Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Talvella vakavasti sairastunut ystäväni, kova Tapparafani, oli hienosti kuntoutunut parempaan päin.ja tuli tänään Saipapeliin. Oli hienoa saada äijä “takaisin”.

40 tykkäystä

No kyllähän niistä ainakin osa on. Jukkisvihaajia ja Heljangon myös.

2 tykkäystä

Akustisen kitarani kaula päätti sitten pettää toistamiseen tänä kesänä, joten menin sitten ja ostin uuden. Ja sekös sai hyvälle tuulelle. Eikä vanhakaan mene hukkaan, suunnittelin juuri tekeväni siitä ehkä pienen hyllyn tai seinäkellon.

8 tykkäystä

Mikä saa hyvälle tuulelle. No tänään alkaa vihdoin LOMA! 3vkoa! Ja se että tänään myös soittokeikkaa Littoisten lavalla Kaarinassa! Tervetuloa jos olette hoodeilla. Klo 18 aloitamme.

12 tykkäystä

Olen jo pari vuotta sitten poistunut kaikista Tappara-aiheisista Facebook-ryhmistä, koska minulle tuli siellä ihan vaan paha mieli liian usein. Samat idiootit (anteeksi karkea kielenkäyttö), joilla ei ole mitään ymmärrystä pelistä tai pelaajista - huutelevat onelinereita ja vaativat potkuja milloin Rautakorvelle ja milloin jollekin muulle.

Olen itsekin kritisoinut runsaasti Rautakorpea ja Heljankoa ja tiedostan omat puutteeni: minä en ole valmentaja, en pelaaja, en maalivahti eikä minulla ole omaa harrastuneisuutta (seuraaminen) enempää kiinni jääkiekossa. Ymmärrän hyvin vähän pinnalta. Siltikin eniten jurppii jossain Facebookissa, että heitellään juttua ihmisistä tietämättä yhtikäs mitään tai perustelematta asiaa mitenkään.

Minulla säilyy Tappara-faneista parempi kuva, kun en osallistu Kirvessydämiin yms. Facebookissa. Ne saavat myös muut fanit näyttämään aika typeriltä - valitettavasti.

5 tykkäystä

Sehän se mieltä nostaa, että tasan neljän (4) viikon päästä kiekko putoaa jäähän Hakametsässä, ja liiga alkaa Tapparan osalta. Jotenkin tämä alkava kausi kutkuttaa paria viime kautta huomattavasti enemmän, odotus on tapissa. Tietääkö se kenties hyvää kautta…
Onneksi tulee nuo CHL ottelut sitä ennen.

Niin, ja huomenna “lätkäaiheinen” saunailta, ei ihan huono sekään.

6 tykkäystä

Minulla taas ei tällä kaudella ole odotustaso totutulla tasolla - tiedä sitten, mistä tuo johtuu. Joukkue on mielestäni kaikilla tavoilla mielenkiintoisempi ja parempi kuin viime kaudella, joka saa tietysti hyvälle tuulelle. Samalla olen jokseenkin realisti ja tiedän, että syksy on hyvin todennäköisesti yhtä tuskaa fanin näkövinkkelistä.

2 tykkäystä

Joo, siellä on muutama puupää kun aina mollaamassa jos menee huonosti. Toistaiseksi oon vielä tuossa Kirvessydän ryhmässä mukana, mutta katsotaan kun kausi alkaa mikä siellä meininki. Siellä kuitenkin hyvä ylläpitäjä tekemässä pelin seurantaa ym. Sitte muutama jakaa omia villasukkia ja tarrojaan…

1 tykkäys

Mulla sama. Viime kausi oli jotenkin ohikausi henkilökohtaisella kannattamisen tunnerekisteritasolla, ei oikein löytynyt isoa roihua missään vaiheessa.

Ny tuntuu paremmalta!

3 tykkäystä

Minkälainen tarttui uutena mukaan?

Voitto Ipasta niin viimesekunneilla, jatkoajalla, ettei ne kerkiä mitenkään tasoittamaan.

Haamumaalilla.

Liityin Martin-kerhoon. Tosin Meksikossa tehty karvalakkimalli eli 000X1AE kun ei budjetti antanut muuhun myöden. Mutta oikein kelvollinen vehje sekin.

1 tykkäys

Laatupeli varmasti jokatapauksessa. Itse katsellut tässä lähinnä Tayloreita, uusi akustinen ostoslistalla myös.

1 tykkäys

Keskiviikkona Prahassa bongasin pari Rolls Roycea, toinen komea musta yksilö, mutta toinen vielä komeampi, oranssi kattoinen ja oranssi nahkasisusteinen sekä alaosa sininen, jossa kulki oranssin.1cm leveä raita oven kahvan ja ikkunan pokan välissä…tuo raita kun olisi vielä ollut valkoinen…laittaisin kuvan, mutta kun…LÖYTY!

18 tykkäystä

Tänään tuli laitettua ensimmäisen kerran tänä syksynä villasukat jalkaan. :relaxed: Mitään varsinaista tarvetta ei ollut kunhan huvitti laittaa. :socks:

4 tykkäystä

Että saa hyvälle tuulelle ku jätkät pelin jälkee painaa junnuille nimmaria ja selfiee!

8 tykkäystä

Mulla on vuodessa villasukat jalassa +300 vrk. Kesällä jos lämpö kipuaa yli 20c niin saatan ottaa jo pois. Normi sukkia ei tuu käytettyä kun jos laitan parempaa kenkää jalkaan, eli harvemmin.

2 tykkäystä

Mulla on kanssa villasukat lähes koko vuoden+ sellanen ohut pipo. Siitä on kyllä työmaalla revitty huumoria, koska oon shortseilla pihahommissa vielä marraskuullakin :grin:

4 tykkäystä

Kliseisesti sanon, että hyvälle tuulelle saa kesäloma. Toivottavasti sataisi kunnolla :fishing_pole_and_fish:

3 tykkäystä