Areena: Saapuminen

Onkos Areenan ympäristön pysäköintihinnat hieman pompsahtaneet ylös vai pettääkö mun muisti?

Nyt on uusi tuote edullisempaan pysäköintiin pelien aikana.

Lätkäparkki-tuote oikeuttaa pysäköimään kaudella 2025-2026 Ilveksen ja Tapparan pelipäivinä edullisemmalla 2,70 euron tuntihinnalla. Tuote ei sisällä mitään kiinteää hintaa, vaan autoilija maksaa vain, kun pysäköi.

Tuote oikeuttaa pysäköimään P-Asemalla, P-Hämpissä, P-Tampere-talossa ja P-Tullintorilla. Lisäksi kummallakin joukkueella on erilliset VIP-tuotteensa, joissa pysäköinti on järjestetty areenan lähellä sijaitsevan Technopolisin pysäköintihallissa.

4 tykkäystä

Aika huvittavaa, että VIP-pysäköinti on Technopoliksessa eikä areenan omassa hallissa. Molempia oon käyttänyt ja mukavuudessa aika iso ero. Varsinkin syksyn loskasäässä ja kovimmilla pakkasilla.

1 tykkäys

Enpäs tiennyt, että tämmöinenkin ketju on olemassa. Eilen justiinsa lunastin tuonne Technopolisin parkkiin taas oikeuden. Oon sen joka kaudelle ottanut, kun se on ollut tarjolla.

Mestaruuskaudella 23-24 voitin Facebook arvonnassa pysäköintioikeuden Areenan Aimo parkkiin. Sen piti olla voimassa vain runkosarjassa, mutta eipä parkkimaksuja tullut playoffseissakaan. On kyllä kätevä laittaa sinne auto. Melkein joka kerta samaan hissiin sattui vielä joku Tappara legenda.

1 tykkäys

Eri operaattori. Technopolis on Moovy ja Areena Aimo-parkki. Kirvesklubin (Eventum) sisäänkäyntiä, kun käyttää, niin ei oo paljoo joudu loskassa kulkemaan.

1 tykkäys

No joo, tuo sisäänkäynti on hyvä huomio. Muuttaa tuota arviotani merkittävästi.

1 tykkäys

Jaahas, että viime kauden Lätkäparkista on poistettu Technopolis johonkin VIP-himmeliin. Pitkä miinus. Eli jatkossa pitää sitten mahdollisesti jättää autoa kauemmas vähän riippuen mitä tuo VIP oikeasti merkitsee, Tapparan pysäköintisivukin tarjoaa tällä hetkellä tyhjää.

1 tykkäys

Kannattaa Moovyssä hakea se Technopolis erikseen. Mulla ainakin näyttää sopimushintaa 2,2€/h, eli mistään VIP lisästä ei tarvii maksaa, vaan on 0,5€/h halvempi hinta.

1 tykkäys

Noita lätkä parkkeja on ennenkin ollut kaksi kuten on nytkin.

Onko muilla ongelmia Nysse-maksamisessa kausikortilla? Ilmeisesti data liikkuu huonosti vai onko matkustusetu enää voimassa pleijareissa?

1 tykkäys

Ei itelläkään kortti toiminut, kuski päästi kyllä kyytiin

2 tykkäystä

On voimassa. Koskeekohan vain kausikortteja vai kaikkia lippuja, onko joku unohtanut jatkaa bussilipun voimassaoloa?

1 tykkäys

Ei toiminu ykkösen ratikassa maksu kausarilla

1 tykkäys

Ei toiminut ottelulipullakaan. Nyssekuski kuitenkin vaan nyökkäili, että hyppää kyytiin tai vaikka ajamaan, ei oo niin justiinsa.

Maksu toimi kausikortilla ja ostetulla lipulla nyt ratikassa

Tappara tiedotti, että on jotain ongelmia. Kyytiin vaan vaikka väkisin​:grin:

2 tykkäystä

Hyvin toimi nro 29 linjalla, fyysistä korttia vilautin lukijaan.

Vieläkään ei toiminu kausari nyssessä. Aika pitkään näköjään kestää vika.

3 tykkäystä

Toimiiko kausari tänään ratikassa ja nysseissä jo normaalisti?