Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Kahden päivän polttarit alkamassa tänään. Sama kaava kuin aina: saunaa, paljua, kaljaa, alastomuutta, makkaraa, jaloviinaa. Tietty ohjelmaakin on. Ja mikä hienointa: näissä kemuissa ei naisia tarvita :sunglasses:

Pieni miinus on se että menee ehkä Tapparan pelit ohi. Toisaalta en ihmettele, polttareiden suunnittelijat on naapurin faneja. :sweat_smile:

3 tykkäystä

Sori tyypit, tänään ei riittänyt kuin 7,92 maastossa. Parhaani tein.

4 tykkäystä

Jes,tänään näkee pelin kokonaan tai ainakin lähes kokonaan. Tarttee vaaan vähän nopeuttaa junnujen loppuvenyttelyjä :wink: Ja sitähän voisi ihan oluenkin ottaa :smile:

2 tykkäystä

Laitoin lomavastaajan päälle ja avasin kaljan. Maanantaina kahdeksi viikoksi Tokioon.

8 tykkäystä

Itellä sama mutta viikon loma ja Suomessa. No lomavastajaa kuitenkin päällä ja työsähköposti pysyy kiinni.

Tänään hoviin ja siitä hallille. Elämä on hyvää.

4 tykkäystä

Pelipäivä.

Trap,trap trappara, sen kutsun kuulen
Trap, trap Tappara taas onnistuu…

1 tykkäys

Trappara

2 tykkäystä

Lähes täpötäysi Hakametsä! Kohta halliin. :tappara:

4 tykkäystä

6/12 :facepunch:t4: Ollaan jo puolessa välissä, mutta ollaan myös vasta puolessa välissä. Vielä on herkkua jäljellä. :grin:

9 tykkäystä

Kerro pojalle terveisiä! Muutama kommenttikin pelin loppuhetkillä vaihdettiin

T: rivin 3 Tapparasetä

1 tykkäys

Näin melkein turkulaisena on hienoa lukea Turun Sanomia missä selitellään TPSn häviöitä ja hehkutellaan TuTon voittokulkua. Kaupunki ei ole todellakaan mustavalkoinen. Kupittaalla pelataan kaupungin värikkäintä lätkää.

3 tykkäystä

Hyvin toimiva TapparApp on loistava. Tulee käytettyä.
TapparApp, eli nykyisin pikemminkin TrÄppi :neutral_face:

7 tykkäystä

Taidan lähteä jinxaamaan nyt vähän. Hyväntuulinen on hyvä olla.

1 tykkäys

Nyt Repo ja Tappara.

Mä olen varannut kutospelin, mutta tähän tahtiin, jos jatketaan, niin mun varaus siirtyy eteenpäin.

1 tykkäys

Ilmottele mihin peliin lippusi on.:blush:

1 tykkäys

Tapparan hieno taistelu sai hyvällä tuulelle. Ei luovuteta missään vaiheessa, vaan kairataan voitto vaikka väkisin kettumaisella maalilla.

2 tykkäystä

On se Kallio kova jätkä.Käsi sydämellä kuinka moni kuunteli Kallion haastattelun? Minä kuuntelin sen äsken ja totean,että oli yllättävän asiallinen.Mitä nyt Hrachovina nimen lausumasta pieni miinus.

3 tykkäystä

Siellä muuten pyöri Tom Jonesin konserttimainos Turun hallin laitamainoksissa. Tuli jo mieleen Risto Dufva ja Bob Hope.

Kallio on haastattelu hetkellä äärimmäisen pettynyt. Näkee asian tavallaan oikein, koska Tappara voitti tuon Turun toisen pelin vasta kolmannessa erässä. Tosin mahdollisuuden tähän antoi Domi ja kärsivällinen puolustus.

Se on kova paikka antaa lausunto noin pettyneessä mielentilassa. Voittajan on helpompi jakaa sitä posia vastustajastakin.

Turussa on pumpattu renkaat täyteen ennen sarjan alkua ja se kuuluu lausunnoista. Hyvähän se on, että uskovat itseensä.

2 tykkäystä