Bongasin tuon samaisen tötterön pelin jälkeen hallin pihalta.
En ottanut kuvaa…
Tuommosenko sais työautoksi, värit ja kaikki valmiina.
”Epäilty heitti hääpäivälahjan vaimolleen kesken käräjäkäsittelyn: pussukasta paljastui Tappara-koru”
Eipä siinä, komea koru…
On varmaankin ollu myynnissä jossain/joskus, koska oon nähny samanlaisen työpaikan parkkiksella olevassa autossa.
Hallilta tai toimistolta olen omani ostanut. Kyseessä siis muovilevy, joka ruuvataan rekisterikilven ja pellin väliin. Vinkki: esim. kuminen huonekalutassu tuon levyn ja takaluukun / levyn ja rekisterikilven väliin vähentää kummasti muovista räminää.
Fanimyymälästä ostettiin aikanaan omiin autoihin, eipä taida enää kuulua tuotevalikoimaan.
Käyn kerran kuussa motarilla. Eilen kävin ja hetihän tämä tuli bongattua. Tunnistin kaukaa.
Mikäs se siellä onkaan parkkeerannu ja ottanut paikkansa areenan tontilla jo näin työmaan alkumetreillä? Klikatkaa kuva suuremmaksi ja etsikää valkoisen kuorma-auton läheisyydestä. https://www.aamulehti.fi/uutiset/tampereen-kannen-ja-areenan-koepaaluja-porataan-jo-maahan-yksi-paalu-kantaa-noin-sadan-tonnin-kuorman-200486075/
Rekisterikilven taustakoristetta saa toimistolta Kissanmaalta - tai ainakin ollut siellä myynnissä.
Samasta asiasta on täälläkin aiemminkin keskusteltu, ainakin täällä:
Pelicans-Tappara pelin teema?
Kuulin Porvoossa isällä käydessäni, että toi muovi-heljanko perheyritys on meidän Heljangon perheen tai ainakin suvun yritys monninkylässä.
Kun saavuin E-kauden alussa uuteen tupaan, on mua vaivannut eräs yksityiskohta tuvassa. Ei vaivaa enää!
Kyllä on armeija sumentanut sun pään pahemman kerran. Mies bongaa Tapparan yllättävässä paikassa, laitettuaan sen itse sinne. Tai oletan, että itse laitoit.
Ihan hyvä läppähän tuo oli.
Tosin samalla ideologialla voisin laittaa kuvan omasta makuuhuoneesta.
Miten teidän tupa on aiemmin päässyt sipasta läpi, onko siellä joku Ilveksen mies alikessuna?
Varapäällikkö ainakin on Lukon mies, toisaalta päällikkö on Ässien. Erikoismääräyksestä siis tuskin kyse.
@BlueOval Parempi ketju olisi…?
@Juissi27 Just laitoin, kun lomilta saavuin. J-kauden alun kunniaksi!
Ihan oikeaan ketjuun tuli.
Ylen näyttämässä eränkävijät ohjelmassa toisen tuotantokauden 5jaksossa Manun päällä Tappara Champion paita.