Oltiin kollegan kanssa viikonloppuna firman “pikkujouluissa” ja olihan se tyylikästä mennä aamiaiselle, kun heti ihan ekana osui jo kaukaa pöydästä silmiin oranssi t-paita ja selässä #12 ja Lehtonen.
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tappara-aiheiset kulkuneuvot
Aamulehdessä tänään sympaattisesta pariskunnasta juttu.
https://www.aamulehti.fi/a/201418837
Nainen tehny hyvää työtä:
–Fanitan Tapparaa, joten jääkiekon seuraaminen kuuluu nyt myös Samin harrastuksiin, Katja Kauppinen jatkaa.
Eipä tiennyt Sami ennen Katjan tapaamista, että ryhtyisi lätkäfaniksi. -Joukkuevalinta lienee selvä, hän myhäilee.
Jyväskylän Kolmikulmaan mennessäni näin siellä ison näyttöruudun, jossa luki juuri sillä hetkellä “Live is life!” Tapparaan siinä ei ollut muita viittauksia. Arvelen, että kyseessä oli jokin henki- tai muu vakuutusmainos.
Tampereella 957 soittelee vähän väliä Live is life biisiä
Hankasalmen Jari-Pekalla bongattu nuori Tappara-pipoinen fani!
Ja mikä parasta niin ei taatusti ostanut kaljaa eikä tupakkaa.
Jaffalle menossa katsomaan Töölön Vesan peliä. Yksi Tappara-pipo bongattu.
Eilen olin pitkästä aikaa Turussa toimistolla duunissa ja kävin siinä alakerran baarissa syömässä. Siinä ympärillä oli paljon raksamiehiä syömässä ja yhden naapuripöydän keskustelua kuulin sanan sieltä ja toisen tuolta. Ihan satavarma en oo oliko tapparalaisia, mutta keskustelussa vilahtivat: Aamulehti, Jankon betoni, ja olin kyllä kuulevinani myös Heljanko.
Keltä meni mestaruusjuhlat viimeksi vähän pitkäksi?
https://www.facebook.com/Britishumour/videos/2174841539226589/
Ei nyt yllättävä paikka, mutta tänään Ideaparkissa oli paljon pipoa, huivia ja väriä näkyvissä. Välillä tuntui, että ihan sama mihin katsoi, niin väriä näkyi. Yksi kävijöistä taisi olla @BlueOval ? En ole varma, mutta olen melko varma…
Kyllä. Olin Ideaparkissa tänään jälkikasvun ja kaverin kanssa.
Jälkikasvulla oli Tapparapipa päässä.
Nuo nopat voisi toimittaa Jyri Rönnin porukoille.
Tapparan huoltopaku painoi just ohi. Tsemiä Jorkelle ja muille loppuiltaan! Teette tärkeetä työtä!
Parhaillaan neloselta tulee Kuppilat kuntoon, Jyrki Sukula. Kausi 2 Jakso 10/10 Keittiötyöntekijällä komea lippis päässään, josta Sukulakin mainitsi Tapparanmiehelle, siinä lukee Champions 2017
Eilen tuossa kyläkaupan lähellä oli pari alakouluikäistä poikaa ja toisella komea Tappara pipo päässä. Eli on tällä seudulla muitakin samanhenkisiä!