Hämpin parkissa on melkein 1000 autopaikkaa. Itse ajelisin sinne.
Ei ole lämmin parkkihalli. Hämppi tai Ratina ovat lämpimiä. Koskikeskus myös.
Suosittelen junaa, ymmärtääkseni lähijuna meno-paluu (3h ennen ja jälkeen pelin) sisältyy lipun hintaan
Ei taida Riksuun asti olevaan junaan olla tuo tarjous.
Toijalaan asti pääsee tuolla, koska siihen päättyy myös Nysse-alue. Nythän mä vasta hokasin, että tän avullahan mä pystyn säästämään 30 snt!
Tässä kun seuraavat 26 ja puoli kautta säästät joka pelistä 30 senttiä, saat sillä kustannettua kausikortin seisomakatsomoon seuraavaksi kaudeksi.
Laskelmissa ei ole otettu huomioon mahdollisia hinnanmuutoksia.
Siis onko Toijala tosiaan se missä raja kulkee? Jossain kohtaa se meni Lempäälässä.
Mäkin luulin rajaksi ensin Lempäälää mutta Nysse-mobiilisovellus neuvoo Toijalaan asti mutta Iittalaa se sovellus ei tunne.
Me päästiin Riihimäkeen asti avaus viikonloppuna. Ei ollut rajattu aluetta. Oli kyllä ilveksen ottelulippu, en tiä onko ne parempia =)
E: Tääl kyl lukee et joulukuun ajan Saapuminen - Nokia Arena
Tuo on vanhaa tietoa, siinä mainitaan myös että koronapassi käytössä.
Kauden loppuun asti pitäisi olla käytössä ottelulippu julkisissa, mutta lähijuna-alue loppuu etelän suuntaan Toijalaan.
Okei, kyllä mä ensi kerrallakin koitan mennä tuolla ottelulipulla päätyyn
asti. Itse olen vain tietoinen, että koskee lähijunia ja en ole rajoituksia nähnyt. Sit pitää vaan maksaa loppumatka jos konnari ei tuota hyväksy.
Käykö siis Nyssessä ja ratikassa tulostettu ottelulippu maksuvälineenä, vai pääseekö ihan kännykässä olevalla lipullakin?
Kännykässä olevankin pitäisi käydä. Se QR-koodi siitä luetaan.
Meinattiin junalla tulla hiihtolomalla lasten kanssa, Tappara-ifk; lauantaina klo 16. Juna lähtee klo 10 Porista, takaisin klo 24.
Ei väkisin.
Jos on kerta Hiihtoloma päivä niin etkö keksi tuohon ennen peliä ja pelin jälkeen tekemistä Tampereelta? Päivällä voisitte käydä vaikka ajamassa ratikka reitit päästä päähän. Illalla vaikka kaupoilla ja syömässä ennen junan lähtöä.
Joo, tuo voisi olla tosi nastaa lauantaina 6v tyttärien kanssa
Melko hankalaa on kaukomatkalaisten lauantain peleihin saapuminen ja etenkin poispääsy valtion rautateillä. Varsinais-Suomesta Somerolta tullessa olisi kätevää vaihtaa auto junaan Humppilan asemalla, mutta viimeinen juna Tampereelta Turkuun lähtee lauantaisin 18:10!
Minkälainen Lempäälän rautatieasema on? Saako auton hyvin parkkiin? Sinne ilmeisesti pääsis useammallakin junalla pelin jälkeen. Toijala poikkee jonkin verran reitiltä. Mistäs muualla olis kätevä vaihtaa auto junaan tai ratikkaan? Busseja vissiin liikkuisi, mutta mieluiten junalla kulkisin.
Tappara-Hifk pelin osalta päätin, että ollaan keskustassa yötä. Vajaa 200 € pelireissu kahdelta hengeltä, mut tuleepahan lomailtua vanhassa kotikaupungissa samalla
Auton saa Lempäälässä hyvin parkkiin esim. S marketin pihaan. Siitä 500m kävely asemalle
Lempäälässä on ilmaiset kenttäpysäköinnit molemmin puolen rataa (ja alikulkutunnelia), joista paikkoja paljon enemmän on itäpuolella. Lisäksi runsaasti tilaa aseman parkkihallissa kohtuullista maksua vastaan. Paikalla on opasteet. Pelilipulla taitaa päästä tuon LEM -TRE junamatkan?
Kiitoksia informaatiosta! Lempäälässä vois sit jatkossa liittyä junaan. Ottelulippuun tosiaan sisältyy matka myös Lempäälästä:
”Lipulla voi matkustaa Nysse-liikenteen busseissa ja ratikoissa sekä VR:n lähi- ja kaukojunaliikenteessä yhteysväleillä Nokia/Lempäälä/Orivesi/Tesoma–Tampere. Nysse liikennöi Tampereella, Kangasalla, Lempäälässä, Nokialla, Orivedellä, Pirkkalassa, Ylöjärvellä ja Vesilahdessa, ja liput ovat voimassa koko alueella. Lisäksi otteluliput ovat voimassa Valkeakosken Nysse-liikenteessä, jossa on käytössä Nyssen lippujärjestelmä.”