Samaa mieltä. Valoshow on kuitenkin liian pitkä/lyhyt/valoisa/himmeä/tylsä/riehakas? Musiikki on törkeän hyvää/huonoa liian kovalla/ hiljaisella liian vanhaa/uutta. Show on tietysti liian pitkä tai lyhyt.
Joka tapauksessa naapuri on tehnyt sen hienommin/ paremmin/ nopeammin.
Jos tuosta alkushown tuottamasta pettymyksestä/ riemusta selviää, niin voi keskittyä tärkeimpään eli peliin.
Ilveksellä syyskaudella 15 kotiottelua, joista 2 paikallista. Näistä jäljelle jäävästä 13:sta kymmeneen oli merkattu jotain aktiviteettia. Oli 90’s gamea, perhepäivää, joku peli alkoi 19:31 jne.
Onko meillä miten paljon noita teemapelejä? Ja menettävätkö ne merkityksen jos niitä on joka pelissä?Aika näyttää.
Itse kuvittelisin että teemapelien pääasiallinen kohdeyleisö ovat satunnaiset katsojat, jolloin olisi varmaan vaan hyvä että näitä olisi paljon ja erilaisilla teemoilla. Me peruskausarijermut sitten istumme katsomossa teemasta riippumatta. Areenalla kun tuota kapasiteettiä riittää, niin hyvä vaan jos saadaan tuota satunnaisten katsojien määrää kasvatettua. Vaikka sitten tulisivat peliin vain sen teeman tai jonkun tubettajan vuoksi. Kiekko on livenä kivaa, eiköhän tuosta porukasta aina joku osa saa kiekkokärpäsen pureman ja rupeaa käymään hallissa useamminkin.
Muistan että ainakin itse kyttäsin köyhänä opiskelijana niitä pelejä joihin sai opiskelijana edulliset liput. En ole varma oliko ne silloin aikanaan kaikki haalaripelejä, mutta peljejä joihin myytiin korkeakoulun aulassa opiskelijahintaisia lippuja. Opiskelijalla iso juttu. Näille tosiaan komppia.
Sama tosiaan myös nuo Lasten Lauantait. Sen näkee monen pikkuviikarin naamasta, että nyt on kivaa ja kotona varmasti mongutaan halliin toistekin. Tapsulla tässä suuri rooli.
10 tykkäystä
Kurittaja
(Luulin että tämä sekoilu on jo lopetettu)
1048
En edelleenkään ymmärrä miksi ei ole opiskelijatapahtumia. Haalareilla juomista ruuista jne ale ja vaikka jotain Tappara haalarimerkkejä kun peli on päättänyt. Joskus näitä oli Hakametsän aikana ja vetivät hyvin haalariväkeä
TAMKin restonomien ainejärjestö Tare ry. järkkäsi Hakametsän aikana vuosittain Hakamettän haalarilöylyt, eli ennen matsia muita kerhoja pitämässä enemmän tai vähemmän kiekkoaiheisia rasteja, sitten peli ja opiskelijahinnoilla olutta ja jatkot jossain lopuksi, olikohan lipunhinta kaikkineen aikaisemmin luokkaa 5-7€. Käsittääkseni noiden liput myytiin aina ainakin lähes loppuun.
Opiskelijat sikälikin oikein hyvä kohde Tapparalle, kun tuntuu ettei Ilves näitä oikein edes yritä tavoitella, ts. helpot pois.
Olin kyllä huono pitämään haalareita ylipäänsä, mutta luulen että muistelen nyt jotakin eri tyylisiä kamppanjoita. En nimittäin muista että näissä peleissä olisi ollut haalarikansaa ja silloin kun heitä on, niin siinä määrin että sen kyllä huomaa. Lienee ollut kyse vaan joistakin heikommin myyvistä arkipeleistä joihin myytiin edullisia lippuja kouluilla ständeistä. Oisko ollut tyyliin 2 lippua 15€. Piristivät kyllä opiskelijan arkea aivan älyttömästi.
Mikä tämän ajatuksen taustalla on? Itse ainakin pitäisin siitä, että teemapelejä yms. spesiaalia olisi tapahtumissa useammin, ja ns. geneerisiä kotipelejä ei olisi niin iso osa. Ei se määrä tässä kohtaa mielestäni haittaa mitään. Tuskin kukaan kuitenkaan jättää menemättä epämieluisan teeman takia, mutta moni voi ostaa lipun ja vaikka kausarin omistajana nauttia tapahtumista enemmän, kun niissä on jotain uutta useammin.
Teemapelejä saa ja pitää olla. Kolikon toinen puoli on se, että hintaa et voi aina alentaa. Kausikortti pitää kokonaisuudessa olla aina se edullisin vaihtoehto.