Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Ihan patsaan ovat ranskalaiset tehneet…

27 tykkäystä

Jotain hyvää siis Ranskassakin.

1 tykkäys

Tässä yksi Meidän Värin bongaus.


Jätetään paikkakunta ja muu mainostus taka-alalle mutta ei ole Tampereelta eikä ihan likikään.

8 tykkäystä

Laitetaan nyt tämä paikallisen liikennelaitoksen tiedote myös tänne; vähän vanhempi oikeastaan jo, mutta aina vaan yhtä ajankohtainen. Mitään varsinaisesti yllättäväähän tässä ei myöskään ole, mutta kuulunee kuitenkin aiheeseen:

3 tykkäystä

Plevnassa viedään ipaa! :joy::+1:

12 tykkäystä

YleX:llä soi tämä! :heart_eyes: :blue_heart:

Pitäskö alottaa Ollaan Mansesta kun loppuu? :joy:

2 tykkäystä

Eilen Turun keskustassa ajeli rinnalla punainen tai oranssi Skoda jossa kaksi pientä Tappara-paitaa sivutakaikkunassa. Sälli esitteli Tappara-takkia ja minä heiluttelin huivia, mutta eivät kanssakannattajat huomanneet meitä…

7 tykkäystä

Olin Presidenttihotellissa yötä ja aamulla kattelin mitä hemmettii, maajoukkue oli kans ja otettiin Metson kans selffiet :slight_smile: Oli Vittasmäkikin :slight_smile:

14 tykkäystä

Maikkarin tietokisaohjelmassa nimeltä Jahti ja yksi kysymys kuului:

“Mitä seuraa Patrik Laine edusti jääkiekon SM-liigassa?”

Vastaaja sanoi aikasemmin olevansa intohimoinen lätkäjätkä, siittä huolimatta meni reippaasti aikaa muistaa oikea vastaus.

3 tykkäystä

Kuulin siis oikein. Eikös joku kisaajista ollut tamperelainen? Ei kai tämä?

Telkkari on päällä, mutta en ole sen ääressä.

1 tykkäys

Asuu nykyään Vantaalla mutta on kotoisin Itä-Suomesta. Mut kyä se siä yks manselainen oli.

1 tykkäys

Ja nyt tää soi Montussa! :heart_eyes: :blue_heart:

Kuka on hukannut Tappara lippunsa? Hae heti pois.

6 tykkäystä

Lahti ei ole kovin tuttu minulle. Pläräilin karttaa, jos menisin torstain vieraspeliin. Ja mikäs sieltä osui silmiini: Tapparakatu.

6 tykkäystä

On varmaan ollut aikaisemminkin täällä, mutta mulle ns eka bongaus. Huvila ja huussi- ohjelma uusinta eilen oli varsinainen Tappara-jakso!!

Monesti ajanut kyseisen kadun ohi. Vaimollekin puhuin, että jos joskus Lahteen muutettaisiin, niin katu olisi jo selvillä! :grinning:

Myös Kaarinasta löytyy Tapparakatu. Ja Vantaalta Tapparakuja sekä Pirkkalasta Tapparatie.

5 tykkäystä

Aika hienoja katuja. Toisaalta, hämmentävää että Tampereelta taitaa puuttua Tapparakatu?
Toisaalta ei sittenkään, koska joku olisi heti vaatimassa että Ilves myös…tai no, Ilvespolku tai Ilveskuja olisi siinä tapauksessa hyvä, ja vastaavasti Tapparan Valtatie :wink:

2 tykkäystä

Mutta Tapparan 2016 Mestaruuden kunniaksi Haukiluomaan rakennettiin As Oy Tampereen Kirvesmäki. Sini-Valko-Oransseja kerrostaloja.

4 tykkäystä

Tyttöystävä bongasi Kannen työmaan eräässä nosturissa/juntassa kolme Tapparan lippua! :tappara:

2 tykkäystä