiä enempää moista :sweat_smile:.

Toivottavasti noita huudatuksia yms karsitaan todella paljon ens kaudelle. Se ei vaan toimi Tapparan peleissä et käsketään huutaa tms

6 tykkäystä

7 viestiä siirrettiin ketjuun: Areena: Saapuminen

Se 3. erän mainoskatkon taukoshow oli hieno. Mietin siinä, että tässä kun käytettäisiin materiaalia chantin aloittamiseen niin olisi loistava. Samalla jäähän heijastuikin TAP-PA-RA brändin mukaisella tyylillä kirjoitettuna. Oli hieno!

25 tykkäystä

Ite luulin, että olis joku jatkosopparihomma, ku alko samalla tavalla. Tuo Tap-pa-ra oli hyvä lisä. Tuli vanha kunnon Hakametsä ja anonyymi taputtaja mieleen.

Isot propsit kanssa TPS:n ja Tapparan logojen tuonnista jäälle. Näytti hienolta👍

10 tykkäystä

Vastataas tänne, kun @Jarush & @Varilasit kyselivät otteluseurannassa.

Järkkärit eivät ajaneet meitä pois. Ehkä 5 minuuttia huudettiin pelin jälkeen. Sitten alettiin laittaan kamoja kasaan ja siirrettiin katseet lauantaihin.

10 tykkäystä

Eilen kuului katsomojuontajalta seuraava kuulutus. Tässä tulee illan päätähti Tapsuuuu

Ei sitten pienen pientä pelisilmää löydy. Siellä pelataan saatana Liigan finaaleja ja päätähdeksi kuulutellaan maskottia.

48 tykkäystä

Jep. Ja sitten siellä puhuttiin jo DanceCamin kohdalla jotain treeneistä torijuhliin. Tuollaiset höpöhöpöt pois ja per heti.

29 tykkäystä

@Oijennus Tapsu päätähtenä on ehkä sarkastinen heitto?

Mutta mestaruusasialla ei tule seremoniamestarin pelleillä enne kuin viimeinen summeri on törähtänyt. Pahemman luokan jinxausta ja vastustajan motivoimista.

13 tykkäystä

Oli sarkasmia tai ei, niin vihkoon menee tuollainen.

4 tykkäystä

Kyl se mikki pitää ottaa pois oikeesti näiltä tyttösiltä,kirjotin asiasta jo joskus aikasemmin nii lippuhan siittä heilu sillonkin. Paras kun tulis vaa katkoilla Popedaa ja Kissiä nii kaikii olis tyytyväisiä :slight_smile:

10 tykkäystä

0-1 häviöllä sillä hetkellä, hyvin motivaatio lisääntyi ja peli kääntyi kun päätähdeksi ennakoitiin maskottia. Vois sanoo että toimi.

1 tykkäys

Kyllä mä eilen päätin, että tuo kiljuminen jättää mun ensi kauden kausarin hyllyyn. Tuota jaksa kukaan kuunnella.

e. Voisko sen emoji camin taas vaan suunnata lapsille? :person_facepalming:

2 tykkäystä

Kuten todettua, alkushow on sinänsä hieno tykitys tekniikkaa ja musiikkia. Tuo on hyvä alku kohti ensi kautta. Toivottavasti siihen saadaan siihen mennessä myös juoni, tarina ja draamankaari.

Itse olin vielä eilen vähän toipilaana, ehkä tuosta syystä ottelutapahtumassa ei ärsyttänyt mikään.:grinning:

Joku kisa voisi olla sellainen jossa oikeasti arvotaan palkinnon voittava katsomopaikka - niille ribbobeille rulla pyrörimään.

2 tykkäystä

Olen samoilla linjoilla siitä, että ihan ei ole täydellisesti vielä tällä kaudella onnistuneet nuo katkojen aikaiset show’t. Mutta tuskin kukaan vakavissaan ajattelee, että 2020-luvun ottelutapahtumaan riittää, että levyt soi pelikatkojen aikana. Tai ainakaan näitä puritisteja ei löydy 13 000:ta kappaletta, että saataisiin halli täyteen.

Juontajat ovat ilman muuta hyvä lisä ottelutapahtumaan, mutta pelisilmää pitää olla lisää. Tarvisi varmaankin sellaisia juontajia, jotka ymmärtävät kiekostakin jotain, ettei torijuhlasta voi puhua tässä vaiheessa.

Arvonta palkinnon voittavasta katsomopaikasta on käytössä melkein jokaisessa matsissa Jenkeissä ja toimii hyvin. Ihme ettei ole vielä kopioitu, vaikka tuon surkean Halpa-Halli pyörityksen tilalle, jos vaikka olisi varaa jakaa muutakin kuin jarruvaloja.

14 tykkäystä

Mun mielestä eilinen (1. finaali) alkushow oli tän kauden paras ja johdonmukaisin, joita oon itse nähnyt. Alku oli jo sellainen, että oonko tullu oikeeseen otteluun. Vaihto Darudesta Metallicaan sujui todella hyvin. Leditauluissa oli nyt todella hyvät kuviot, värit ja vilkkeet. Ainoa missä se show hieman tökkää on se, kun ruvetaan heijastamaan niitä otteluvideoita siihen jäähän. Sen, kun saa hieman paremmin sulautettua siihen ennen sitä sisääntuloa.

Hienoimpia uudistuksia oli tosiaan se kolmannen erän mainoskatkon jälkeinen kuutiolle rytmitetty
TAP
PA
RA
ilman mitään musiikkia tai huudatusta. Se tosin taisi siirtää sitä tokaa emoji-camia ja sen kanssa tuli jälleen kiire ja viimeset juontajan kiljumiset menikin taas pelin kanssa päällekkäin.

Pitää myös mainita, että DJ:n pelisilmä on kehittynyt ja nyt tuli seisomakatsomolle selkeästi enemmän tilaa ja aikaa ottaa hallia haltuun. Ja jossei lähteny, niin DJ ajo sitte sitä musaa sisään. Tästä iso peukku!

Tästä se kuulkaa rupee hahmottumaan pikkuhiljaa. Aina ei voida kaikkia miellyttää, mutta eiköhän tosta saada sellanen todella kova paketti aikaiseksi.

21 tykkäystä

Kiva tapahtuma, mutta kyllä minua ihmetyttää nuo seisomakatsomoitten paikat ja niiden takana olevat tyhjänpanttitilat. Minun älyyn ei millään mahdu tuommonen, ei sitten millään. Halli ollu jo puoli vuotta käytössä. Ei tuo…olen sanaton.

5 tykkäystä

Olen samaa mieltä, vaikka olihan sillä Parta äijällä eilen komea peruukki. Emojicam saisi olla vain lapsille.

Tietysti jos osallistujia on vaikea löytää, niin niitä voisi vaikka kysellä ennen peliä facessa tai pitää ilmoittautumiapistettä jossain hallin käytävillä. Kyllä varmasti 2 lasta per peli uskaltautuisi lippiksen toivossa esiintymään.

1 tykkäys