Onhan se selvä ettei se istualtaan ole sama asia kannustaa kun seisaaltaan. En tiiä mikä tässä on niin epäselvää.
Eihän siinä ole mitään epäselvää mutta en ymmärrä sitä että 3 peliä jossa ei saa seistä = jäädään tulematta ollenkaan paikanpäälle eikä edes yritetä kannustaa…
Joillakin tuo kannustus on melkeen kuin elämäntapa, vähintä mitä siihen voi tehdä on antaa niiden kannustaa haluamalla tavalla. Ei siinä sen kummempaa ole.
Ei varmaa kiinosta istualteen samalla tavalla ja ymmärrän sen.
Ei tässä kyllä kukaan ole peleihin tulematta jättänyt.
Siis kuka nyt on jättänyt tulematta peleihin? Ja kyllähän siellä ensimmäisessä pelissa koitettiin kannustaa, mutta eipä kenestäkään juuri ääntä lähtenyt. +Itse sanoit ennen Areenan ensimmäistä peliä, että kyllä meteliä on ilman SinuOranssejakin, niin en nyt ymmärrä miksi sinulle se on niin suuri ongelma, jos istutaan hiljaa niin kuin kaikki muutkin paikalla olevat.
Ei kai Sinioranssien jäsenillä mitään velvollisuutta ole kannustaa, samalla tavalla he ovat maksavia asiakkaita kuten sinä tai minä. Jos Sinioransseista tuntuu, että katsomojärjestelyt eivät mahdollista kannustamista, niin sitten he eivät kannusta. Heillä on siihenkin täysi oikeus.
Jos Sinioranssit ovat hiljaa, niin miksi et itse loisi enemmän tunnelmaa?
Koska tp:n mielestä hallissa on tunnelmaa ilman SiniOransseja ja sitten kun SO istuu hiljaa niin kyseenalaistetaan tätä miljoona kertaa, vaikka joka kerta sama vastaus tänne kirjoitetaan.
Jos vastaus pitää antaa moneen kertaan, ei “toisella puolella internetiä” vain ymmärretä tai suorastaan trollataan / ärsytetään tahallaan.
Joskus kannattaisi (itsekin) jättää vaan siihen yhteen tai kahteen vastaukseen, ettei keskustelu jää kiertämään kehää.
Epäilen ettei suunnittelussa ole kauheasti tätä edes mietitty.
Sepä juuri.
Mutta maalaisjärjenkin pitäisi kertoa, ettei alariveillä voi seistä blokkaamatta muiden näkyvyyttä.
Ihan uskomatonta, ettei ole tehty järkevämpää sijoitusta seisomakatsomoille jo suunnitteluvaiheessa.
Esimerkiksi kulmiin niinkuin Hakametsässäkin olisi loogisin vaihtoehto ollut.
Lähtökohtaisesti tämä on monitoimiareena. Mutta johonkin tuo seisomakatsomo tullaan sijoittamaan. SO11 ja TFC vaikka sitten ostavat päätykatsomon seisomakatsomoksi.
Jos se arkkitehti ei pysty etukäteen edes sitä sanomaan montako penkkiä mahtuu vierekkäin. Niin kertoo kaiken tarpeellisen suunnittelun tasosta.
Onneks tajus penkkirivit sijoittaa eri korkeudelle ettei kaikki rivit oo jään tasossa.
V-tuttaa jo valmiiksi kun omalta kausaripaikaltanikaan kulmasta en tule näkemään maalille, päätyyn tai kauimmaiseen kulmaukseen sitten kun tuossa aletaan seistä…
Ehkä se jumbotroni on sen takia niin julmetun kokonen että voi sieltä kattella peliä
Ilmeisesti joku neropatti oikeasti niin saattaa jopa ajatella.
Mutta en mä neljääsataa maksa kaudesta, että pääsen katteleen ruudulta tapahtumia.
Jos näin on niin toimistoon yhteys ja kausaripaikan vaihto tai rahat takaisin jäljelle jääneistä otteluista missä näköeste.
Mä näen, kun olen kulmakatsomossa pitkän sivun puoleisella käytäväpaikalla eli selkeästi pitkän sivun puolella…
Itselläni paikat päädyssä aika suoraan laidan kohdalla. Maamme-laulun kohdalla oli myös helppo testata mitä näkee kun kaikki ihmiset seisoivat. Maali näkyi, maalin tausta peittyi osittain. Kuinka usein seisomakatsomo sitten on eturiviä myöten täynnä? Vain muutaman kerran kaudessa.
Meidän puolella ilmeisesti suunniteltu, että kaksi alinta riviä jää käyttämättä, ja siihen tulee bandisaita. En tiedä riittääkö tuo takaamaan näkyvyyden, aika näyttää.