Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Tää on joku nähtävyys ilmeisesti:

Viiden ottelun kuntopuntarin kärkipäässä, neljäntenä!

(turunseutulainen Tapparalainen ) #777

Eilisessä Villissä kortissa vilahti Tappara-tarra mikroautoilupätkässä ajajan kypärässä.

Ihan patsaan ovat ranskalaiset tehneet…

Jotain hyvää siis Ranskassakin.

(hape77) #780

Tässä yksi Meidän Värin bongaus.

Jätetään paikkakunta ja muu mainostus taka-alalle mutta ei ole Tampereelta eikä ihan likikään.

(Kolonia) #781

Laitetaan nyt tämä paikallisen liikennelaitoksen tiedote myös tänne; vähän vanhempi oikeastaan jo, mutta aina vaan yhtä ajankohtainen. Mitään varsinaisesti yllättäväähän tässä ei myöskään ole, mutta kuulunee kuitenkin aiheeseen:

Plevnassa viedään ipaa! :joy::+1:

(Titta på ylähylly!) #783

YleX:llä soi tämä! :heart_eyes: :blue_heart:

Pitäskö alottaa Ollaan Mansesta kun loppuu? :joy:

(turunseutulainen Tapparalainen ) #784

Eilen Turun keskustassa ajeli rinnalla punainen tai oranssi Skoda jossa kaksi pientä Tappara-paitaa sivutakaikkunassa. Sälli esitteli Tappara-takkia ja minä heiluttelin huivia, mutta eivät kanssakannattajat huomanneet meitä…

(petu) #785

Olin Presidenttihotellissa yötä ja aamulla kattelin mitä hemmettii, maajoukkue oli kans ja otettiin Metson kans selffiet :slight_smile: Oli Vittasmäkikin :slight_smile:

(Titta på ylähylly!) #786

Maikkarin tietokisaohjelmassa nimeltä Jahti ja yksi kysymys kuului:

“Mitä seuraa Patrik Laine edusti jääkiekon SM-liigassa?”

Vastaaja sanoi aikasemmin olevansa intohimoinen lätkäjätkä, siittä huolimatta meni reippaasti aikaa muistaa oikea vastaus.

Kuulin siis oikein. Eikös joku kisaajista ollut tamperelainen? Ei kai tämä?

Telkkari on päällä, mutta en ole sen ääressä.

(Titta på ylähylly!) #788

Asuu nykyään Vantaalla mutta on kotoisin Itä-Suomesta. Mut kyä se siä yks manselainen oli.

(Titta på ylähylly!) #789

Ja nyt tää soi Montussa! :heart_eyes: :blue_heart:

Kuka on hukannut Tappara lippunsa? Hae heti pois.

Lahti ei ole kovin tuttu minulle. Pläräilin karttaa, jos menisin torstain vieraspeliin. Ja mikäs sieltä osui silmiini: Tapparakatu.

(turunseutulainen Tapparalainen ) #792

On varmaan ollut aikaisemminkin täällä, mutta mulle ns eka bongaus. Huvila ja huussi- ohjelma uusinta eilen oli varsinainen Tappara-jakso!!

Monesti ajanut kyseisen kadun ohi. Vaimollekin puhuin, että jos joskus Lahteen muutettaisiin, niin katu olisi jo selvillä! :grinning:

(turunseutulainen Tapparalainen ) #794

Myös Kaarinasta löytyy Tapparakatu. Ja Vantaalta Tapparakuja sekä Pirkkalasta Tapparatie.