Ben Blood

Jos jotain positiivista haetaan tän päivän pelistä, niin Penalta hyvä peli ja saa taas olla tyytyväinen että sopimus kattaa myös ensi kauden. Tänään seiskapakki, mutta pelasi itsensä isompaan rooliin seuraaviin peleihin ja toivotaan että tämä taso säilyy läpi kauden. Kiva nähdä BB taas omalla tasolla. :+1: Hyökkäyspäässä ei ole ne suurimmat vahvuudet, mutta sielläkin pääsi antamaan pari napakkaa kutia.

20 tykkäystä

Tuota tuota…

Ei se nyt edelleenkään mitään ruusuista ollut. Toki jos joukkue häviää pelin lukeminen 7-2, niin ei se ole ollut kenellekään paras päivä. Tästä huolimatta Blood veti taas taulukkoon -2, kun esim. Moravcik veti +1. Ei tuo ole enää sattumaa.

3 tykkäystä

Ite kyllä näin Bloodin pelin juuri niin, että oli pakeista parhaimmistoo. Eikös hänen jalastakin menny yks omiin, mikä oli ainakin sitä sattumaa. Kaikiltahan se surkeeta oli kokonaisuudessaan, mut Blood oli parhaimpia surkeita.

Johtavat kärkihyökkääjät on niitä jotka sais ruoskia itteensä huomiseks huomattavasti kovempaan iskuun.

Jos verrataan viime kauteen, niin olihan Blood liikkuvampi ja aktiivisempi kiekolla. En silti lähtisi nyt edelleenkään nostamaan häntä lipputangon huipulle.

2 tykkäystä

Ei tarvi nostaa mihinkään, muttei ollu yhtään huonompi ku kukaan muukaan. Väläytteli välillä sentään. No tätä peliä ei muistella enempää.

9 tykkäystä

Blood on paremmassa iskussa kuin viime kaudella. Liikkuu paremmin ja kiekollinenkin peli ihan ok.

15 tykkäystä

Ben on takaisin. Selkeästi sitä Bloodia jota on kaipaillut hetken aikaa. Oliko viime kaudella loukki vai suitsiko joku vai jotain muuta :thinking:

3 tykkäystä

Bennyn viime kausi oli henkisesti raskas. Kannattaa muistaa pelinumero ja syy sen takana. #24 is bäk!

26 tykkäystä

Juu ja oli siellä jotain vammaakin.

Pisti korvaan Mertsi sanat, että Bloodin vauhti on hidastunut. Ei ole Antero tainnut paljon liigan pelejä seurata männä vuosina.

22 tykkäystä

Jossain toisessakin ketjussa mainitsin, että Mertsi oli kovaa valuutta - 95, mutta nyt on aika ajanut ikävä kyllä Antsan ohi. Blood on kyllä parempi kuin viime kaudella, se ei toki ole ihme, kun viime kaudella oli henkilökohtaisia vaikeuksia ja loukkaantumistakin.

9 tykkäystä

Eiköhän se Mertaranta aika säännöllisesti Pelicans otteluita seuraa. Veikkaan, että sieltä myös tuo verranto ajan kiilloittamasta muistikuvasta keväisestä otteluista Pelicans paidassa aina “ah niin ihanan raikkaaseen syksyn toiseen otteluun” Tapparan kangistavien kesätreenien jälkeen. En siis usko että vertaus on nyt ihan omena vs omena.

Omaan silmään näytti että Ben olisi hoikemmasa kunnossa. Ei toki mikään läski ole ollut mutta nyt lähenteli jo “kukkakeppiä”.

1 tykkäys

Täytyy nostaa hattua Benille.
Todella raskaan (henkisesti) viime kauden jälkeen laittoi itsensä tikkiin ja voitti vaikeudet😊
Nyt on kentällä taas hyvä. Ja paremmaksi tulee treenien/pelien tuoman varmuuden avulla👍Loistavaa Ben (posia pienestä ilkeydestä jota olet löytänyt)

32 tykkäystä

Otanta on toki olematon, mutta Ben Blood on kirjannut tililleen tehot 0+2. Peliaika maltillinen 15:30.

Pistetehokkuus osuu silmään koska 1. kaudellaan niitä tuli yli odotusten, mutta viime kaudella vain 2+5.

9 tykkäystä

Hienosti puolustanut nyt. Pelaa maalinedustaa kovaa ja siellä ei ole vastustajalla kivaa.

25 tykkäystä

Kyl Pena piti tänään huolen, että oman maalin eteen joutuu jotain jo tekeenkin, että sieltä saa muuta kuin istumapaikkoja.

3 tykkäystä

Juu tänäänkin yritti estää Kantolaa kaatumasta maalin edessä mutta ei ihan kerennyt saamaan kunnon otetta🤣

3 tykkäystä

Blood nostaa tasoaan koko ajan. Fyysistä peliä ja kiekkokin alkaa taas totella. Hifk onnistui jatkuvalla hakkaamisellaan herättämään Bloodin positiivisessa mielessä ja yhtä höntyilyjäähyä vastaan nähtiin hyvää maalineduspelaamista ja pari kiekollista nousuakin. Itseluottamus on hyvässä nosteessa.

50 tykkäystä

On kyllä hienoa, kun Blood on löytänyt taas alaosastonsa, ja tuntuu että Tappara saa muutenkin olla aggressiivisempi.

32 tykkäystä