Rangaistuksen syy pysäköintimaksun suorittamatta jättäimen. Ja valituksen jo tein, tuli ilmoitus että käsittelyaika noin 6 vuorokautta!
Ei tuo oikein silti täsmää 3,5 tunnin pysäköintiin
Mikä Moovy-sovelluksessa on pysäköintialue, johon olet tuon maksanut? Kuulostaa melko halvalta hinnalta tuohon Technopoliksen katutasoon.
Sivuhuomiona, jo CHL-peleissä Ratapihankadun “hotellihissi” eli oikoreitti halliin oli estetty Technopoliksen pysäköijiltä (ja tietysti muiltakin halliin pyrkijöiltä), kuten viime vuonnakin jo tehtiin.
Nyt täällä lukee vaan että vyöhyke 2, olen joka kerta pysäköinnyt kyseiseen paikkaan kun olen hallille tullut. aikaisemmin sovelluksessa kieltämättä näkyy että Technopolis Yliopistonrinne, eli onko tuo sovellus laittanut mut parkkiin jonnekin muualle? ei tullut edes mieleen katsoa niin tarkkaan kun kuittasin sovelluksen päälle. Jos näin niin mihinkään ei voi enää luottaa
Siltähän tuo kuulostaa, että sovellus on pysäköitäessä syystä tai toisesta tulkinnut sinun olevan Ratapihankadulla kadunvarsipaikalla, eikä Technopoliksen tontilla.
Joo, ei muuta kuin torstaina vähän skarpimpana paikalle. Pitää ottaa viellä oma auto, eilen olin vaimon autolla ja mulla ei ole siihen rakisteristä tunnistusta mutta omaan on. Ei pitäisi ainakaan silloin mennä väärään paikkaan.
Syyskaudella käyty vuosia ryhmämatkalla la-peleissä.
“Pöpö” esti kaksi edellistä reissua.
Hakametsään oli mahtava tulla bussilla. Järkkärit parkkiksella opastivat kuskin ruutuun ja meillä oli lyhyt siirtymä halliin.
Nyt teemme ensireissun 8.10 uudelle Arenalle ja bussien parkit kilsan päässä…
Toiv. Ei sada kaatamalla
Tämän saman olen kuullut yllättävän monelta Tappara ja Ilveksen vanhemmalta kannattajalta. “Ei viitsi sinne keskustaan omalla autolla lähteä” on tullut kuultua monesta suusta.
Edit: Osa ostaa lipun kannatuksen vuoksi ja katsoo kotona tv:stä.
Itse mietin kanssa, että kuinkahan sinne hallille on paras mennä. Lopulta hoksasin että jätänpä auton tullintorin kupeeseen. Ei mitään ongelmaa. Lähtiessä ei tarvitse jonotella puolta tuntia kuten Hakametsässä.
Jep. Kyllä areenalta nopeammin pois pääsee lähtemään, kun Hakametsästä. Varsinkin peleissä joissa paljon yleisöä. Itseä alussa mietitytti kanssa miten tuonne omalla autolla pääsee, mutta helposti pääsee.
Ajanut auton suoraan Areenan omaan parkkihalliin. Todella kätevää. Hissillä pari kerrosta ylös ja omasta turvatarkastuksesta sisään. Ei mitään ruuhkia ja kokoajan sisällä.
Paljo on tossa hallissa hyvää verrattuna Hakametsään ja sijainti ehkä kaikkein paras plussa. Ittekki tuun kaupungin ulkopuolelta, eikä mitään ongelmaa ikinä. Voi itte miettiä, onko lähellä ja vähä tyyriimpi parkkihalli tänään se juttu, käveleekö vaikka Ratinasta vähä pidemmän matkan. Sorsapuiston kulmille saa illalla jättää ilmaseks. Hypätäkö ratikkaan vaikka Sammon valtatieltä jne. Ja ikinä ei tarvi murehtia ruuhkista ku lähtee. Hieno sijainti!
Onkos siellä muuten hyvin tilaa?
Paikkoja käsittääkseni 550. En ole ilman ruutua toistaiseksi ainakaan jäänyt. Epäilen ettei tuota moni edes tajua käyttää tällä hetkellä.
Täh missä sillä on oma parkkihalli
Tätä epäilenkin. Sorinkadulta sisään. Suoraan hallin “alle”
Rivien välistä koitin kirjoittaa, kun en halunnut loukata ketään.
Olen toki hieman jäävi tätä kommentoimaan, kun itse pääsen Areenalle kävellen ja käyttänyt Tampereen julkista liikennettä voi sanoa että päivittäin 50 vuotta.
Lisäksi on vieressä Technopoliksen parkkihalli joka vetää 550 autoa. Sitten tietty Ratina, Koskari, Tullintori, Hämppi, Rautatieaseman…
Kyllä tuonne oikeasti hyvin autolla pääsee tulemaan
Nuokin vielä. Harvassa on hallit, joissa edes yhtä hyvät pysäköintimahdollisuudet. Tullessa ja lähtiessä ei ruuhkaa. 28.10 nähdään taas Turussa täysi vastakohta.
Kävelen aina Sorinkatua hallille, eli tuon parkin ohi, ja väittäisin että se ei ole kertaakaan ollut täysi (vihreät numerot taulussa) käymissäni matseissa.
Hatanpään Valtatie 30 on erinomainen vaihtoehto pysäköintiin myös. Kävelymatka vastaa Prisma-Hakametsä väliä.
“Keskustaan ei viitsi ajaa” on pelloilla asuvien propagandaa. Itse pelkäsin liikennettä etukäteen, mutta matsiliikenne onkin lopulta niin pientä ja sellaiseen kellonaikaan ettei mitään ongelmia ole.