Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Monenko litran taikina oli tänä jouluna? Vai oli(t)ko se Mustis, joka kehui tehneensä pykälää kuohkeamman satsin pullaa tässä joku joulu?

1 tykkäys

Samalla kuin viime vuonnakin eli kaksi litraa maitoo tuli laitettua :slight_smile:

1 tykkäys

On. Siksi aloitin siivouksen ja löytyi tällainen. Pitäisi varmaan siivota vähän useammin tai ennenkaikkea tarkemmin.

Ps. Tämä ei ole poliittinen kannanotto, vaan puhdas sattuma. :wink:

13 tykkäystä

Sieltä löytyy meikäläisen joulupullaresepti jos nyt joltain on päässy unohtumaan :slight_smile:

7 tykkäystä

Olis noita ihan paperillakin. Ainakin 50:iin asti koko sarja. :wink:

“Pitkä viikonloppu” alkaa näköjään hienossa pakkassäässä, joten pääsee ulkoilemaan hyvillä mielin.
Lisäksi tänään on minulle se tärkein juhlapäivä vuodesta.

8 tykkäystä

Supermahtava ulkoilukeli. :sunny: kirkas taivas, kuivaa, sopiva lämpötila.

Pienimuotoinen hämmästys oli, kun noin 60-v pariskunta tuli reitin varrelle olevalle frisbee-golfradalle vetämään kierrosta. :+1:

9 tykkäystä

Hyvä, jopa luvattua parempi palvelu. Maanantaina EMP:ltä tilatulle paketille luvattu toimitusaika oli luokkaa 10.-11.12. postista noudettavissa. Paketin voisi kuitenkin mennä jo nyt tuosta lähipostista hakemaan. Sujuvasti kulkenut Saksasta :+1:

…ja aurinko. Huikea keli tosiaan.

2 tykkäystä

Se, kun kuuntelet koko päivän suomalaista musiikkia (Iskelmä jne) ja satut löytämään hyviäkin biisejä. :blush:

Kun katselee sotaveteraanien kättelykulkuetta Linnan juhlissa. Hattu päästä.

11 tykkäystä

Putouksen loppuminen saa minut erityisen vapautuneelle tuulelle. Tiedossa taas lauantai-iltoja ilman mukahauskaa ja eristäytymistä sivukammariin.

13 tykkäystä

Trafi muuttaa ilmaiseksi palvelun, jolla voi esimerkiksi tarkistaa onko taksikuskillasi ajokorttiasiat kunnossa.

Edit:
Trafi tutkii palvelusta saamansa palautteen ja pitää palvelua suljettuna kunnes selvitys valmistuu.

1 tykkäys

Linkin info Pula Sorsa -mallin vastamelukuulokkeista piristi hiukan muutoin harvinaisen ankeaa aamua.

https://www.valco.fi/products/pula-sorsa-langattomat-vastamelukuulokkeet

2 tykkäystä

Naisten viestijoukkue, Kaisa, Salibandymaajoukkue, nämä saivat hyvän fiiliksen aikaan!

7 tykkäystä

:joy: Sivustolla muidenkin tuotteiden tuotekuvaukset ovat ilmeisesti saman kynämiehen tuotoksia.

Oltiin frouvan kanssa Raumalla perjantaina. Otin kuvaa vanhassa kaupungissa ja kulmakaupasta pomppasi kaveri ulos. Sanoi että väistää että ei tule Kärppäpipo kuvaan. Bongasi mun sinioranssin kaulahuivin. Hyvää tilannetajua!

5 tykkäystä

Ilmeisesti, kahden kaveruksen kyhäelmähän tuo Valco on, ja heidän sivustonsa on kyllä kuukauden löytö. Tämäkin sepustus oli ihan hauskaa luettavaa:

https://www.valco.fi/blogs/tuotekokeilut/paskimpia-ovat-asiakkaat

6 tykkäystä

Tuhat ensimmäistä piparin näyttäjää saa ilmaiseksi matkustaa. :grin:

“Lipun saa lunastaa tuomalla toimipisteeseen näytille itse leipomansa ja matka-aiheisesti koristellun piparkakun.”

3 tykkäystä

Yksi Fingerporin hahmo voisi mennä Matkahuoltoon ja sanoa: “Kyllä minä teille piparin näytän!” :thinking:

6 tykkäystä

Mun mielestä tuo kampanja on epätasa-arvoinen… :astonished:

6 tykkäystä