Asia, joka "avautui" minulle

Katohan vaan.
Virallinen Formula 1 teema kuulostaa hiukan samantyyliseltä.
Hätäisempi kaveri saattaisi luulla saman säveltäjän tekeleeksi.

2 tykkäystä

Olen luullut että Karhun 20 tölkin kaljalaatikko on pienennetty vain sen takia että hintaa saadaan alas.
Mitä vielä, siihen on näköjään ihan oikea käytännön syykin.
Nyt mahtuu pitkittäin jääkaappiin.:blush:

9 tykkäystä

Tampereen IIves ei välttämättä voita yhtään mestaruutta Suomen vanhimmassa jäähallissa.

18 tykkäystä

Missä Ilves voitti -66 ja -72 mestaruudet? -85 finaali oli Turussa🤔

Olin tätä itsekin kirjoittamassa. Koitin etsiäkin nopeasti missä finaali on ratkennut mutta Wikipedia ei ainakaan tiennyt.

E: en kiellä etteikö @Ranari voisi olla oikeassa.

Ei sillon tainnu olla edes mitään finaalia, olisko pelattu vaan sarja ja sillä siisti

Ei pelattu pudotuspelejä, mutta

-72: “Mestaruus ratkesi viimeisellä kierroksella jännittävissä merkeissä. Ilves oli kärjessä vain pisteen edellä HJK:ta. Ilves matkasi Turkuun TuTon vieraaksi ja HJK sai vastaansa Jokerit.”

-66: “Mestaruus varmistui jo toiseksi viimeisellä kierroksella Lahden tekojääradalla, kun Ilves kaatoi Lahden Reippaan 1-6. Viimeisellä kierroksella Ilves kärsi Turussa kauden toisen tappionsa.”

Ping @Ilves1931
Lähde: Ilveshistoria.com

Eli voi olla ettei Ilves nosta ikinä kannua Hakametsässä :smiley:

E: Nippelitietona, Tappara on voittanut Hakametsässä viidesti mestaruuden.

28 tykkäystä

Eli toisin sanoen Hakametsän aikakauden mestaaruuksissa Ilves on pelannu aina kauden viimesen pelinsä Turussa. :see_no_evil: Eli kun Tepsi ei itteensä kairaa jatkoon, niin Ilves ei mestaruutta voita tänäkään vuonna :wink::muscle:

9 tykkäystä

Nyt ymmärrän Raipen siirron Turkuun.

12 tykkäystä

Sellainen asia avautui kaiken keskellä, että Korona-virushan teki arvopapereista paskapaperia ja paskapaperista arvopaperia.

27 tykkäystä

Kuinka pitkä voi olla kevät, kun ei olekaan kiekkokausi menossa…

3 tykkäystä

Niin, tältä tuntuu niistä joiden oma joukkue lopettaa runkosarjaan eikä muut pelit kiinnosta.

11 tykkäystä

Tölkkejä ei tarvitse laittaa pohja edellä palautusautomaattiin… Aina olen automaattisesti ne sinne pohja edellä laittanut, kun pullot kerta pitää niin laittaa. Nyt huomasin, että tämähän on aivan tarpeetonta ja menee läpi kummin päin vaan… :see_no_evil:

18 tykkäystä

Amatööri.

5 tykkäystä

Heh. Häpeissään, kun palauttaa kahta pussillista tyhjiä kalijatölkkejä kauppaan, ei oo ees tullut mietittyä miten päin ne sinne sulloo. Mahdollisimman nopeesti vain :grin:

8 tykkäystä

Prot laittaa vielä viivakoodin ylöspäin, ettei laitteella mee aikaa hukkaan tölkkiä käännellessä.

5 tykkäystä

Ei lähdetä tuollaisien laitteiden kanssa leikkimään.

Kuinka pitkä voi olla kevät - ja ehkäpä kesäkin - kun ei ole mitään urheilua menossa. Tämmöinenkin on mielessä käynyt. :frowning:

3 tykkäystä

Taitaa riippua laitteesta, koska välillä ne kyllä herjaavat jos yrittää ujuttaa suu edellä. Nykyään on muuten joissain paikoissa sellaisia helkutin nopeita koneita, jotka skannaavat joka suunnasta, eli ei tarvitse itse kääntää koodia ylös eikä konekaan käännä. Arjen luksusta.

11 tykkäystä

Suolakurkkupurkki.

6 tykkäystä