Mä oon YesBox-ammattilainen ja kyllä ne niitä laskee valmiiksi.
Vähän turhan ”kaukana” meikäläiselle ![]()
Kaljat valmiiksi tuoppeihin vaan niin kuin Kouvolassa oli, ei tarvinnut kauaa jonottaa. Tai sitten myyntiin irtotölkkejä vitosella erilliseltä pisteeltä kuten Hakametsän aikana.
Lienee kymppi lähempänä tämän päivän hintaa?
On laskettu muutamalla areenalla, muutamassa maassa, muutamin kulttuurein.
Ihan sama kuinka nopeaa se kaljanmyynti on, ja paljonko on hanoissa väkeä, tuotto on sama. Ihmiset saavat sen yhden drinksunsa per erätauko.
Jos satut olemaan juuri se, joka nauttisi 1,6 drinksua per erätauko, googlaa työtehotunti ja mieti, kannattaako letkuja ja käsiä lisätä juuri sinun takia.
Jaa, itse olen jättänyt ostamatta ainakin toistasataa juomaa erätaukojen aikana viimeisen 20v aikana liian pitkien jonojen takia. Ja tuskin olen ainoa.
Katos vaan mitä google löysi. ![]()
20 vuotta, 30 peliä kauteen. 150 bisseä? Mikä nöyryytys ravintoloitsijoille vuositasolla.
Kerropa tuo luku vaikka tuhannella vastaavalla tavalla menettelevällä.
En. Ei ole tarvetta. Nillä narikoiden omistajilla on ihan omat Excelit. Tämä täältä tähän. Jatkan posina matkaani.
Voin kans sanoa että ainakin pari kymmentä on jäänyt Arenan aikana tästä syystä hakematta. En usko minäkään, että olen ainut. Toki vaihto anniskelukatsomoon “varmuuden vuoksi” helpotti tilannetta.
Ilmeisesti Valioliigassa on laskettu eri tavalla kaljajonot ja siellä ehtii hörpätä sen kaksi.
Ei toki kaikilla stadioneilla, esim. Selhurst Parkissa et saa tauolla kepardia, jos et lähde ostoksille varttia ennen pilliä.
Ei ole kokemusta kuin Carlsbergin loungesta Poolissa. Siellä sisältyi 680 € lippuun pari ekstrakättä hantaakeihin.
En osaa verrata, eikä kiinnosta. Juttu on se, että valittaa osaavat kaikki. Kaikesta.
Eli siis kirjoitat vaan, vaikket oikeastaan kokemuksella tiedä mistä kirjoitat? Vai ymmärränkö jotain väärin?
Seiskapelissä taisi olla ainakin yksi kassa kiinni fanikatsomon takana olevassa baarissa. Itseltä jäi ensimmäisellä tauolla juoma ostamatta jonojen vuoksi. Joskus miettinyt myös sitä, että miksi katsojat ajetaan pelin jälkeen viemään rahansa kaupungille, eikä areenan ravintoloihin.
Offtopic tähän ketjuun, mutta järjestyksenvalvojien toiminnasta olisi kanssa tarina jos toinenkin kerrottavana tämän kauden osalta. Jotkut asiat ja toimintatavat - ja enemmän asioiden tekemättä jättäminen - ei oikein mahdu omaan kaaliin, kun siellä kuitenkin se liivi päällä töissä ollaan.
Tottenhamin stadionilla tuoppi täyttyy alhaalta ylös parissa sekunnissa.
Kyllä. Ja ilmeisen tahallisesti ymmärrät. Sopivasti lainatut kohdat eri viesteistä eivät liity toisiinsa mitenkään. En tiedä mitään valioliigamatsien olutmyynnistä, pl. yksi kokemus.
Sillä taas ei ole mitään tekemistä Liigan, Suomen työlainsäädännön, ja ravintoloiden ansaintalogiikan kanssa. Suomessa ei kannata seisottaa yhtään ylimääräistä jalkaparia baaritiskin takana, jotta yksi tai kaksi henkilöä saisivat erätaukobissensä kitaistua. Jokainen, joka bissensä tai lonkeronsa todellakin haluaa, saa sen hankittua. Tässä ei puhuta mielipiteestä.
Onko kokemus miellyttävä, se on erillisen debatin aihe. Ja taas yksi makukysymys.
Pitää minunkin alistua siihen, että ruokakokemus Arenalla on paskaa, pois lukien oikeat ”ravintolat”. Ei auta kuin alistua ja tehdä kuluttajan omat päätökset. Bisse tänään vai ei? ”Pizza”slice tänään vai ei?