Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Nyt on komia makuuhuone!

51 tykkäystä

No nyt on tyylikästä käden jälkeä.

Pääsylippujen joukossa on muutama helmi:

”Olen säästänyt lähes kaikki pääsylippuni” – Tamperelainen keräilijä ei enää saa kerättävää, kun pääsyliput ovat kännykässä tai paperitulosteita:

7 tykkäystä

12.12 ensin Raisiossa pikkutytöllä oli TAPPARA pipo ja myöhemmin Turun satamassa vanhemmalla herrasmiehellä oli mestaruus lippis tuopin vieressä pöydällä. 17.12 Porissa lyttyläntiellä paineli vanha farmari-volvo (740?), jossa TAPPARA minipaita.

Joulupäivänä joku oli Tikkulan ABC:lla hakemassa vissyä ja pepsiä TAPPARA-hupparissa…eiku se olinkin minä… ja sain “vain” pitkiä katseita…

1 tykkäys

Meidän taloyhtiön parkkihallista Helsingissä löytyy auto, jossa on takalasille aseteltu kaksi Tapparan mestaruuslippistä kaikkien näkyville :+1:t3:

4 tykkäystä

Keskisen kyläkaupasta bongattu tänään useampikin Tappara pipo, lippis, huppari yms. Ainakin kymmenkunta eri henkilöä kantoivat värejä yllään. Itsellä lippalakki autossa kun sisätiloissa ei pidetä lakkeja.:saluting_face:

3 tykkäystä

Ruovedellä ulkojäillä eilen Tappara paita päällä oli joku kaveri. Enemmän huomiota kiinnitti kuitenkin legendaarinen näky, joku kaveri ilman pipoa heviletti heiluen ja kireissä farkuissa. Tuttua jo kasarilta

11 tykkäystä

@Treppu Kumpi olit näistä edellämainituista?

8 tykkäystä

Ei ollut kumpikaan :rofl::rofl::ok_hand:

1 tykkäys

Tänään Oulusa, rotuaarilla. Herrasmiehellä oranssipipo päässä, jossa pipon kokoinen kirveslogo. PS. En muuten nähnyt yhtään kärppäpipoa.

1 tykkäys

V.Nieminen heitteli leppoisasti löylyä Kaukajärven avantosaunalla.

1 tykkäys

Ettei vaan ollut etsimässä sitä mummoa katiskasta?

2 tykkäystä

Tänään oli työvuoro hissillä Sappeessa ja hissille laski isä kolmen lapsen ja vaimonsa kanssa. Kyseli ohjeita englanniksi ja minä opastin, mm laittamaan nuorimman valjaat, niin ettei tartu hissiin kiinni. Niitä laittaessa hän laski maskia ja tajusin heti, että Carter Camperhän se siinä on perheensä kanssa. Kysyin varoivaisesti kuitenkin, että pelaatko Tapparassa ja kyllähän hän sen vahvisti ja kysyi että kannatanko Tapparaa, niin vahvistin että näin on ja pistettiin fist pumpit.

Mukava mies. Heitti jerryä aina, kun laski mun hissille. Heitin sitten ehtoosta, että kun perjantaina tuun peliä kattomaan Areenalle, niin voisiko hän sen kunniaksi syöttää lätyn Witkowskille, jotta hänenkin maalitili avautuisi. Ei luvannut, mutta sanoi, että Lukekin meinaa Sappeeseen tulla laskemaan.

97 tykkäystä

Yle Areenassa Popedan Ratinasta poikki taltiointi. Tappara-lippu yleisössä Mää ja Tapparan mies biisin aikana.

6 tykkäystä

Tänään Altaona golf, Murcia Espanja. Janne Ojanen aloitteli omaa kierrostaan vaimonsa kanssa, kun me tultiin puolen välin tauolle. Vaihdettiin nopeat morot ja matka jatkui.

24 tykkäystä

Tänään sama auto jälleen ohitti minut, kun olin kävelyllä.

Tuli aloitettua maanantaina media-alan opinnot ja tänään vahvistui tieto siitä, että samalla luokalla on Sparkling Starsin jäsen.:ok_hand:

15 tykkäystä

Aina kaikki toitottaa, että opiskelu kannattaa.

Tämä sen taas todistaa, että miksi😄

4 tykkäystä

Ja lipun heiluttaja olin siis minä, ettei jää kenellekään epäilyksiä. Oli Ratinassa pari Tappara-paitaistakin ja lippiksiä näkyi.

5 tykkäystä

Tällä viikolla joku arkiaamu kävelin Sorsapuiston lasten leikkipaikan ohi. Siellä joku pieni (ehkä 3-4v)poika huusi kovaan ääneen “Ilves murisee”, siihen vastasi varmaan samanikäinen tyttö. Höpö höpö, “Tappara on terästä, toiset tulee kaukaa perästä”

43 tykkäystä