Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Oltiin kollegan kanssa viikonloppuna firman “pikkujouluissa” ja olihan se tyylikästä mennä aamiaiselle, kun heti ihan ekana osui jo kaukaa pöydästä silmiin oranssi t-paita ja selässä #12 ja Lehtonen.:tappara:

5 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tappara-aiheiset kulkuneuvot

Aamulehdessä tänään sympaattisesta pariskunnasta juttu.

https://www.aamulehti.fi/a/201418837

Nainen tehny hyvää työtä:

–Fanitan Tapparaa, joten jääkiekon seuraaminen kuuluu nyt myös Samin harrastuksiin, Katja Kauppinen jatkaa.

Eipä tiennyt Sami ennen Katjan tapaamista, että ryhtyisi lätkäfaniksi. -Joukkuevalinta lienee selvä, hän myhäilee.

8 tykkäystä

Jyväskylän Kolmikulmaan mennessäni näin siellä ison näyttöruudun, jossa luki juuri sillä hetkellä “Live is life!” Tapparaan siinä ei ollut muita viittauksia. Arvelen, että kyseessä oli jokin henki- tai muu vakuutusmainos.

2 tykkäystä

Oranssia, oranssia. Kevään merkkejä. Vaikka eihän tää mikään uus trendi oo.

8 tykkäystä

Tampereella 957 soittelee vähän väliä Live is life biisiä

1 tykkäys

Hankasalmen Jari-Pekalla bongattu nuori Tappara-pipoinen fani! :blush:

1 tykkäys

Ja mikä parasta niin ei taatusti ostanut kaljaa eikä tupakkaa.:stuck_out_tongue_winking_eye:

6 tykkäystä

Jaffalle menossa katsomaan Töölön Vesan peliä. Yksi Tappara-pipo bongattu. :ok_hand:

4 tykkäystä

Eilen olin pitkästä aikaa Turussa toimistolla duunissa ja kävin siinä alakerran baarissa syömässä. Siinä ympärillä oli paljon raksamiehiä syömässä ja yhden naapuripöydän keskustelua kuulin sanan sieltä ja toisen tuolta. Ihan satavarma en oo oliko tapparalaisia, mutta keskustelussa vilahtivat: Aamulehti, Jankon betoni, ja olin kyllä kuulevinani myös Heljanko.

4 tykkäystä

Keltä meni mestaruusjuhlat viimeksi vähän pitkäksi?
https://www.facebook.com/Britishumour/videos/2174841539226589/

9 tykkäystä

Paikallisen rautakaupan varasto :wink:

Ihan itse tuon lipun laittanut n. 5 vuotta sitten :grin:

21 tykkäystä

Ei nyt yllättävä paikka, mutta tänään Ideaparkissa oli paljon pipoa, huivia ja väriä näkyvissä. Välillä tuntui, että ihan sama mihin katsoi, niin väriä näkyi. Yksi kävijöistä taisi olla @BlueOval ? En ole varma, mutta olen melko varma…

3 tykkäystä

Kyllä. Olin Ideaparkissa tänään jälkikasvun ja kaverin kanssa.
Jälkikasvulla oli Tapparapipa päässä.

6 tykkäystä

Komeet pelinopat löyty lautapelit-kaupasta.

14 tykkäystä

Nuo nopat voisi toimittaa Jyri Rönnin porukoille.

35 tykkäystä

Tapparan huoltopaku painoi just ohi. Tsemiä Jorkelle ja muille loppuiltaan! Teette tärkeetä työtä! :muscle: :blue_heart:

6 tykkäystä

Parhaillaan neloselta tulee Kuppilat kuntoon, Jyrki Sukula. Kausi 2 Jakso 10/10 Keittiötyöntekijällä komea lippis päässään, josta Sukulakin mainitsi Tapparanmiehelle, siinä lukee Champions 2017 :wink:

3 tykkäystä

Eilen tuossa kyläkaupan lähellä oli pari alakouluikäistä poikaa ja toisella komea Tappara pipo päässä. Eli on tällä seudulla muitakin samanhenkisiä!

6 tykkäystä