Ben Blood

En ole laittanut näitä miinus merkkejä suoraan Bloodin syyksi, vaikka niin väität.

Se, että hän on plus-miinus saldossa esimerkiksi Vittasmäkeä noin paljon jäljessä, niin kyllä se jotain kertoo, mutta ei kaikkea. Olen mielestäni jonkin verran koittanut kirjoittaa siitä mikä Bloodin pelissä minun mielestäni tökkii pahiten tällä hetkellä. Laitan tähän nyt vielä lyhyesti noita ajatuksiani.

• Blood on jostain syystä kiekolla hidas tällä hetkellä. Usein kiekollinen ratkaisu kestää liian pitkään jolloin vastustaja ehtii antamaan paineen. Mielestäni tämä on sellainen ongelma, joka aiheuttaa niitä miinusmerkintöjä, vaikka se “viimeinen” puolustusalueen “virhe” olisinkin jonkun muun tai koko viisikon aiheuttama. Valitettavan usein Bloodin “hautomisen” vuoksi jäädään omiin pyörimään.
  • Myöskään liike ja kaksinkamppailu pelaaminen ei ole tällä hetkellä hyvällä tasolla. Häviää kamppailuita jalalla ja häviää vääntöjä kulmissa ja maalinedessä.

Ihmettelen sitä, että miten minä näen asiat mustavalkoisina? Ihan yhtä paljon minäkin toivon, että Bloodin taso nousee tästä. Loukkaantumiset ym. sairastelut varmasti vaikuttaa, mutta kuinka pitkään? Toivotaan hyvää loppukautta, mutta valitettavasti alkukausi on ollut heikko. Ei sille mitään voi.

17 tykkäystä