Niin mäkin pääsin maksaan ja rahat lähti tililtä, mutta en tiedä menikö homma läpi
Onhan nää huippu tarjoikset vähän niin ja näin. Black fridayn tarjousmailat loppuu jo kummenen aikaan torstaina
Vaimentavatko nykyajan vermeet hyvin puhetta, yms. satunnaista hälyä?
Vanhemman polven luurin pystyivät lähinnä tasaisen äänen torjumiseen, kuten lentokoneen kohina. Minulla oli joskus sata vuotta sitten Kossin QZ:t (purivat vain ja ainoastaan kohinaan), ja nyt jostain saadut Monster (Nokia) Purity Prot – jälkimmäiset on ihan hyvät imuroidessa.
Joo. Onneksi verkkokauppa.com tiputti ostamani tuotteen hinnan samaan kuin Gigantti. Siellä toimi vielä sivustokin nyt sain Boset sieltä
Ainakin liikkeessä testatessa nimenomaan nuo Boset sai naisen jäkätyksen hiljenemään täysin
Aivan sairasta mitä tää BF-hössötys saa aikaan. Yhtäkkiä meinasin jo löytää mielessäni tarpeen robotti-imurille ja älykellolle, vaikka normaalissa mielentilassa olen pitänyt molempia tarpeettomina hankintoina. Nyt verkkokauppavälilehdet kiinni.
Muistutetaan vielä, että https://hinta.fi/ kannattaa tsekkailla kuinka isoja tarjoukset oikeasti ovat.
Pitäskö tuo halpa Asus-läppäri nyt sitten ottaa. 149e olisi hinta nyt. Hmm…
Gigantin kassajonossa 45min… vielä ei oo mun vuoro. Pojalle pukinkonttiin pelikuulokkeita. Sais edes änpärin tästä väijymisestä
Eikö tuolla rahalla saa ihan soivan käytetynkin, jossa riittää muistia ja potkua?
En halua käytettyä.
Eiköhän tuon luulisi tuohon hintan olevan oikein sopiva. 149€.llä ei parempaa saa ja miksi pitäisi kallis tehomylly hommata jos ei tarvetta? Oma konekin ~250€ Ja kaikkien mielestä mukamas SPEKSIEN mukaan paska, no hyvin on opiskelut hoitunu aikanaan,tila riittänyt, Tapparan pelit pyörii moitteetta ja kertaakaan ei ole kaatuillut/jumitellut. En missään mihin konetta tarvin, ole huomannut että olisinpa maksanut 300€ enemmän
E. Cacen asusissahan on kaikki SPEKSIT paremmat kuin omassa romussani! Tuon voisi vaikka tuosta ostella, vaikka sitten emnnälle omiin opiskeluihinsa
Terävät piikit voi tulla läpi eli esimerkiksi bussin ajaessa töyssyyn, muuten kyllä ympäröivä melu ja häly vaimenee reilusti. Pesukone/tiskikone häipyy lähes täysin.
Kaupungilla liikkuessa NC päällä voi kävellä tosin auton alle… Hitusen vaaralliset siinä suhteessa.
Nämä ostin koska tarjous oli poskettoman hyvä ja tästä syystä iski halu tutustua tekniikkaan. Epäilin aluksi toimivuutta, mutta ei ole tarvinnut katua ostopäätöstä.
Ja todennäköisesti vähintään yhtä hyvät mitä tässä minun nykyisessäni ja tällä olen pärjännyt ihan hyvin. Menossa vaan hajalle, kun toi näyttö on melkein irti. Ja onhan tällä jo ikääkin useita vuosia mikä näkyy tekemisessä.
Loppuunmyyty tuo aiemmin postaamasi ASUS.
Niin mistä kaupasta?
Power
Hieron kauppoja nyt eri paikassa.
Ei muuta ku onnea sitten vaan.
Luvattiinko siellä jotain päivämäärää koska kamat voi noutaa? Tietäis vähän koska kannattaa alkaa kyseleen perään…
Oli Asukset loppu tuoltakin.
Sain haluamani kuivausrummun ihan oikeasti 350e halvemmalla, minkä tarjouksen siitä sain viime viikolla. oikein onnistunut setti tämä. Veikon koneesta.
Täytyy vielä jaksaa vähän yli puolen yön valvoa, niin saa tsekata Komplett.fi, Proshop ja Jimmsin tarjoukset. Sitten saakin aamulla mennä taas hankkimaan voita leivän päälle.