Jep, niitä on silloin pidettyjä ja pitämättömiä. Toisilla enemmän toisilla vähemmän. Riippuu siitä mistä roikkuu!
Aamusauna ja aamusaunakaljat saa mielen ainakin hetkeksi aikaa virkeeksi
Sama poislukien kalja…aamupalalle mars…ja hyvä tuuli tarttui Pyynikiltä eilen Kiitos Pulse,nautin!
Sulla kieltämättä hieman parempi aamusuunnitelma menossa Itellä karkas eilen aivan lapasesta homma puolentoista kuukauden alkoholitauon jälkeen. Pakko hieman korjailla… emäntä kehuu taas maastataivaaseen, kun tuolta heräilee
Huominen vapaa ja illalla Suomi - Italia Ratinassa. There will be beer.
Olipa erittäin mukava viikonloppu.
Perjantaina Tappara kaatoi vastustajansa varsin näyttävästi ja sunnuntaina Tappara-päivä ja siihen toinen CHL-peli päälle.
Kiitos Tappara!
Olen todella iloinen, että tämä viikonloppu on kohta taisteltu.
No nyt ollaan loppusuoralla. On tuettu paikallisia yrittäjiä ja on tuettu hyviä asiakkaita ja huomenna on onneksi tiistai.
Eilen sai hyvälle tuulelle se, kun menin parin viikon tauon jälkeen työpaikalle ja parille työkaverille levisi oikein leveä ja vilpitön hymy, kun näkivät kuka saapastelee paikalle.
Nyt ois kolme viikkoa ansaittua kesälomaa hei…!!
Se ois tänään lento Bangkokiin ja kolmen viikon päästä takas.
Hyvää matkaa! Näkyykö pelit Telian kautta paikan päällä?
Kiitos.
Periaatteessa mun pitäisi nähdä pelit kun on Freedome ja VPN puhelimessa.
Foorumilla puhutaan taas jääkiekkoa.
Hyvää matkaa. Itselle toi matka, jos olis pakko lähtee, menis ehdottamasti harmitusketjuun.
Mut taas saa hyvälle tuulelle se, että kiekkokausi alkoi. Se taas tarkoittaa sitä, että ollaan menossa kohti talvea ja kylmempiä ilmoja
Ainii…
Mun pitäis nähdä tämän iltainenkin peli vaikka lento lähtee klo 17.30.
Rouva otti mulle wifin lennolle.
@nitpicker
Ollut aika tiukkaa työrupeamaa ja pahempaa on tulossa.
Loma tulee todella hyvään väliin.
Ilmottele toimiiko viritys Thaimaassa. Itse suuntaan myös talvella 3 viikoksi ja kivahan se olisi iltasin istua singha kädessä ja katsella pelejä
Nimenomaan! Ja enemmissä määrin Tapparasta. Alkoi jo vähän väsymään tuohon Ilves, Kärpät ja Puljujärvi komboon.
Jos ei ala kuulua mitään niin kysele perään.
Kaveri hommas liput meille 20. tammikuuta Hartwall Areenalla olevalle FFDP keikalle🤩 Megadeth myös hieno nähdä!