Bongaa Tappara! (yllättävässä paikassa)

Huittisissa ajoi Hyundai jossa takalasissa Tappara verhot ja olikohan viisi tarraa. Sloganina menee tunteisiin.

@TeliaPartio:n Niko on ollut tarkkana telkkarin ääressä:

https://twitter.com/nikonorisalo/status/1142084418011631616?s=21

9 tykkäystä

Taisin nähdä saman auton eilen tapparalaisuuden sydämmessä Mouhijärvellä :grin:

1 tykkäys

Mä bongasin Keskisen kaupalla Tuurissa tänään Mazdan, jossa oli imukuppiapaita takalasissa.

Heh, se on Tappara ihan joka paikassa! :slight_smile:

Pysykäähän pinnalla ja rentouttavaa juhannusta kaikille!

//Niko

12 tykkäystä

Mää näin viime lauantaina Vaasan Vaskiluodossa hotellin pihalla Tapparan tarran Mersussa. Näytti paikalliselta, koska valkoinen kolmio perässä ja heitti asiakkaan hotellille.

Ei nyt ihmeellinen, mutta @Treppu komeena miehenä komeen lippiksen kera bongattu Finlaysonin edustalla :wink: Ajelin autolla ohitte… :smiley:

8 tykkäystä
5 tykkäystä

Mäntylä käveli vastaan Tammelantorilla perheineen.

3 tykkäystä

Rautakorpi kävelysillan Koskariin päin

2 tykkäystä

Olematta mulkvisti (yeah right) muistutan, että tänne kerätään bongauksia yllättävistä paikoista. :slightly_smiling_face:

10 tykkäystä

Tappara T-paitainen mies bongattu eilen Tuskassa. Olitko se sinä?

Olin kyllä Tuskassa mutten Tappara-paita päällä. Saatoit kyllä silti nähdä minut myös, mulla oli pitkä tukka ja parta. Ja mustat vaatteet.

7 tykkäystä

Erittäin erottuva ulkonäkö noissa pippaloissa luulisin?

14 tykkäystä

Katsokaas joku tämä ja kertokaa muillekin mistä oli kyse.

Lapin Sampo ja kauppiaan rouva
TV5 Ma 01.07.2019 klo 20.00

Kausi 1, osa 9. Äitienpäivä Tampereella. Perhe viettää äitienpäivää Tampereella. Minttu muistelee omaa lapsuuttaan, jonka vietti Kalifornian auringon alla. Sampon järjestämä äitienpäiväyllätys osoittautuu Mintun kauhuksi liian jännittäväksi, sillä tarkoitus on laskeutua Pyynikin näkötorni alas pelkän köyden varassa. Sampo käy Tapparan toimistolla bisnesneuvotteluissa ja joutuu myös itse haasteen eteen. (Kotimainen viihde, 2016)

1 tykkäys

Muistaakseni liittyy siihen Jounin kaupan bussiin jossa Tappara logo näky ainakin.

3 tykkäystä

Kristian Kuusela on yllättävän vanha - nuoruudessaan hän oli Wessexin kuningas Alfred.

Lähde:

8 tykkäystä

https://twitter.com/Rachael31355884/status/1145786351146676227

6 tykkäystä

Onkos tommonen Rachael Lane joku julkkis vai mikä?

Vai olisko vaan kova B. Blood fani?

Ruisrockissa edustamassa 8)

35 tykkäystä