Black Friday on pesiytynyt Suomeen ja väki on liikkeellä. Verkkokauppa.com ja VeikonKone kaatuivat heti keskiyöllä – aina noloa varsinkin Verkkokaupalle. Selkeästi tästä on tullut hyvä myyntipäivä monelle kaupalle. Suuresti ihmetyttää ne verkkokaupat jotka eivät laittaneet mitään tyrkylle yöksi tai täksi päiväksi - laiskuuttaan menettivät lisämyyntiä ja markkinointimahdollisuuden.
###Ostitko jotain alennusmyynneistä?
Kyllä! (Kerro mitä ja mistä)
En.
0äänestäjää
Tähän ketjuun voi bongailla myös jos jotain erityisen hyvää tarjousta osuu silmään, ostit itse tai et. Ainakin kännyköitä on varsin mukavissa halvennuksissa eri merkeiltä.
Mietin, et tablettikoneen ois voinu ostaa, mut en ymmärrä niistä mitään, millanen sen pitäs olla, ni taitaa jäädä hommaamatta. Lisäravinteitakaan ku ei tarvi, niissä ois hyvät alet…
Mulla ois asunto black friday alennuksessa
Tabletti on helppo: iPad, joku malli. Android tarjonta on hyvin heikkoa nykyään ja Windows ei sovellu viihdelaitteen käyttöjärjestelmäksi. Sitä en tiedä onko noista merkittäviä alennuksia, kun hintakartelli on Applella aika tiukka.
Lapselle ostin kanssa kaikki joululahjat Jollyroomista, siellä paljon tuotteita -50%. Itselle tuli ostettua Stadiumista Peak Performancen kassi, siellä kaikki tuotteet -25%.
Gigantissa tais olla 100 eur alennusta applen tuotteista lähinnä läppärit. iPadeja ei tainnu olla kuitenkaan ihan tuossa BF alennuksessa.
Niis siis tablettina toi iPad on paras joskin kallis, ja jos ostat niin maksimimuistilla etc.
Oon käyttäny iPad Air 1:stä minimimuistilla pari vuotta, vailla ongelmia. Toki riippuu käytöstä, onko tarvetta tallentaa dataa lokaalisti. Viihdekäytössä harvemmin on ja loput pilveen.
Tilasin Scandinavianphotolta (Ruotsista) kamera(olka)laukun Lowepro Streamline 150, johon mahtuu peilitön järkkäri, vähän sen lisukkeita ja 7 tuuman tablettikin halutessani. Black fridayn alennus oli 20% ja kuljetus ilmainen. Hintaa tuli hieman yli 30 euroa.
Tuleeko oikeasti säästöä? Onko sama tuote Joulun jälkeen jopa halvempi? Tuleeko ostettua tuotteita jotka löytää vuoden päästä kaapista,ai niin meillä on tälläinen.
Ostin verkkotunnuksen, eli .com domain nimen hintaan 1,20€ (-90%). En tiedä tarvitsenko koskaan, mutta nyt on vuosi aikaa miettiä, eikä keksimäni osoite karkaa muille.
Applelta suoraan tilaamalla saa tänään 25-150e lahjakortteja osaan malleista
Suurin osa tarjouksista on näyttänyt olevan vanhojen mallien myyntiä uuden mallin hinnasta lasketuilla alennuksilla ja/tai epämääräisiä tuotteita. Kovin montaa hyvää tarjousta en ole löytänyt.
Itse olen kuitenkin kaksi tarjousta käyttänyt tänään:
Ostin @ljpp mainitsemalta OVH:lta itselleni testiserverin -50% hintaan. Nykyinen oli menossa vanhaksi ensi viikolla joten sattui juuri sopivaan väliin.
Autoni edellinen omistaja oli laittanut halvat tarvikemutterit aluvanteisiin ja ovat ilmeisesti tuumakokoisia joten renkaiden vaihdoissa avain on murjonut ne huonoon kuntoon. Kyselin liikkeestä hintaa muttereille, alkuperäinen hinta olisi ollut 5e/kpl, Black Fridayn kunniaksi möivät minulle koko 20kpl sarjan alkuperäisiä Fordin muttereita 10 eurolla.
Ei pitänyt alkaa shoppailemaan, mutta niin siinä sitten kävi, että löysin itseni aamulla selailemasta kaiken maailman tuotteita, joissa alennusprosentti oli vähintään 50. Muutama joululahja tuli hankittua ja samalla itselleni vaatteita Zalandon verkkokaupasta.
Lisäksi CDON:ista ostin mielestäni ainoan pelattavan urheilupelisarjan eli Maddenin uusimman version reilulla 35 eurolla.