Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Kyseessä on tätäkin pidempi trendi. Tappara on hävinnyt lokakuun alusta alkaen viisi kertaa ja voittanut huimat 13 matsia. Kriisi ja sillee, juu nou. Ei tässä mitään osata, kaikki on menetetty jne.

Ilman yhtään pistettä Tappara on viimeksi poistunut kaukalosta TPS:ää vastaan tasan kuukausi sitten.

:wink: Jukurit on uusi KalPa :wink:

Mika Lehto. Kävin tänään Tapparan toimistolla, ja totesin että siinä on mies löytänyt oikean työn itselleen tai sitten toiste päin. :+1:

@BlueOval vitsiketjussa + koko ketju muutenkin. Hyvää työtä!

Senat sakoo, kuten ajatukset mulla kovin usein :smiley:

Good catch :smiley:

Kimmo Timonen ja Kimanttia podcast. Ihan huippuhyväntuulista jutustelua. En oo mikään Mäkisen fani, mutta tää duo toimii. Tulee kyllä hyväntuulisia lenkkejä ton podcastin parissa.

(Make) #2640

Ties kuinka paljon mä olen tätä jo toitottanut, mutta tämä posin määrä otteluennakoista vain lämmittää todella paljon mieltä. :blush::sweat_smile:

Tuolla sinun tyylillä kun mediat / sivustot ennakkoja tekisi, niin kyllä olisi nautittavaa luettavaa ja saisi yhtä paljon lähtökohtia ja ajateltavaa peliin. :+1: Nuo on kyllä todella mainioita

Meinasi vallan unohtua.

Täytyy antaa pisteet Ilveksien pienille ringettejunnuille.:+1:t2:
Kahvia olivat myymässä Koikkarin Prismassa.
Asia osattiin esittää selkeästi ja toivotettiin vielä mukavaa viikonloppua, vaikka en mitään ostanutkaan.

Jos en aivan väärässä ole, niin minun tuleva auto lähtee ensi viikolla kohti Suomea. On sitä odotettukin.

Tyson Fury.

Uskomatonta tänä päivänä. Hattu päästä.

Musta tuli juuri fani vaikken miestä ole kyllä aikaisemminkaan vihannut.

Tappara :tappara: Peli ei ole kovinkaan kaunista mutta tulosta tulee.

Tulehtunut hammas poistettiin tänään (hieman ikävä toimenpide, kun ei oikein saatu puudutettua) ja huomisen jälkeen loppuviikko lomaa.

Päivä Buranalla, huomenna on kaikki paremmin. Ja Loma. :grinning:

(turunseutulainen Tapparalainen ) #2648

Sähköpostiin oli tullut jälleen ammattiliiton lipputarjous TPS-Tappara 11.1.2019 peliin. Lipun hinta 11e/kpl.

Toimari ilmoitti eilen, että lähdetään joululounaalle Kööpenhaminan tivoliin ensi viikon perjantaina! :blush: Enpä ole Tanskassa koskaan käynytkään.

Pääset karuselliin. Se se vasta kivaa on.

(Aleksi) #2651

Joulun sahramipullat on leivottuna ja paistettuna. Nyt ei muuta kuin kahvin keittoon ja maisteleen :slight_smile:

Onko nyt joulu? Saatana, taas myöhässä. :grin:

(Aleksi) #2653

Onhan se jo lähellä, kolmen viikon päästä lähes ohi jo ja neljän viikon päästä jo vuosikin vaihtunut :slight_smile: