Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Haista paska, painu helvettiin siitä. Kelpais kyllä tännekin.

4 tykkäystä

Tämä saa meikäläisen hyvälle tuulelle, että meidän entinen pelaaja tulee hallille ja vielä klubille höpisemään. Varmasti on jotain tehty oikein!

10 tykkäystä

Muistatteko sen pauhaamisen kuinka Tapparan sentterit on niin ja näin huonoja ja että ei mitään palaa Jyppiä vastaan? No Tappara menee nytkin neljän joukkoon, Jyp tippui jo.

9 tykkäystä

Ei ■■■■■■ Tappara voitti. Mä oon niin yllättynyt ja ylpeä.

Hienoa.

4 tykkäystä

Neljä päivää työreissussa Raumalla ja vihdoin kuulee taas normaalia puhetta.

18 tykkäystä

Ilves mainosti televisiossa äsken ensi kauden kausikortteja. “Tämä on Hakametsä, täällä kirjoitetaan meidän tarina” -saatesanoilla.

2 tykkäystä

Siinä tarinassa ei montaa lausetta ole.

16 tykkäystä

Saa nähdä. Ajankohta mainostamiselle vaan aiheutti spontaanin hymähdyksen. Tapparalla kun kausi kesken ja mitalipelit kolkuttaa ovella.

Mutta tämä on heidän tapansa toimia.

McTorson kevätvire alkaa löytyä, mukava seurata sivusta.

1 tykkäys

Aamulla totesin, että alkuvuodesta tähän hetkeen lähtenyt 6kg. Taas on vähän intoa treenata, vielä kun sellasen 10kg saa pois kesän aikana, kun pyöräilykausi tästä starttaa, niin ollaan siinä painossa, joka oli kun treeni-into lopahti 2016.

11 tykkäystä

2,5v ilman tupakkaa :slight_smile:

23 tykkäystä

Tänään sain olla puolimakuuasennossa 2,5 tuntia peilikirkkaalla auringonpaisteella järvellä pilkki kädessä. En vaihtanut reikää koko aikana, kun oli niin hyvä asento. Konjakkikaakaota ja aurinkoa. Ei voi olla parempaa säätä tarjolla. Hyvä, ettei tullut kaloja häirittemään lepohetkeä.

26 tykkäystä

Konjakkikaakao ei olekaan mulle tuttu.
Lienee ihan suuhunsopiva tuote kuitenkin?

Nyt just alkoi tekemään mieli Minttukaakaota.
Tarvittavat ainesosat löytyisivät kyllä kaapista.:thinking::thinking::thinking:

2 tykkäystä

Ensin viesti sai hyvälle tuulelle ja hymyilytti kunnes

ja tuli totaalinen repeäminen.

Samaan aikaan täytyy kehua, että tuolla elämänasenteella sitä saa enemmän irti tästä maallisesta taipaleesta.

7 tykkäystä

Kyllähän sitä nykyään haluaa ajatella positiivisesti, vaikka se ei aina olekaan helppoa.

Minulla on kaksi hassunhauskaa mottoa elämässä, joita pyrin päivittäin noudattamaan laaja-alaisestikin:

  1. Jumala rakastaa iloista antajaa
  2. Jos haluut saada, on pakko antaa
7 tykkäystä

Tässä muutamia poimintoja viime päiviltä mun mainiosta amerikkalaisesta toilettikalenterista. Ehkä viimeiset 15 v mä oon aina saanut semmoisen siskoltani. Siinä on sivu per päivä ja aina semmoisia pikkujuttuja, jotka huvittaa tai pistää jopa hetkeks miettimään. Kommentointi omaa tuotosta. :wink:

Pöpökammoisille:
“Bumping fists can pass 10 times fewer microbes than a handshake.”

Pitkälle kehittynyt otus:
“Wombat poop is cube-shaped.”

Asianajajat taitaa tienata hyvin, huh:
“Collectively, Americans spend about $300 billion per year on lawsuits.”

Joka päivälle on isompi stoori ja sitten sivun alareunassa tuommoinen “one-liner”. Ihan piristävä allakka. Pari kertaa vuodessa saattaa olla jokin kuriositeetti Suomestakin. Eli Suomikin on mainittu! :wink:

7 tykkäystä

Tänään saa hyvälle tuulelle mm. se että liput keskiviikon peliin on hankittu.

Iltapäivällä tulee 8 kuutiota multaa kasvimaan reunalle.

Illalla soittokeikalle Turkuun.

Niin ja huomenna aamusta päiväksi Tallinnaan.

Ja sitte vielä ens viikko lomaaaaah!

4 tykkäystä

Tästähän oli tehty kai ihan joku tutkimuskin, ja en ny muista et oliko se just kymmenen kertaa vähemmän vai paljonko, mutta tuommonen fistbump olis tartuntatautien kannalta oikeasti järkevä ratkasu.

1 tykkäys

Aiemmin jo joku totesi auringonpaisteen saavan hyvälle tuulelle.
Kyllä se vaan vaikuttaa positiivisesti pitkän pimeän ajanjakson jälkeen.:smile:
Lisäksi useampi vapaapäivä saa hymyn huulille.

4 tykkäystä

TV2, välieräottelu SaPko-TuTo. Saipa hymyilyttämään, kun sanottiin kahteen kertaan sarjan olevan tilanteessa 4-4. :wink: :wink: Siis G5, joten tilanne lienee tasan 2-2. Kiva kun katsojan hereilläoloa testataan…

2 tykkäystä