Ben Blood

Tässä peliajat grafiikkana. Trendiviiva on se lehmän häntä. On tuossa selvää laskua, jos nyt ei mullistavaa.

3 tykkäystä

Mistä noita grafiikoita saa, vai väsäsitkö itse? Mielenkiintoinen.

Tein itse. Liigan sivuilta copy-pastella taulukkolaskentaan ja muutama klikkaus, siinäpä se.

6 tykkäystä

Itse olen muuten tyytyväinen Benin otteisiin, mutta sitä ilkeyttä vaan lisää maalin eteen… Voisi kerran myllyttääkin, että vastustajat saisivat sen pelotteen, että täältä tulee tarvittaessa…

1 tykkäys

Ei Ben halua tapella enään koskaan niin ei sellaista voi mieheltä vaatia. Kovuutta taas voi vaatia ja ikävä kyllä miehen kovia niittejä kuten Turunen sai maistaa välierissä viime kaudella.

1 tykkäys

Myllyjen paikka on muualla kuin maalineduspelissä. Polasek vs. Suomi siivousoperaatio oli malliesimerkki siitä miten kovuutta näytetään ilman pelikieltoa, ja ilman että kenenkään nenästä tulee veret. Tehdään ikäänkuin selväksi että missä se isoin jerkku on, ja paljonko sitä nenäverta voi olla jos joku haluaa kokeilla. Toivottavasti Ben pitää myllyttömän linjan, mutta ottaa kovuuteen Polasekista mallia.

16 tykkäystä

Myllyt eri paikassa tosiaan kuin maalin edessä… Polasek näyttää sitä kovuutta, mitä Beniltä nyt puuttuu… Sitä kaipaan… Kaksi kunnon äijää (Polasek ja Blood) takaisi sen, että Tapparan maalilla ei leikitä…

1 tykkäys

Mun silmään Blood on näyttänyt siltä, että käänne parempaan on takana ja peliesitykset paranevat koko ajan. Tammikuussa oli vielä hazardiainesta, mutta nyt paremmassa jamassa peliesitystensä kanssa. Vielä ruuvia on vara kiristää.

1 tykkäys

Mielestäni Bloodi yrittää ainakin avata peliä omissa, joskin niistä on tullut vähän virheitä. Ei tule niitä paniikkiroiskaisuja omista.

Bloodhan julkaisee päntiönään kuvia Tahdon Portaiden juurelta. Annas olla kun jumi hellittää, alkaa tapahtua.

Nyt kun piristystä on nähty niin eiköhän nähdä vielä hyvin paljon kovempi Ben kun tosipelit alkaa. Polasek toimii hyvänä kirittäjänä Mehupentille.

9 tykkäystä

Paljon on keskustelua käyty tässä ketjussa Benin peli esityksistä verrattuna viime kauteen. Käsittääkseni Benillä on ollut enenmän tai vähemmän koko tämän kauden ajan selkävaivoja. Ja ne ovat näkyneet otteissa jäällä.

4 tykkäystä

Mistä oot kuullut tällästä? Meinaan jos pelaajalla on selkä niin vaivanen, että se vaiva tekee pelaajasta huonomman mitä terveenä olis, niin outoo että peluutetaan. Playoffeissa pelaavat tunnetusti vaikka kuinka rikki, mutta että koko kausi.

Lähteitäni pidän luotettavina. Mitä tulee Benin peluuttamiseen. Niin vanha sanontahan sanoo että urheilija ei tervettä päivää nää. Isolla osalla urheilijoita on kokoajan jonkinlaisia vammoja päällä. Sitten vaan yhdessä ammattilaisten kanssa päätetään pystyykö urheilija urheilemaan. Ilmeisesti Benin kohdalla on päätetty että pystyy. Ei se selkä välttämättä kokoajan kipeä ole. Mutta on kuitenkin vaikuttanut hänen suorotuksiinsa.

2 tykkäystä

Ettei vain olisi palstalta lähtöisin huhu… Ensimmäisen kerran asiasta taidettiin huhuilla viime vuoden puolella:

Voihan näissä huhuissa olla juontakin, mutta on hyvä kun joku täsmentää täällä, että huhuille ei kannata rakentaa. Itse muistan toisaalta lukeneeni Moilasen olevan loppukauden poissa…samoin Levtchin ei pitänyt pelata jne. Kun yleissääntönä mietimme huhujen osumista, olisi joskus ihan hyvä tarkastella myös niiden osumattomuutta. Itsekin niin monta kertaa mennyt nk. varmoihin, että ehkä sen vuoksi olen karkoitettuna tällä Germaaniassa :smile:

Penasta sen verran, että selkävaivan ollessa se syy peliesitysten vaisuuteen, en ihmettelisi yhtään. On se kuitenkin ollut sen verran eri mies, kuin ihan alkukaudesta ja viime kaudella. Hyvä jamppa kevättä ajatellen kuitenkin ja peliesitykset ovatkin parantuneet viimeisten matsien aikana.

1 tykkäys

Ei ole tämä tieto palstalta peräisin. Selässä siis jotain ollut aika-ajoin joka näkynyt jäällä. Toivotaan että Bena ois playoff peleissä täydessä tikissä. Silloin ne tosi pelit vasta on.

1 tykkäys

https://www.instagram.com/p/B8d12DTl83A/?igshid=flzt6k8krx1l

Ben on mukana tekemässä hyvää: hän lahjoittaa tänään jokaisesta Tapparan maalista 25€ ja voitosta 100€ Sylva ry:lle.

62 tykkäystä

Minusta Bloodilta tänään hyvää tekemistä. Jo viime viikolla merkkejä paremmasta. Jos ei siis tuota viimeisten sekuntien sekoilua lasketa, jossa oli mukana. Taklasikin tänään muun pelaamisen lisäksi oikea-aikaisesti muutaman kerran (pääasiassa Repoa).

Miten @Oijennus asiantuntijana näki?

14 tykkäystä

Ihan ok peli, mutta ilkeys puuttuu edelleen. Nuo taklaukset oli mielestäni näennäisiä taklauksia. Pelissä hyvää oli se, että nyt lähti nopeita syöttöjä hautomisen sijasta.
T. “Asiantuntija”

14 tykkäystä