Tänään tuli asennettua uusi pesukone. Ja sit vaihdoin myös hanan uudempaan. Kaikki toimii eikä vuoda mistään.
Liput hallussa lokakuun Bosnia-Suomi -matsiin!
Olen onnellinen puolestasi, jotta tulee oikeaan ketjuun.
Itse en ollut tarpeeksi nopea, joten vielä täytyy yrittää metsästää…
Toivottavasti lykästää. Itselläni oli aamulla muuta menoa, mutta kaksi henkeä reissuseurueestamme olivat koneiden ääressä kytiksellä ja toisella heistä tärppäsi.
Huomenna vaimon kanssa päiväreissu pojan luokse Tampereelle! Onko tietoa saako keskustan Alkoista Tappara viinejä. Kannattaako ylensäkään ostaa vai onko ihan kuraa ko tavara?
Kalevan Prisman Alkossa näytti olevan molempia vaihtoehtoja.
Pelkästään logon takia kannattaa ostaa vaikka kilju onkin aina kiljua.
Pienestä sitä ihmiselle tulee hyvä mieli.
Sain kaupassa palautteen ja kehut Tapparapaidasta kassalikalta.
Sama homma täällä Joensuussa. Kassa totes, että nyt on asiallinen logo takissa. En kieltänyt.
@BlueOval @Kirveskaari
Mukava kuulla ihmisistä, jotka tunnustavat väriä. Vielä mukavampaa on, että siihen suhtaudutaan noin positiivisesti.
Kyllä väriä tunnustetaan lähes aina työajan ulkopuolella.
Töissä se ei kuulemma ole suotavaa.
Itse annan myös vastaavassa tilanteessa aika usein asiakkaille asiakaspalautetta oikeista väreistä.
Samoin. Saatatte vaan arvata onko mulla huomenna jotain sinioranssivalkoista päällä kun täältä lounaiskolkasta saavumme kiekkoilun kehtoon.
Alkon sivuilla on saatavuustiedot ja määrät mistä Alkoista löytyy, kun klikkaa “katso saatavuustiedot” kohtaa (Ainakin Kalevan Prisman Alkosta löytyy hyvin molempia). Etäfaneille tiedoksi, että omaan lähi-Alkoon viinien tilaaminen ei maksa mitään extraa (tilaus Alkon nettisivulta).
1+4.
Lähes kolmen kk:n huoneistoremppa loppusuoralla, maanantaina pääsemme muuttamaan sisään.
Eilinen Tampereen visiitti pojan luokse sai hyvälle tuulelle. Ja ensi sunnuntaina uudelleen tyttären tupareihin.
Ja sitten bändin puolesta iloista mieltä. Olimme mukana Radio Suomi Södertäljen kesän top25 äänestyksessä ja tulimme sijalle 12. Mm Eija Kantola jäi taaksemme. Ja kappaleemme tietty soi myös tuolla taajuudella. Rojaltit paukkuu taas!
Tuli tehtyä pieni kysely Telian asiakkaille jatkoajassa. Tänään tuli tällainen postissa:
Osu ja upposi. Kiitos
Eilen öljyttiin terassi ja kunhan kuivuu niin pistetään vielä toinen kerros (jos kelit tässä antaa myöden).
Lomakelit jatkuu. Saunaklapeja hakkasin tänään kolmisen tuntia… Ja klo 17 naisten EM-lentopalloa. Sen jälkeen rantasaunaan ja ehkä uimaan (riippuu sinilevätilanteesta). Ja illan päätteeksi CHL-matsi. Aijai kun on nannaa!
Niitä on muuten kahdenlaisia lomia.
Voin kertoa parin viikon päästä tästä lisää.
Tulipa tänään mitä upeimman loppuelokuisen päivän kunniaksi saman tunnin sisällä nähtyä sekä Rautakorpi että Tapola. Väkisinkin veti suun virneeseen.
Tienviitat välillä Kotka - Kouvola palaillessani Tampereelle.