Tämänpäivän 7.8 Savon Sanomat
Tamperelainen 9.8.2023
Äsken bussista bongasin Tapparan minipaidan henkiloauton ikkunaan kiinnitettynä täällä Raisiossa.
Tuossa vähän jotain takin taustaa.
Turussa Kärsämäentiellä jollain etäisyydellä Leaf-Areenasta koko kerrostalon ikkunaa komistava komee oranssi verho hienon logon kanssa. Kättä pystyyn vaan kuka tunnustaa, sut on nähty
Juu, mää oon pari kertaa maininnut täällä. Keväällä oli kaikki ikkunat koristeltu ja auto myöskin tarroitettu komeesti.
Porvoon paikallislehdessä juttua torstaina pelatusta IFK - Ilves harkkapelistä.
Illan seuratuin pelaaja oli varmaan Tero Lehterä, joka vaihtoi IFK:n paitaan täksi kaudeksi. Mestari Tappara vaihtui siis punanuttuun joten konkari hakee uusia tuulia.
Turun Logomo ja Popedan keikka. Pitkähkö kaveri mestaruuspaita päällä. Jaa se olinki mää…
Eilen poika oli Popedan Sierravuoren keikalla purkamassa bändin äänitekniikan pois ja päällä oli keikan ajan Tapparan pelipaita. Eivät soittaneet mää ja Tapparan mies vaikka piisi oli kuulemma alkuperäisellä keikkalistalla.
Eivät soittaneet tänään Logomossakaan. Mulla mestaruuspaita päällä. Aiheutti Turussa piiitkiä katseita ja pari peukutusta.
Olin myös pe-la käymässä Turussa ja näin katukuvassa vain ja ainoastaan Tapparaa. Vastaan ei tullut ensimmäistäkään Tepsin fanituotetta, kun taas Tapparaa taisi olla ainakin neljän eri henkilön päällä = Turku on sinioranssi?
On käyty sitten pohjoisessa, Virossa tai Kreikassa niin aina tulee Tapparan lippistä/paitaa/tms. vastaan. En muista ihan tällaista edellisiltä vuosilta. On meinaan ilo silmälle. Ikähaarukkakin vauvasta vaariin. Tykkään!!
Palasin itse tällä viikolla Kreetalta ja edustin hotellilla vuoroin mestaruuslippis ja -paita päällä. Kyseessä suomalaishotelli, joten nuo vaatteet kyllä keräsi katseita. Vain omat toki uskaltautui näitä vaatteita kommentoimaan, koska mitäpä noihin muilla hirveästi onkaan sanottavaa tälläisen kauden jälkeen.
Komee paita tol yhel jannul.
#tuplamäntä
Elvis tehnyt Tapparan mies-paitoja.
Budabestin YU-katsomossa oranssi Tappara-pipo.
Tässä tapauksessa voidaan todellakin puhua konkarista…
Ihan pest juttu kun tuon näki!
Jäin kiinni .