Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

(Tappara-veikkaus 18-19 voittaja ) #837

Tänään bongasin Naantalin kylpylän lähellä herrasmiehen jolla oli Tapparan takki päällä. Ja jonkin toisen (NHL) joukkueen pipo taisi olla päällä.

Rautakorpi ja muuta valmennusryhmää Ihkussa.
Varmaan nollaamassa ihanaa peliä…

(The Duck) #839

Veri-Pentti bongattu lappaamassa ostoksia Qashqaihinsa Kalevan Prisman parkkipaikalla. En tohtinut mennä kyselemään Taco-reseptiä :sunglasses:

(Antti) #840

Onnet ja tsempit välitetty välikäden kautta :wink:

Oltiin kollegan kanssa viikonloppuna firman “pikkujouluissa” ja olihan se tyylikästä mennä aamiaiselle, kun heti ihan ekana osui jo kaukaa pöydästä silmiin oranssi t-paita ja selässä #12 ja Lehtonen.:tappara:

pilkkoi tämän ketjun #843

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Tappara-aiheiset kulkuneuvot

Aamulehdessä tänään sympaattisesta pariskunnasta juttu.

Nainen tehny hyvää työtä:

–Fanitan Tapparaa, joten jääkiekon seuraaminen kuuluu nyt myös Samin harrastuksiin, Katja Kauppinen jatkaa.

Eipä tiennyt Sami ennen Katjan tapaamista, että ryhtyisi lätkäfaniksi. -Joukkuevalinta lienee selvä, hän myhäilee.

Jyväskylän Kolmikulmaan mennessäni näin siellä ison näyttöruudun, jossa luki juuri sillä hetkellä “Live is life!” Tapparaan siinä ei ollut muita viittauksia. Arvelen, että kyseessä oli jokin henki- tai muu vakuutusmainos.

Oranssia, oranssia. Kevään merkkejä. Vaikka eihän tää mikään uus trendi oo.

(soosi) #848

Tampereella 957 soittelee vähän väliä Live is life biisiä

Hankasalmen Jari-Pekalla bongattu nuori Tappara-pipoinen fani! :blush:

Ja mikä parasta niin ei taatusti ostanut kaljaa eikä tupakkaa.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Jaffalle menossa katsomaan Töölön Vesan peliä. Yksi Tappara-pipo bongattu. :ok_hand:

(Tappara-veikkaus 18-19 voittaja ) #856

Eilen olin pitkästä aikaa Turussa toimistolla duunissa ja kävin siinä alakerran baarissa syömässä. Siinä ympärillä oli paljon raksamiehiä syömässä ja yhden naapuripöydän keskustelua kuulin sanan sieltä ja toisen tuolta. Ihan satavarma en oo oliko tapparalaisia, mutta keskustelussa vilahtivat: Aamulehti, Jankon betoni, ja olin kyllä kuulevinani myös Heljanko.

(Old school power forward) #857

Keltä meni mestaruusjuhlat viimeksi vähän pitkäksi?

Paikallisen rautakaupan varasto :wink:

Ihan itse tuon lipun laittanut n. 5 vuotta sitten :grin:

Ei nyt yllättävä paikka, mutta tänään Ideaparkissa oli paljon pipoa, huivia ja väriä näkyvissä. Välillä tuntui, että ihan sama mihin katsoi, niin väriä näkyi. Yksi kävijöistä taisi olla @BlueOval ? En ole varma, mutta olen melko varma…

Kyllä. Olin Ideaparkissa tänään jälkikasvun ja kaverin kanssa.
Jälkikasvulla oli Tapparapipa päässä.

Komeet pelinopat löyty lautapelit-kaupasta.