Ei tuossa nyt kyllä mitään kovin hirveää lehmänhäntää ole. Lokakuusta marraskuuhun dippi, mutta muuten aika tasaista.
Mitä minä olen nyt kirjoittanut? Mielestäni olen aika suoraan kirjoittanut sen, että Blood on ollut huono. Hyvä asia on, että peliaika on tippunut.
Viiminen viesti tästä aiheesta tähän ketjuun.
Hyvin poimittu ja samalla ollaan ymmärtämättä viestejäni.
Eteenpäin.
Tässä ei varsinaisesti ollut uutta tietoa. Asiaahan on voivoteltu syksystä lähtien. Polan myötä tosiaan vastuu jakautunut uudella tavalla.
Toivotaan että viime kausi ei ollut joku tähdenlento. Ehkä hänelle iski ensimmäisen kauden kirous? (Vrt. Savinainen)
Tänään Benny pelasi ainakin omaan silmään loistavan pelin.
Ei tullut kuin yksi sellainen oh my god tilanteenpoikanen mutta klaarasi hyvin. Moni muu oli vähä hukas, Ytte ainakin 2krt ja Suhis kerran
Siis aivan loistava ilta Benillä, pelasi huikeen pelin
Vähän kovuutta kun saisi lisää ja sitten noi pienet panikoinnit kiekon kanssa omissa kuriin. Vähän tuntuu, että mielellä jotain vaivaa joka häiritsee peliä. Ei voi taso näin pudota omissa.
Joo, omaan silmään osui nimenomaan pari tällaista kehnoa kiekollista ratkaisua. Se tuttu laitaan painaminen, vaikka purkupaikkaakin oli. Toinen tilanne oli alivoimalla aloitusvoiton jälkeinen laiska rännikiekko. Mutta muutoin mitä erinomaisin esitys.
Hyvä peli Penalta tänää. Muutama aivan loistava avaus ja yhen hasardin paikkaaäs hyvin ja siitä vielä hankki ylivoiman. Josko se siitä lähtis taas
Ei se kovuus ole voinut mikään Beniltä kadota mikä oli Ässissä ja Pelsuisaa ja kuhan sitä käyttää keväällä oikein Polasekin parina niin ei ole vastustajalla Tapparan maalilla ja maskimiehenä mukavaa oltavaa🤔
Voi olla, että Blood on Tapparan huonoimpia puolustajia, mutta sillon voi tehdä johtopäätöksen, että Tapparassa on todella kova puolustus!
Voisiko joku ostaa herralle paistinpannun? Kaverin pihvit on kuin suoraan vesihauteesta. No eipähän tule karsinogeenejä
Penalta tänään yksi hyvä kiekonriisto ja päälle sai meille vielä ylivoiman, mutta muuten suht näkymätön… joka toki pakilta tarkoittaa ihan OK peliä kuitenkin
Siis täh?
Ei vaan aukea tämä. Ben pelas tänään parhaan pelinsä pitkään aikaan, ei virheitä. Ytterel oli tänään hukassa kuin se kuuluisa lumiukko.
Nyt ymmärsit väärin, puhun ihan oikeista piffeistä. Ig storystä useamman kerran olen bongannut nuo harmaat pihvit
Rouhiaisen esitykset menee tällä hetkellä Bennyn edelle
Taidetaan katsoa ihan eri peliä. Blood “liimaa” kiekon tarkoituksella laitaan kun paine on kova ja sitä yrittää moni muukin, mutta ei siitä mitään tule. Rouhiainen on aivan pehmee omissa ja paniikki ratkaisuja tulee jatkuvasti kun hän kentällä on.
Mun mielestä Benin olisi pitänyt hoitaa se matsi bergerin kanssa, olisi saanut siitä hieman virtaa ja uskottavuutta takaisin.