Areena: Seisomakatsomot

Pikkujuttuja. Me ollaan etuoikeutettuja. Nauttikaa.

7 tykkäystä

Mikähän siinä on sitten kun meikäläinen istuallaan kannustaa peleissä ja kuulemma olen erittäin äänekäs ja pidän jopa liikaa meteliä? Jopa käsien taputuksesta (joo mulla on isot kädet ja niistä lähtee ääntä, on tullut monesti todistettua) on tullut “kiitosta”.

5 tykkäystä

Tapparan täytyy löytää keinot voittoon kentällä. Istuvan seisomakatsomon täytyy löytää keinot pitää hauskaa ja kannustaa hyppimättä. Nauttikaa.

3 tykkäystä

Itse en tota hyppimistä ole ymmärtänytkään. Aika uusi juttu taitaa jääkiekkopeleissä olla hyppiminen. Turhaa energiaa voi purkaa muutenkin. Tekee jalkapäivän pelipäivänä niin ei tee mieli pomppia. :laughing:

Ymmärrän harmituksen, mutta tämä vain alleviivaa sitä aikataulupainetta ja riskitasoa millä huomenna mennään. Ymmärtääkseni tuokin katsomonosa on muunneltava, eli mistään valamattomasta betoniarkusta tuskin on kyse.

Toivokaa että peruspalvelut ja ominaisuudet toimivat ja nauttikaa.

3 tykkäystä

Odotan enää tilanteen korjaamista siten, että myös osastolle jaetaan läpsyttimet.

3 tykkäystä

Istuminen nyt on vissiin vaan vähän noloa.

Ei kai tuohon(kaan) maailma tai tosikannatukset (missään tahoilla) ihan kaadu, vaikka ymmärrettävästi ikävä keskeneräisyys.

On ollut myös aika ennen Sinioransseja, jolloin myös meteliä on riittänyt… Kannattaa astella peilin eteen jos on fiilis ettei voi istumalla kannustaa.

4 tykkäystä

Arvostelinko minä nyt faniryhmää. Kunhan kysyin asiasta miten toisaalla. Pahoittelut.

Tässä just muistelen aikaa, kun jäähalliin mahtui 8044 katsojaa ja paikallispeleissä oli ihan karnevaalitunnelma. Ei läpsyttimiä tai vastaavaa. Uskon todella, että huomenna on tästä rakennekeissistä huolimatta hieno tunnelma hallissa.

E. Tai tuo aina ilmoitettiin, todellisesta määrästä en tiedä! :smiley: Ainakin siellä puulauteilla oltiin hyvinkin tiiviisti.

6 tykkäystä

Viikon alussa odotukset oli isot, mutta tämän seisomakatsomofarssin takia odotusarvot peliin tippui aika rajusti.

Tunnelmaanhan se vain vaikuttaa, mutta se on ISO osa ainakin minun pelikokemusta🥱

5 tykkäystä

Kukaan ei ole väittänyt, että istuminen olisi noloa. En tiiä mistä vedät tämmösen?

2 tykkäystä

Tää on hienoa, että oot pitänyt ääntä myös istualteen! :clap: :fire:

Ite olen kuitenkin omalla kohdalla huomannut, että istualteen ei lähde lähellekään samalla tavalla ääntä kuin seisten. Lisäksi tässä ei ole kyse vain mölyämisestä.

Tässä on kyse myös tottumuksesta ja omista mieltymyksistä. Tää on nyt 6. kausi, kun olen mukana seisomakatsomotoiminnassa ja siitä on tullut äärimmäisen tärkeä osa pelikokemustani. Se on jumaliste mun henkireikä arjen keskellä! Siellä saa huutaa kaikki arjen paineet ja stressit ulos.

Seisomakatsomossa olen tutustunut yksiin elämäni tärkeimpiin ihmisiin. Ollaan seisty, huudettu, puhuttu ja reissailtu yhdessä. Nyt meiltä ollaan kuitenkin ottamassa meille tärkeä seisomismahdollisuus pois.

Eikö teitä tuttaisi, jos ette pääsisi istumaan omalle paikallenne vaan teidät pakotettaisiin seisomaan?

13 tykkäystä

Täällä ois helvetti valloillaan jos näin kävisi :joy: mut totta kyllä, kannattaa miettiä asiaa toisinkin päin.

1 tykkäys

Unohda pois, noihin yleisiin suunsoittoihin liittyvä vain.

1 tykkäys

Ei tuo. Näissä kahdessa pelissä olisi uskomaton tunnelma, mutta ilman faniporukoita on hiljaista 90% pelistä.

3 tykkäystä

Varmaan harmittaisi mutta ymmärrän / ymmärtäisin tilanteen nyt kun on ihka uusi halli ja sen valmistuminen on ollut kintaalla.

Ite aatellut kokoaajan että on hienoa päästä uuteen halliin ja vaikka kaikki ei olisikaan ihan 92,76% valmiina niin nautitaan tästä ainutlaatuisesta tilanteesta.

2 tykkäystä

Eli jos faniporukka ei saa seistä niin istuvat tuppisuina murjottamassa? Aivan.

3 tykkäystä

Väliaikaisesti. Nyt rauha maahan.

16 tykkäystä

Hyvin mahdollista. Ei sitä ääntä istualtaan muutenkaan lähde niin hyvin.