Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Mika Lehto. Kävin tänään Tapparan toimistolla, ja totesin että siinä on mies löytänyt oikean työn itselleen tai sitten toiste päin. :+1:

5 tykkäystä

@BlueOval vitsiketjussa + koko ketju muutenkin. Hyvää työtä!

4 tykkäystä

Senat sakoo, kuten ajatukset mulla kovin usein :smiley:

Good catch :smiley:

1 tykkäys

Kimmo Timonen ja Kimanttia podcast. Ihan huippuhyväntuulista jutustelua. En oo mikään Mäkisen fani, mutta tää duo toimii. Tulee kyllä hyväntuulisia lenkkejä ton podcastin parissa.

1 tykkäys

Ties kuinka paljon mä olen tätä jo toitottanut, mutta tämä posin määrä otteluennakoista vain lämmittää todella paljon mieltä. :blush::sweat_smile:

7 tykkäystä

Tuolla sinun tyylillä kun mediat / sivustot ennakkoja tekisi, niin kyllä olisi nautittavaa luettavaa ja saisi yhtä paljon lähtökohtia ja ajateltavaa peliin. :+1: Nuo on kyllä todella mainioita

6 tykkäystä

Meinasi vallan unohtua.

Täytyy antaa pisteet Ilveksien pienille ringettejunnuille.:+1:t2:
Kahvia olivat myymässä Koikkarin Prismassa.
Asia osattiin esittää selkeästi ja toivotettiin vielä mukavaa viikonloppua, vaikka en mitään ostanutkaan.

9 tykkäystä

Jos en aivan väärässä ole, niin minun tuleva auto lähtee ensi viikolla kohti Suomea. On sitä odotettukin.

3 tykkäystä

Tyson Fury.

Uskomatonta tänä päivänä. Hattu päästä.

Musta tuli juuri fani vaikken miestä ole kyllä aikaisemminkaan vihannut.

9 tykkäystä

Tappara :tappara: Peli ei ole kovinkaan kaunista mutta tulosta tulee.

4 tykkäystä

Tulehtunut hammas poistettiin tänään (hieman ikävä toimenpide, kun ei oikein saatu puudutettua) ja huomisen jälkeen loppuviikko lomaa.

7 tykkäystä

Päivä Buranalla, huomenna on kaikki paremmin. Ja Loma. :grinning:

3 tykkäystä

Sähköpostiin oli tullut jälleen ammattiliiton lipputarjous TPS-Tappara 11.1.2019 peliin. Lipun hinta 11e/kpl.

Toimari ilmoitti eilen, että lähdetään joululounaalle Kööpenhaminan tivoliin ensi viikon perjantaina! :blush: Enpä ole Tanskassa koskaan käynytkään.

12 tykkäystä

Pääset karuselliin. Se se vasta kivaa on.

2 tykkäystä

Joulun sahramipullat on leivottuna ja paistettuna. Nyt ei muuta kuin kahvin keittoon ja maisteleen :slight_smile:

8 tykkäystä

Onko nyt joulu? Saatana, taas myöhässä. :grin:

5 tykkäystä

Onhan se jo lähellä, kolmen viikon päästä lähes ohi jo ja neljän viikon päästä jo vuosikin vaihtunut :slight_smile:

2 tykkäystä

Monenko litran taikina oli tänä jouluna? Vai oli(t)ko se Mustis, joka kehui tehneensä pykälää kuohkeamman satsin pullaa tässä joku joulu?

1 tykkäys

Samalla kuin viime vuonnakin eli kaksi litraa maitoo tuli laitettua :slight_smile:

1 tykkäys