Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Bongasin tuon samaisen tötterön pelin jälkeen hallin pihalta.
En ottanut kuvaa…:grin:

Tuommosenko sais työautoksi, värit ja kaikki valmiina.

4 tykkäystä

”Epäilty heitti hääpäivälahjan vaimolleen kesken käräjäkäsittelyn: pussukasta paljastui Tappara-koru”

Eipä siinä, komea koru…

Loppukesän tietyöjonossa edellämenevän pakun perästä löytyi tyylikäs yksityiskohta. Saakohan noita jostain vai onkohan omavalmistetta?

1 tykkäys

On varmaankin ollu myynnissä jossain/joskus, koska oon nähny samanlaisen työpaikan parkkiksella olevassa autossa.

1 tykkäys

Hallilta tai toimistolta olen omani ostanut. Kyseessä siis muovilevy, joka ruuvataan rekisterikilven ja pellin väliin. Vinkki: esim. kuminen huonekalutassu tuon levyn ja takaluukun / levyn ja rekisterikilven väliin vähentää kummasti muovista räminää.

1 tykkäys

Fanimyymälästä ostettiin aikanaan omiin autoihin, eipä taida enää kuulua tuotevalikoimaan.

1 tykkäys

Käyn kerran kuussa motarilla. Eilen kävin ja hetihän tämä tuli bongattua. Tunnistin kaukaa.

2 tykkäystä

Mikäs se siellä onkaan parkkeerannu ja ottanut paikkansa areenan tontilla jo näin työmaan alkumetreillä? Klikatkaa kuva suuremmaksi ja etsikää valkoisen kuorma-auton läheisyydestä. https://www.aamulehti.fi/uutiset/tampereen-kannen-ja-areenan-koepaaluja-porataan-jo-maahan-yksi-paalu-kantaa-noin-sadan-tonnin-kuorman-200486075/

8 tykkäystä

Rekisterikilven taustakoristetta saa toimistolta Kissanmaalta - tai ainakin ollut siellä myynnissä.

Samasta asiasta on täälläkin aiemminkin keskusteltu, ainakin täällä:

1 tykkäys

Kiitos kaikille infosta. Kas kun mennyt tuommoinen keskustelu ohi vaikka paljon luenkin. Täytyy käydä toimistolla pyörähtämässä seuraavan kerran kun suunta on Tampereelle. Shopista kun tuotetta ei näytä löytyvän.

1 tykkäys

Pesin käsiä ja bongasin jotain saippua-annostimessa…

12 tykkäystä

Pelicans-Tappara pelin teema?

4 tykkäystä

Kuulin Porvoossa isällä käydessäni, että toi muovi-heljanko perheyritys on meidän Heljangon perheen tai ainakin suvun yritys monninkylässä.

2 tykkäystä

Kun saavuin E-kauden alussa uuteen tupaan, on mua vaivannut eräs yksityiskohta tuvassa. Ei vaivaa enää! :tappara:


14 tykkäystä

Kyllä on armeija sumentanut sun pään pahemman kerran. Mies bongaa Tapparan yllättävässä paikassa, laitettuaan sen itse sinne. Tai oletan, että itse laitoit. :+1:

9 tykkäystä

Ihan hyvä läppähän tuo oli.
Tosin samalla ideologialla voisin laittaa kuvan omasta makuuhuoneesta.:stuck_out_tongue_winking_eye:

4 tykkäystä

Miten teidän tupa on aiemmin päässyt sipasta läpi, onko siellä joku Ilveksen mies alikessuna?

3 tykkäystä

Varapäällikkö ainakin on Lukon mies, toisaalta päällikkö on Ässien. Erikoismääräyksestä siis tuskin kyse. :thinking:

@BlueOval Parempi ketju olisi…? :stuck_out_tongue:

@Juissi27 Just laitoin, kun lomilta saavuin. J-kauden alun kunniaksi! :sunglasses:

1 tykkäys

Ihan oikeaan ketjuun tuli.:thumbsup:

1 tykkäys