Ben Blood

Kannattaa myös muistaa, että Blood (ja Cardiff Devils) on pelannut myös 6 CHL -peliä brittiliigan lisäksi.

Yksi peli tuli katsottua, jossa hävisivät kotonaan Växjö Lakersille jatkoajalla 5-6. Bloodin otteetkin kiinnostivat, mutta enemmän tuli seurattua Dixonia…

4 tykkäystä

Vaikuttaa kyllä sellaiselta persoonalta, että tulee sulattamaan fanien syrämmet! Varmasti tuo myös koppiin ja kentälle positiivista ilmapiiriä joukkueeseen. Sellaisia kavereita mestaruuteen matkaava jengi tarvitsee. Itse ainakin diggaan tästä äijjästä.

7 tykkäystä

Lupaava alku, vaikkakin tietenkin napsun verran parannettavaakin tietenkin on. Niin on monella muullakin.

Tässä alkaa olemaan sellainen asetelma, että yksi “ratkaiseva” maali oikeassa paikassa vie suoraan historian kirjoihin ja fanien sydämiin.

3 tykkäystä

Fanipaitaa en ostaisi, mutta GW-paidan vaikka tältä istumalta. Saa myydä.:rofl:

9 tykkäystä

Jäi verkkokalvolle aamulla aamulehden paperiversiosta että olisi kovasti halunnut Poriin mutta sieltä ei koskaan mitään kuulunut.

Ei mitään ongelmaa. Kunhan enää ei halua Poriin, niin homma ihan OK.

Jotenkin mulle taas iski sydämeen tuo “En ole pelannut aiemmin joukkueessa, jossa on näin paljon talenttia, Blood kehui.” Vaikka tämä on vain iltiksen sivuilta luettua, mulla on jotenkin fiilis, että toi on vilpitön kommentti. Ben Blood saattaa arvostaa nyt auennutta mahista eniten urallaan ja tästä voi tulla jotain hyvää.

Ja vaikka ensin vähän hymähtelin Rautakorven “vähän maineensa vanki” -kommentille että niinpä varmaan, niin rupesin miettimään, että voiko sekin olla totta. Käytännössä junnuvuosien jälkeen ei ole vetänyt missään muussa liigassa tai joukkueessa samanlaisia kolminumeroisia jäähyminuutteja kuin Pelicansissa ja Ässissä… onko tämä taas yksi Pelicansin rymykiekon oire vain?

Mulla on tästä eilisen jälkeen yllättävän hyvä fiilis.

9 tykkäystä

Ben Blood ottanut Tapparan snapchatin haltuun tämän illan ja huomisen päivän ajaksi.

7 tykkäystä

Joukkueen talenttia, tempoa harjoituksissa ja vaatimustasoa ”kehui” myös Jukurit-pelin ennakkovideossa.

Jotenkin tuntuu, että Blood tuo joukkueeseen persoonallaan paljon. Tappara on vähän ainakin ulospäin näyttänyt vakavalta joukkueelta jo vuosia. Tosin erittäin ammattimaiselta. Blood tuo vähän huumoria arkeen. Mutta kentällä varmasti antaa kaikkensa ja valmis mm. puolustamaan pelikavereita.

22 tykkäystä

Totta. Erittäin hyvin sanottu. Aika paljon persoonassa on Sählää, vaikka pelaajina ovat hyvin erilaiset.

Edit: Sählä-vertaus olikin tehty jo toisaalla @Button toimesta.

Ei hän peliin hirveästi tuonut, toki tuo maalinedustapelaaminen tyylillä “tähän ei helpolla tulla rouhiin” oli positiivinen asia. Liikkeen kanssa on paljon tekemistä, että pysyy nuorempien, ripeiden hyökkääjien perässä.

No vasta yksi “oikea” peli takana tältä kaudelta, joten hieman paha mitään suurempaa arviota vielä tehdä. Vähän kankealta meno näytti. Toivottavasti pääsee liikkeellään mukaan liigan vauhtiin. Eipähän istunut boksissa vaikka sitä moni odotti ja tilastoissakin +1.

1 tykkäys

No, Perjantain paikallisottelussa nähdään Benin kasetin kestävyys.
Ben on itse ainakin toisen topicin perusteella lähtenyt hakemaan asetelmia Ilves otteluun (snapchat viesti jossa oksennetaan ilveksen päälle). Ben tulee aivan varmasti saamaan erikoiskohtelua Ilveksen pelaajien toimesta.
Mutta perjantaina tiedetään kestääkö kasetti…

Edit: Typoja

2 tykkäystä

Toivotaan että saa erityiskohtelua jossa kasetti pysyy kasassa, tapaa yleensä tuon kohtelun antajalla jossain kohtaa lyödä yli jos toinen ei leikkeihin lähdekkään mukaan.

2 tykkäystä

Mä pitäisin tätä skenaariota todennäköisempänä, että vastustajan agitaattoreilla pettää kasetti aiemmin kuin Bloodilla.

1 tykkäys

Tuskin ne Bloodiin keskittyy yhtään vaan omaan peliinsä. Varmaan pelaajia kiinnosta yhtään jos joku käyttänyt snapchatissa filttereitä.

Ilves on niin hyvissä asemissa, että voitto niillä tähtäimessä on eikä mitkää sirkushuvit.

13 tykkäystä

Mää kyllä tykkään tästä hankinnasta jo nyt. Vähän virkamiesmäinen tämä joukkue on ollut, niin tommonen koheltaja tuo varmaan energiaa harmaaseen arkeen ja vastaa puhelimeen tarvittaessa.

10 tykkäystä

Ollaan kaivattu talkkaria siivoamaan maalinedustaa ja tarpeen vaatiessa toimii fyysisenä pelotteena. Blood on juuri sitä mitä lääkäri määrää

3 tykkäystä

Pena on valmis huomiseen! :smile::muscle:

29 tykkäystä

Tämä Bloodin tekemä juttu aiheuttaa täällä kauheasti tykkäyksiä, mutta jos vastaavan julkaisun tekisi joku vaikka Ilves-fani, niin kaikki Ilves-läiset olis syvältä. Nostan tämän jatkossa aina esiin, kun jostain Ipan puolelta tehdyistä ennakkojutuista nousee kauhea haloo.

6 tykkäystä