Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Pelataan sitä kuuluisaa G9:iä! :sunglasses:

2 tykkäystä

Matinkylä, Espoo >>>> Tohloppi, Tampere. Pääsiäisen viettoon vanhemmille ja äidin eväille. :blush:

8 tykkäystä

Ensin olin kirjoittamassa tätä harmitusketjuun, mutta hetken mietittyäni ymmärsin tapauksen todellisen hienouden. Olen saanut viettää pääsiäisen Tampereella, auringosta ja hyvien ihmisten seurasta nauttien. Tänään kävin tutustumassa Westeri kauppakeskukseen Tesomalla.

No ihan hiano keskus, ei siinä mitään, mutta ensimmäisellä ihmisellä joka kävelee vastaan on HIFK paita päällä. Hämmennys, ärtymys, suuttumus. Ei kyllä meidän aikaan olisi uskaltanut. Jos olisi, ainakin naama olisi ollut paidan kanssa sävy sävyyn.

Mutta sitten ymmärsin, Tesomaltahan tulee paitsi perinteisesti maailman parhaat jääkiekkoilijat ja Suomen parhaat jalkapalloilijat, myös nykyään äärimmäisen kohteliaat puukottajat ja noin yleisesti poikkeuksellisen ennakkoluuloton ja suvaitsevainen nuoriso. Tesoma elää ja voi hyvin.

7 tykkäystä

Vapaapäivä maanantaina ja vähän palkkaakin maksetaan kotiin. Telkkari auki ja Berlin-Nürnberg auki. Pitkästä aikaa pääsee katsomaan saksalaista hokia =)

1 tykkäys

Sain tänään asennettua uuteen pingismailan runkoon uudet kumit. Hurricane 8 ja Razka 7. Eikö kullostakin vauhdikkaalta? Huomenna testaamaan. Lyön saakuti sen pallon soikeeksi ekalla spinnillä :smiley:

5 tykkäystä

Varmaan joku jo maininnutkin, mutta Kalpan tiputtaminen 4-2 ja Tepsin kotietu tarkoittanee sitä, että
pleijarikausarista jää vähän bonusta ens kauden kausariin! Jee.
Lisäksi pääsiäisen vapaat sekoittanut ajantajun ja nythän onkin jo tiistai eli huomenna pelataan! Oulussa toki jo tänään. Luulin, että pitäisi odotella päivän pitempään.

1 tykkäys

Kannattajakausikortin hinnoilla on tällä hetkellä varmasti kasassa jo 34 euroa. :smiley: Yksi puolivälierien kotipeli à 13€ ja vähintään yks välierien kotipeli à 21€. Jos kävis niin paska säkä että TPS etenis finaaliin ja pronssipeli pelattais Oulussa niin hyvitystä sais 150-171€, riippuen siitä ratkeisko välieräsarja ennen kuudetta peliä.
Tuossa on tuo taulukko josta voi laskeskella pelien edetessä:

4 tykkäystä

Pelasin toisella erätauolla Tapparaa ottelun lopulliseksi voittajaksi 10 kertoimella :smile:
.
.
.
Niinno, euron panoksella, kun olen ihan täysi amatööri vedonlyönnissä :grimacing:

13 tykkäystä

Tomi “Turhapuro” Kallion defenssit. Ne pelkää hei!

3 tykkäystä

Mulla tänään ja huomena vapaata, Tapparan nousu, Liverpoolin näytöstä chämppärissä ja hyviä oluita kylmässä (tai oli😄).

4 tykkäystä

Tuohon päälle vielä Barcan dominointi

Minulla on vapaata vapun jälkeiseen keskiviikkoon. Saa nauttia NHL & Liiga-hokista, sekä oluesta, jota on raahattu Virosta.

4 tykkäystä

Eilen hallilla C4 katsomon 2 rivillä eräsjunnu kannusti Tapparaa esimerkillisesti TPSdiinarin vieressä. Iso yläfemma pojalle!!

8 tykkäystä

Kokki on terve kun se leikkii.

Siis onko tässä nyt terävä veitsi vai kokki?

7 tykkäystä

Muuten kiva kuvapari, mutta tossa kyllä leikkuulauta joko vaihtunut tai kääntynyt kuvien ottamisen välillä!

1 tykkäys

Juu ja leikkuukohta.

1 tykkäys

Enpä olis uskonut tämmöisenkään uutisen hauskuuttavan ja keventävän mieltä. Me ei sittenkään olla maailmassa yksin. Siis mun kalenterista tänään lukaistuna:

" Every year about 225 Canadian men drown after standing up in a boat to pee. "

Olin vähän kuvitellut, että tämä on vain suomalaisten “yksinoikeus”. Mutta tyhmyydestä sakotetaan muuallakin. Ja taitaa noi kanadalaiset olla tosiaan jotenkin semmoisia sukulaissieluja! :wink:

Hyvä viesti voi olla lyhyt ja ytimekäskin.
Suuresti huvittaa vieläkin loistava vastaus mulle.:joy::joy::joy:

Ja aina vaan paranee…:joy::joy::joy:

1 tykkäys

Terveiset taisivat löytää perille. :blush: Poika oli tepsikaverinsa kanssa seuraamassa peliä ja mukana oli iso Tappara-lippu, -huivi ja -paita. :relaxed: Kiitos, tästä tuli hyvä mieli. :+1:

15 tykkäystä

Pelipäivä. Peliin ehdin tosin vasta myöhässä, koska duuni, mutta kestän tämän - tästä tulee hyvä päivä.

Aamulenkille aattelin tässä puuron jälkeen lähteä pelipäivän kunniaksi: matalalla sykkeellä tullaan menee.

Kysymys:

  • 5 km
  • 8 km
  • 10 km

0 voters

Semmosta. Kiitos.

1 tykkäys