Heh, se on Tappara ihan joka paikassa!
Pysykäähän pinnalla ja rentouttavaa juhannusta kaikille!
//Niko
Heh, se on Tappara ihan joka paikassa!
Pysykäähän pinnalla ja rentouttavaa juhannusta kaikille!
//Niko
Mää näin viime lauantaina Vaasan Vaskiluodossa hotellin pihalla Tapparan tarran Mersussa. Näytti paikalliselta, koska valkoinen kolmio perässä ja heitti asiakkaan hotellille.
Ei nyt ihmeellinen, mutta @Treppu komeena miehenä komeen lippiksen kera bongattu Finlaysonin edustalla Ajelin autolla ohitte…
Mäntylä käveli vastaan Tammelantorilla perheineen.
Rautakorpi kävelysillan Koskariin päin
Olematta mulkvisti (yeah right) muistutan, että tänne kerätään bongauksia yllättävistä paikoista.
Tappara T-paitainen mies bongattu eilen Tuskassa. Olitko se sinä?
Olin kyllä Tuskassa mutten Tappara-paita päällä. Saatoit kyllä silti nähdä minut myös, mulla oli pitkä tukka ja parta. Ja mustat vaatteet.
Erittäin erottuva ulkonäkö noissa pippaloissa luulisin?
Katsokaas joku tämä ja kertokaa muillekin mistä oli kyse.
Lapin Sampo ja kauppiaan rouva
TV5 Ma 01.07.2019 klo 20.00
Kausi 1, osa 9. Äitienpäivä Tampereella. Perhe viettää äitienpäivää Tampereella. Minttu muistelee omaa lapsuuttaan, jonka vietti Kalifornian auringon alla. Sampon järjestämä äitienpäiväyllätys osoittautuu Mintun kauhuksi liian jännittäväksi, sillä tarkoitus on laskeutua Pyynikin näkötorni alas pelkän köyden varassa. Sampo käy Tapparan toimistolla bisnesneuvotteluissa ja joutuu myös itse haasteen eteen. (Kotimainen viihde, 2016)
Muistaakseni liittyy siihen Jounin kaupan bussiin jossa Tappara logo näky ainakin.
Onkos tommonen Rachael Lane joku julkkis vai mikä?
Vai olisko vaan kova B. Blood fani?
Contineo konsernin (Lukon) kämpästä käveli äsken ulos Tapparan huppariin pukeutunut henkilö. 7v tässä kerrostalossa asuttu ja yhdenkään muun joukkueen kuin Lukon vermeitä ei ole näkynyt ennen tätä.
"Ei tehrä tästä ny numeroo, ei me olla oltu ku kuus vuatta finaaleissa ja sen päälle viä ronssia. Ei tää ny mitää oo. Hyvä Tappara ja sillee. "
Kuka edusti Provinssissa? Tunnusta