En nyt viitsi selata tätä läpi, mutta oliko Areenalla oma pysäköintitalo?
On, sisäänajo Sorinkadulta. Itse käyttänyt ainoastaan ko. parkkia. Hinta pyörinyt kestosta riippuen 10€-12,50€.
Ajele yksi taso alas ja miinus neloseen. Siitä hissillä ykköseen.
Toimii.
e: Sorinkatu 10
Jälleen uusi sivu kannatuspelikirjasta. Tällä kertaa peliin Onnibussilla Loimaa - Tampere - Loimaa. Bussin olisi aikataulun mukaan pitänyt olla Tampereella 16:20, mutta perille saavuimme vajaa 20 min aikataulua jäljessä. Sen lisäksi sisäänkäynneillä oli ruuhkaa ja onnistuin valitsemaan hitaasti edenneen jonon. Turvatarkastukseen kului jonotuksineen noin vartti. Eli 40minuutin pelivara kului myöhästymiseen ja turvatarkastukseen. Onneksi pelivaraa oli Ehdin juuri sopivasti paikalleni kuulemaan palkitsemiset ja laulut. Tarkoitus olisi ollut syödäkin ennen peliä mutta se jäi erätauolle. Kotimatka sujui aikataulussa, eli lähtö 20:30 ja perillä 21:40.
Onnibussi tuli testattua ja lopulta todettua toimivaksi. Olettaisin noin suuren myöhästymisen menomatkalla olevan yksittäistapaus. Katsotaan miten jatkossa käy.
Lienee Tku-Tre Onnibussilinja. Muutaman kerran ollaan matkustettu ja aina ajallaan.
Oltiin sisäänmenokujalla kymmentä vaille viisi. Katsottiin, että nyt taidetaan myöhästyä alusta, kun oli sen verran ruuhkaa. Jonot eteni kuitenkin nopeasti ja päästiin tuulesta ja tuiskusta sisään viidessä minuutissa. Alkushowtakin kerittiin vielä näkemään. Sanoisin että ripeää toimintaa.
Linja on Tku - Tre ja siitä vielä Kuopioon tai pitemmällekin. Bussi oli jo Loimaalla tuon 20min myöhässä eikä sen enempää jäänyt jälkeen aikataulusta. Ehkäpä jotain hämminkiä oli ollut lähdössä.
Olin muutama minuutti ennen teitä jonottelemassa. Katsoin B-sisäänkäynnin edessä olevan hirveän ruuhkan ja jatkoin matkaa A:lle, jossa taisi olla lopulta vielä pahempi tilanne. Jossain vaiheessa B:n jonot tyhjeni ja porukkaa siirtyi sinne. Olin siinä vaiheessa jo ovilla menossa. Seuraavalla kerralla sitten B:lta vaikka näyttäis pahalta
Olisikohan niin, että yläkatsomon avaaminen vain toiselta puolen lisää ruuhkia toisella sisäänkäynnillä. Nyt siis ollut ainoastaan se A-katsomon/A-sisäänkäynnin puoleinen ylätaso avoinna ja raput ylätasolle kiinni B-katsomon puolella eli ei voi kiertää ruuhkia B-käytävän puolelta.
Kuinka moni edes tietää mistä sisäänkäynnistä mihin pääsee, eikä tarvitsekaan. Molemmilta ovilta pääsee mihin vaan. Ruuhkat voi kiertää B puolelta.
Aika yllättävää oli ku kolmanteen Lukko-peliin tulin Tullintorin suunnalta Ratapihankatua ni siitä Areenan kyljestä pääsi pienestä ovesta Areenalle Kirvesklubin edustalle. Siinä oli kaks järkkäriä ja satunnaisia tulijoita, muttei jonoa yhtään vaikka pääovet oli melko tukossa.
Me ollaan käytetty tätä ovea ihan alusta asti. Saa vältettyä aina ruuhkan. Ja autokin aina vastapäätä technopolisin(yliopistonrinne) parkkihallissa. Niin kätevää!
Ollaan samoin menty tästä ko ovesta, helppo tulla Turun suunnasta suoraan parkkihalliin ja siitä kadun yli niin on jo mestoilla!
Noni, ei kerrota enää muille, ni saadaan vastaki mennä ilman jonotusta.
En ihan hahmota mistä ovesta puhutte, mutta Kansikadulta oli eilen myös sivuovi auki ja siitä pääsi jonotta sisään turvatarkastuksen kautta. Eli pääovilta vähän oikealle/vastapäivään hallia kiertäen.
Myös ulos pääsi sivuovesta, suoraan raput alas päätasolta pihalle. Sujuvoitti merkittävästi.
Finnpark Technopolis.Ajo-osoite Ratapihankatu 51. Sijaitsee hotellin sisäänkäyntiä vastapäätä.
Tuosta hotellin sissänkäynnistä sisää.
Itse hoksasin tämän kun lähdettiin ekasta Lukko pelistä pois niin Mikki tuli tuosta ovesta ulos. Pakkohan sitä oli seuraavassa pelissä kokeilla ja hienosti pääsee.
Joo käytin sitä myös, järkkäri huuteli ovelta että täältä pääsee myös ja oli kyllä nopea.
Jossain aikaisemmassa pelissä huomasin tuon saman järkkärin mutta luulin että sieltä mennään johonkin VIPiin
Nyt kyllä harmittaa, että yksi Areenan parhaiten varjelluista salaisuuksista paljastui, kun tämä Ratapihankadun sivuovi (=hotellin sisäänkäynti) nousi täällä tapetille.
Tosiaan aika näppärä reitti. Mutta toimii eilisen kokemuksen suhteen niin, että mennessä pääsee vain hissillä (ei portaita), sitten taas pelin jälkeen pääsi vain portaita (ei hissillä). Jännä.
Ollaanpas nyt hiljaa, kun oon pystyny välttämään kaikki ruuhkat
Parkkeeraus toimii hyvin. Ja autolla mennessä ruuhkia paljon vähemmän kuin Hakametsässä.
Ite tulin viime peliin omalla autolla, jätin auton viereisen technopoliksen halliin josta matkaa muutama sata metriä hallille. Mitään ruuhkia ei ollut mennessä ja lähtiessä pääsi parissa minuutissa ulos ruuhkattomalle ratapihankadulle.
Mää varmaan olin sitte aina myöhässä pelipaikalla ku kaikki oli jo hallissa ku mä tulin koska ei ollu ruuhkasta tietookaan mut paikkoja oli siinä vaiheessa vähä jäljellä parkkiksella.