Ketju avattiin automaattisesti 70 minuutin kuluttua.
Kukaan ei tosiaan ole käskenyt olemaan hiljaa, ainoa käsky on ollut istua. Pahoittelut epäselvästi kirjoitetusta viestistä!
Liitetään tähän myös Lehtisen twiitti:
Hyvä, mä ajattelin että johan on outoa jos näin olisi ![]()
Olikos siis Lehtinen lehtimies? Ja urheiluosaston pomo?
Eikös se nyt ole lukenut niitä areenan tiedotteita että teknisistä syistä johtuen seisominen ei ole vielä mahdollista.
Olen aina ajatellut että toimittajan pitää ottaa selvää asioista?
Varmasti on tietoinen asiasta mutta uskon Lehtisen näkökulmana olevan se, että jotain olisi kuitenkin kehitettävä nopeasti.
Tällä kaavalla ei voida kauaa mennä.
Varrmasti niin Lehtinen kuin myös me kaikki täällä olemme lukeneet syyn tälle. Tässä on nyt kuitenkin kaksi 13 tuhannen katsojan ottelua kokeiltu minkälaista tunnelma on ilman seisomakatsomoja. Tästä syystä Lehtinen asiasta kirjoittaakin ja asialle todellakin pitää tehdä jotain nopeasti.
Molempien joukkueiden foorumilla on todettu että tunnelma ei vaadi faniryhmiä. Eiköhän se tässä kohtaa ole selvää että kyllä vaatii.
Olivat ne. Eivät kerenneet alkuun, mutta toisessa erässä tulivat paikalle.
Jos mää olisin, taas, Sinioranssien nokkamies niin TFC:n kanssa virittelisin jotain audienssia Aron, Hautamäen ja Holman puheille heti maanantaina.
Sekään ei ratkaise sitä, että täältä on luettu kommentteja, minkä mukaan ei näe takaa kentälle. Tämän ei pitänyt olla ongelma.
Edit. Lisäks se, että testataan isojen lippujen vaikutus näkyvyyteen, mutta ilman niitä lippuja ![]()
En tiedä mihin ketjuun tämä kuuluisi, mutta melkoiset jargonit sieltä Merelältä kiekkoradiosta. Väitti että tunnelma oli aivan loistava molemmissa peleissä ![]()
Olisi nyt kuitenkin voinut lisätä juttuunsa edes yhden faktankin, tosin nehän ei edistä klikkauksia
Aro, Holma tai Hautamäki ei varmaan voi sille mitään että katsomorakenteet on ilmeisesti puutteelliset. Sen sijaan pelkään että Arolle, Holmalle ja Hautamäelle on tarvetta, kun todetaan ettei tämän seisomakatsomon takaa näe peliä.
Vähän muuten tuntuu siltä että tämän kauden aikana ei seistä hallissa.
Sehän olikin vai väitätkö Merelää valehtijaksi?
Mutta jos se juurisyy onkin joku muu kuin katsomorakenteet kuten epäilty. Toki eiköhän ne rakenteet saada pian sitten kuntoon ja seisojat seisomaan.
En ottanut siihen mitään kantaa ja sehän ei ollut edes Lehtisen jutussakaan mainittu
Mulla on paha pelko tästä. Ei ole Tapparan tai Ilveksen vika, mutta kärsijöinä he ovat. Osastoo sentään oli isoista lipuista infottu, meitä ei, vaikka itse oltiin asian tiimoilta aktiivisia. Ovelta ympäri ja isot liput takasin autoon. Areena turvan päätös tämä.
Kapanen kehui tänään kommentoidessaan että Ilves on 100/0 edellä Tapparaa mitä tulee fanien kannustus toimintaan. Ja kehui että Ilvesläisten kannatus ei lopu vaikka ovat häviöllä. Olen samaa mieltä Lapsen kanssa että Ilveksen kannattajat ovat paljon äänekkäämpiä kuin Tapparan.
Olen ollut Turkuhallissa siellä kentällä, kun katsomossa oli joku 5000 katsojaa. Se homma tuntuu ihan erilaiselta siellä, kun se tuntuu katsomossa.
Nyt se on uskottava… ipan peleissä paska tunnelma. Kun Lauri sen sanoo…
En sen tarkemmin availe keskeneräisiä asioita, mutta työn alla