Itsellä oli 70-luvulla samanlainen takki kuin keskimmäisellä ja ostettu Sammonkadulta Hockey-Popparasta!!!
Olen täällä Jyväskylän alueella kulkenut aina uusin Tapparan mestaruuslippis päässä, kunnes eilen Palokan prisman kassajonosta löytyi yhtä komea päähine. Pitihän siinä kuulumiset vaihtaa… Tulosennustus illan otteluun meni kylläkin pieleen.
Ikimuistoisin bongaus oli 2014 keväällä, kun Rauno Korpi kävi meidän työpaikalla, täällä Jyväskylässä. Piti heti käydä juttusilla arkisesti pukeutuneen Ranen kanssa. Tappara faniuden kuultuaan, innostui etäfanista, ja kertoi käyvänsä naapurikiinteistössä, ja palaavan sit juttelemaan jääkiekosta.
Jonkun ajan päästä Rauno asteli myymälään takaisin komea Tapparan nahkatakki päällä.
Juteltiin par aikaa pyörineestä Tappara-Pelicans playoffs sarjasta. Vuodet vierii, mutta hyvin jää tällaiset mieleen!
Harmittaa vaan, kun en paikallisten Jyp fanien kiusaksi työpaikalle tuodun Tappara kahvimukiin tajunnut pyytää nimmaria…
Ei nyt varsinaisesti Tapparan bongausta, mutta Nokian uuden puhelinmallin tv-mainoksen taustalla soi meidän oma maaliveisu Subi tais olla auki tossa kun mainos pyörähti…
Tokion metrossa joku iäkkäämpi pukuherra tunnusti kravatilla väriä. Teki mieli koittaa ostaa.
Taitaa lähtee tilaukseen. Kahvan väri kohdallaan ja materiaalikin aiheeseen liittyvää. Redirecting...
Oikeenpuolimmainen kaveri Puistolan Pasi?
Mulle tulee jopa enemmän mieleen Petriläisen Pasi.
Lähestulkoon ilmetty Petriläinen
Ja kolmas oikealta Aarno Raninen. Olis varmaan pitänyt laittaa tonne julkkikset Tapparafaneina-ketjuun.
Lehdon Mikaa morjestettu Ratinan kauppakeskuksessa eilen.
Laitetaan tämä tänne. Kävin Espoon Hockey Basessa ja minua palveli luistinasioissa Niko Nieminen. Erittäin asiantuntevaa palvelua.
Onks tää joku palstalainen?
Vedon hävinnyt Tapparan miäs Mika käveli 65 kilometriä Espoosta Porvooseen: "Heräsin kolmelta, söin rahkaa, ravistelin jalkoja ja läksin tien päälle" - MTVuutiset.fi
Kuulostaa pyhäinhäväistykseltä. Ei voi yhdistää noin…
Jonnet ei ymmärrä. Valitettavasti.
Nousin datshan vintille ja huomasin oikein henkarissa roikkuvan täsmälleen Tapparan oranssin värisen takin, jonka seljässä luki isoilla mustilla kirjaimilla: Tampere.