Black Friday 2017 -tarjoukset

Powerissa on Musta Perjantai koko viikon ja jo maanantaina on tarjouksia?

https://tarjousliite.power.fi

-Samsung Galaxy S8 495e
-Apple Ipad WiFi 32gt (A9) 299e

Olen tehnyt vakaan ostopäätöksen hankkia ps4. Korpee, kun toverit pieksee mua änärissä. Nyt tulee stoppi moiselle. Reenaus alkaa.

Kuinka Kärppänä näidän mustan perjantain tarjouksien kanssa kannattaa olla; pitääkö olla poikkari-Lassena Verkkokaupan nurkalla murjomassa, vai onko netistä realistista mahdollisuutta saada omansa?

Kyselen näinkin tyhmiä, koska olen aina sivuuttanut koko päivän, enkä oikeastaan muutenkaan ikinä osta mitään.

5 tykkäystä

Samalla raivolla, kun Lasse maalin edessä ja yhtä aikasin kun perussuomalainen ämpärijonossa!

6 tykkäystä

Verkkokauppa on ollut useasti kumossa vastaavien tarjousten aikaan, mutta kaupan jonossa ylipaino on ollut ylivoimaa tähän saakka ja muut ovat olleet nokillaan :grinning:

Jos totta puhutaan, niin riippuu aikalailla myytävistä määristä (kauppa vs verkkokauppa). Joskus tarjoustuotteiden myytävät määrät on niin alhaisia, että on ihan arpapeliä saako tuotteen ostettua - käytti mitä keinoa tahansa.

1 tykkäys

Suosittelisin lisäksi pro mallin pleikkaria…Oma pro selvästi hiljaisempi kuin perusmalli ja tuohan tuo peleihin lisäpotkua jonkin verran…Js jos oikein haluaa pelejä potkua konsolipuolella, niin Xbox One X on se hyvä valinta…Itse todella tyytyväinen 2 viikkoa omistamaani X malliin…Tosin myös PS4 pro on ollut loistava ostos…

2 tykkäystä

Ite koitan kans kärkkyä uusia vastamelunappikuulokkeita. Muulle ei ole tarvetta.

Telkun ostajat, LG ja Sony tarkkailuun, Samsung on scheissea jossa ne appit toimii miten sattuu ja päivitetään jos jaksetaan.
Jos parasta haluaa niin kärkkykää OLED tarjouksia.

1 tykkäys

PS4 Pro-mallissa on myös optinen audioliitäntä, slim-mallista puuttuu audioliitäntä kokonaan. Riippuu sitten omista vaatimuksista ja vahvistimesta, onko tuolla merkitystä. Itse tykkään, että pelin äänet saa omiin stereoihin.

Jos nyt sanoisi jotain otsikkoon liittyvääkin, niin meillä on jo ystävänpäivä, halloween ja musta perjantai. On vaan ajan kysymys, koska kaupalliset tahot ajavat tänne kiitospäivän viettoakin. Kaikki torstaina ostamaan kalkkunaa!

1 tykkäys

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Televisiota ostamassa

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Televisiota ostamassa

On hyvä kytkeä PS4 vahvistimeen, parempi äänimaailma. Tosin PS4:n äänet saa aiemmissakin malleissa stereoihin. PS4 kun kytketään HDMI:llä kuitenkin telkkariin, niin siinähän menee ääni-signaali mukana.
Ja TV on sitten vastaavasti liitetty stereoihin.

1 tykkäys

Pleikkari ja kaikki muut suoraan vahvariin. Vahvarista HDMI out telkkariin.
Kannattaa satsata kunnon vahvistimeen ja kaiuttimiin. Hakkaa aika selvästi jogurttipurkkikaiuttimilla varustetut blueray- kotiteatterit, eikä tarvi heti seitsemää kaiutinta ostaa. Neljällä saa jo hyvän äänimaailman.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Televisiota ostamassa

Verkkokauppa.com julkaisi ekat tarjoukset, aika tyhjennysmyynniltä tuntuu:
Black Friday 2022 -tarjoukset – Verkkokauppa.com

Nokia 8 599€
Honor 9 449€
Samsung Galaxy A5 349€
Samsung 850 EVO SSD 250 Gt 89.90€
Fractal Design Define R5 - ATX-kotelo 79.90€
Läjä Qnapin järeitä NASeja.

tarttui silmään.

1 tykkäys

Noin se on tietenkin optimaalinen ja oikein, mutta toimii siis toisin päin myös.
Itsellä valkoinen PS4 ja kaiuttimina toimii mallikkaasti kotimaiset Amphionit.

Jos tulee halpoja läppäreitä vastaan jossain, niin minulle voi ilmoittaa. Sellainen about 150e on yläraja hinnassa.

1 tykkäys

Valitettavasti tuolla budjetilla ei löydä uutena kuin korkeintaan roskaa. Kannattaa tsekata käytettyjä.

2 tykkäystä

En osta käytettyä ja ei tarvitse kummoinen ollakkaan. Perus nettikäyttöön vaan.

150€ ei siltikään riitä. Halvimmat Windows läppärit on roskaa. Kyttäile Chromebookkeja.

3 tykkäystä

Itse olen käytönnässä taas huomisesta perjantaihin taustalla ja jos joku näkee chromecast ja/tai max 25" televiosta, niin saa vinkata tägäämällä meitsin.

Myös se wifin vahvistin kiinnostaa.

No nykyisen läppärin ostin joskus olikohan 5 vuotta sitten ja hinta oli silloin muistaakseni joku 350e ja tämä on ollut riittävän hyvä. Tämän tasoinen kone riittää minulle.

En minä näistä niin mitään ymmärrä. Chromebookista kuulen nyt ensimmäisen kerran. :smiley:

1 tykkäys