Pepposen pojan jatkojen jatkot oli liikaa.
Tänään bongattu kaksi autoa hämeenlinnasta, joissa tappara tarrat molemmin puolin!
MInä menin illalla saunaan Rovaniemen Ylinammassa. Mikäs siellä naulassa saunan porstuassa roikkui: Tapparan toppatakki.
Eilen Hervannan ostarilla pyörimässä mm Haapala, Barkov, Nieminen jne. No toki ei niin yllättävää kun huomaa pihalla pelattavat street hockey -turnajaiset. Tänään jatkuu.
Haapala ajelikin tuossa viime viikolla Sokoksen nurkilla Tappara-logoisella Nissanillaan. Pisti vain -logot silmään ja piti bongata kuka on ratin takana - ei tullut “maanantai-huhua” vaan olikin vain tuttu mies
Utin ABC:lla tänään klo 20 kaksi Tappara-autoa melkein vierekkäin (toinen omani). Toisessa viimeisimmät mestaruusviirit sivulla ja isot logot aurinkosuojana takaklasissa.
Aika suurella todennäköisyydellä Sählä Salonen tuli eilen rappukäytävässä vastaan. Toki tämä vain vahva huhu, sen verran menin hämilleni
Kävin tänään pelailemassa vähän golfia Lakesidessa. Väylällä numero 11 painelin oman Provikkani, siis Pro V1 palloni siihen metsään tiiboksin oikealla puolella, leftin puolen draw kiertellä. Pallo taittui vaan pikkusen siihen metsän reunaan ja aattelin, että kyllä se tuolta löytyy ja pystyn sieltä jatkaan. No ei sitä sitten löydy siitä metsästä ja kiroon mielessäni, kun hukku hyvä ja kallis pallo.
Lähen käveleen puitten seasta takasin omalle bägille. Kurkkaan vielä yhden kuusen juurelle ja mitä sieltä löytykään:
-logolla varustettu Pro V1
Joku oli kehdannut hylätä näin komean pallon sinne kuusten alle.
Ettei olisi mennyt vielä neitsytlyönnillä…
Nyt pääsivät yllättämään. Olin juuri lähdössä laskeutumaan Saanan huipulta, kun kaveri huusi jostain kiveltä reitin sivulta: Tapparaaa. Minulla on hihassa pieni merkki. Huusi että juuri ja juuri erotti. Hänellä oli päässään Mestaruuslippis:D
Sehän menee Messi sillä lailla, että
Kärpät - puolen Suomen joukkue,
Tappara - koko Suomen joukkue
Ei ny varsinaisesti Tappara mut jotenkin sai hymyn huulille kun karavaanailimme…
Ja tuostahan me käännyimme
Harmi kun viestistä ei voi tykätä kolmesti.
Hetkonen, veikö tuo reitti pistepörssin voiton kautta kohti Pohjois-Amerikkaa? Vai olenko hukassa?
Eiköhän tuotakin tietä mertentaa pääse kun Naantalin saaristossa on. Ja oli vielä melko tuore kylttikin.
No haloo…
Toki Elli osasi puhua tamperelaisille kuten tämän kaupungin yleisölle kuuluukin.
–Mä ihmettelin, miksi sä huudat makkaraa, mutta sä huudatkin Tapparaa! Siis Tampereella on ihania vohveleita, upea Kaijakka ja Juicen hauta. Todella Suomen paras Tampere, Elli huikkasi yleisöön.
Viime viikko oltiin Äkäslompolossa niin siellä oli myös joku pihapiiri, jonne osoitti vähän tuota pienempi Haapala-kyltti. Jostain syystä tuli heti alusta pitäin kiinnitettyä siihen huomiota
Näinköhän Surupuku -biisin sanat menivät
Kun yhteinen maailma on
Pelkkää mielikuvitusta
Minä pukeudun surupukuun
Ja surupuku on musta
Jos oikeutta
Enemmän vain nähdä saan
Voin verhoutua
Vaikka sinioranssiin…